• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

از بین بردن چربی زیر بغل با لیزر

آیا می توان برای از بین بردن چربی زیر بغل از لیزر کردن اقدام کرد؟ چربی زیر بغل با لیزر چگونه است؟

در میان تمامی افراد جامعه آن دسته از افرادی که به بیشترین میزان با چربی های زیر بغل خود مواجه هستند و از آن رنج می برند، بانوان می باشند. چربی های موجود در زیر بغل به گونه ای هستند که آب کردن آنها با ورزش و رژیم تقریبا سخت است و مانند بخش های دیگر بدن به سرعت تحت تاثیر قرار نمی گیرند.

حتی ممکن است که بسیاری از افراد اندام لاغری داشته باشند ولی در زیر بغل خود چربی اضافه داشته باشند.

به همین دلیل معمولا این دسته از افراد در جست و جوی روش هایی هستند که به کمک آن بتوانند چربی های زیر بغل خود را آب کنند و از شر انها خلاص شوند.

یکی از روش های از بین بردن چربی با لیزر است که در این مطلب می خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم.

از بین بردن چربی زیر بغل با لیزر

از بین بردن چربی زیر بغل با لیزر

لیزر زیر بغل که به آن لیپولیز نیز می گویند از جمله روش هایی است که به کمک آن می توان به لاغری موضعی پرداخت. با استفاده از روش لیپولیز می توان چربی های موجود در قسمت های مختلف بدن از جمله: زیر بغل، شکم، پهلو، ران و … را برطرف کرد و موجب زیبایی اندام شد. همینطور بخش خدمات پوست مارا ببینید

از بین بردن چربی با لیزر چگونه انجام می شود؟

برای انجام دادن این روش یک فیبر نوری داخل بافتی قسمت های موجود در زیر پوست را بررسی می کند و انرژی لیزر را با سطح پایین به آن می تاباند. لیزر لیپولیز سلول های مربوط به چربی در قسمت های زیر بغل را شناسایی می کند و آنها را مورد هدف قرار می  دهد و در نتیجه انها را می شکند. پس از انجام این کار چربی ها به ماده ای روغنی تبدیل می شوند که پس از چند هفته به کمک بدن جذب می شوند و در انتها از بین می روند.

در صورتی که برای از بین بردن چربی از لیزر کمک گرفته شود، علاوه بر اینکه چربی های موجود در زیر بغل از بین می روند، پوست زیر بغل نیز کشیده می شود و با تحریک تولید کلاژن در این بخش به سفت شدن پوست هم کمک می شود.

مزایای از بین بردن چربی زیر بغل با لیزر چیست؟

این روش دارای مزیت هایی به شرح زیر است:

  • نیازی به جراحی و ایجاد جراحت ندارد
  • روشی بدون نیاز به بی هوشی و یا بی حسی موضعی است
  • هیچ گونه آثار زخم و جراحتی را بر روی بدن باقی نمی گذارد
  • به بافت های دیگر بدن آسیب وارد نمی کند
  • در این روش همزمان می توان لاغری موضعی و لیفت پوست را انجام داد
  • و…

 

برای از بین بردن چربی زیر بغل با لیزر به کجا مراجعه کنیم؟

دوستان عزیز چنانچه قصد دارید برای از بین بردن چربی از لیزر استفاده کنید و از روش لیزر لیپولیز بهره ببرید، به شما توصیه می کنیم که برای انجام این کار کلینیک زیبایی پوست و مو مدرن در تهران را انتخاب کنید و برای انجام این کار به این کلینیک با سابقه مراجعه کنید تا نتیجه بسیار موفقیت آمیز و رضایت بخشی را دریافت کنید و به این شکل زیبایی اندام خود را رقم بزنید.

کلینیک پوست و مو مدرن تمامی امور خود را زیر نظر پزشکان حرفه ای و ماهر انجام می دهند و از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته برای تمامی اقدامات بهره می برد.

لازم به ذکر است که در مجموعه کلینیک زیبایی مدرن می توانید امور دیگری نظیر: کاشت مو، لیزر موهای زائد، تزریق بوتاکس و … را نیز انجام دهید.

کلام پایانی

با در نظر گرفتن مطالبی که در خصوص راحت شدن از چربی زیر بغل با لیزر برای شما شرح دادیم می توان نتیجه گیری کرد که از بین بردن چربی های موجود در زیر بغل به کمک لیزر یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن این چربی ها است و نتایج موفقیت آمیزی را به همراه دارد.

پس اگر قصد دارید که این کار را انجام دهید، سعی کنید که به کلینیک های معتبر و مجهز مراجعه کنید که از نتیجه دریافت شده از انجام این کار رضایت داشته باشید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار