• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

از بین بردن منافذ باز پوست صورت

از بین بردن منافذ باز پوست صورت چگونه امکان پذیر است؟ انواع روش های درمان منافذ باز پوست صورت  چیست؟

منافذ باز پوست مشکلی است که افراد زیادی با آن مواجه هستند و برخی از افراد در مقابل آنها هیچ واکنشی ندارند اما عده دیگری مایلند تا این منافذ باز را از بین ببرند و پوست را به حال نرمال خود بازگردانند.

در حالت عادی، پوستی که فاقد منافذ باز پوست باشد، صاف و یکدست است و روزنه هایی که هوا از داخل آن به پوست راه پیدا می کند، بسیار کوچک هستند و دیده نمی شوند.

منافذ باز پوست به صورت کلی روزنه های ریزی بر روی پوست هستند که محل رشد موی صورت  و محل ورود اکسیژن می باشند و به دلیل مسائل مختلفی، گشاد و بزرگ شده اند و زیبایی پوست را تحت تاثیر قرار داده اند.

از این جهت در کلینیک پوست و مو و زیبایی مدرن می خواهیم در رابطه با از بین بردن منافذ باز پوست صورت با شما عزیزان صحبت کنیم و این مساله را تحت بررسی های علمی قرار دهیم.

از بین بردن منافذ باز پوست صورت چگونه است؟

برای درمان کردن منافذ باز پوست صورت راه ها و روش های مختلفی وجود دارد که برخی از آنها را میتوان به راحتی در منزل انجام داد که دریافت نتیجه مشهود از این روش ها روند طولانی تری دارد و در مقابل آن روش های دیگری نیز هستند که با تکنولوژی های جدید در کلینیک های پوست و مو نظیر: کلینیک مدرن انجام می شوند.

انواع روش های درمان منافذ باز پوست صورت

انواع روش های درمان منافذ باز پوست صورت را می توان به شرح زیر در نظر گرفت:

بیشتر بخوانید: کاشت مو 

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ از جمله روش های جدید کم تهاجمی است که تحت بی حسی موضعی انجام می شود و در این روش از سوزن های نانو و دستگاه کارتریج استفاده می شود که سوزن ها با وارد شدن به صورت مکرر در پوست می توانند به جوانسازی پوست بپردازند و کلاژن سازی را در پوست تحریک کنند. از جمله مزیت های این روش که در کلینیک مدرن برای بیماران انجام می شود، از بین بردن منافذ باز پوست است.

میکرودرم آبریژن

میکرودرم آبریژن نیز روشی است که در آن هیچ گونه درد و خونریزی وجود ندارد و در این روش از دستگاه میکرودرم آبریژن استفاده می شود که این دستگاه لایه برداری پوست را انجام می دهد و آلودگی های موجود در پوست را از بین می برد. میکرودرم آبریژن نیز از دیگر روش هایی است که برای از بین بردن منافذ باز پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد و در این مساله موثر واقع می شود.

لیزر درمانی

با کمک روش لیزر درمانی نیز می توان در از بین بردن منافذ باز پوست موثر واقع شد، اما تاثیرات این روش در مقایسه با روش مزونیدلینگ و میکرونیدلینگ کمتر است و دریافت نتیجه مورد نظر با این روش طولانی تر خواهد بود.

در روش لیزر درمانی پرتو اشعه ایکس با دستگاه مخصوصی به داخل پوست تابانده می شود و این اشعه باعث تحریک کلاژن سازی در پوست می گردد که به این شکل می تواند در از بین بردن منافذ پوستی موثر باشد.

روش های خانگی از بین بردن منافذ باز پوست صورت

دو مورد از روش های درمان منافذ باز پوست به شکل خانگی به شرح زیر هستند:

استفاده از ژل آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا ماده ای است که از گیاه آلوئه ورا به دست می آید و این گیاه خواص بسیار زیادی برای پوست به همراه دارد که یکی از مهم ترین خواص آن برای پوست از بین بردن منافذ پوستی است و استفاده از آن در این خصوص بسیار آسان است. کافی است که هفته ای دو مرتبه ژل موجود در برگ آلوئه ورا را به مدت 20 دقیقه بر روی پوست خود قرار دهید تا از خواص آن بهره مند گردید.

استفاده از سرکه سیب

سرکه سیب باعث برطرف شدن التهابات پوست می شود و سفت شدن پوست را به همراه می آورد و منافذ پوستی را می بندد. برای استفاده از سرکه باید آن را بر روی پنبه بزنید و آن را برروی پوست خود بمالید و اجازه دهید که بر روی پوست خشک شود و سپس پوست را بشوید.

با انجام مداوم این کار می توانید از نتایج آن بهره مند گردید. پس بهتر است که هر روز از این ماده استفاده کنید.

کلام پایانی

از بین بردن منافذ باز پوست صورت به روش های مختلف را برای شما شرح دادیم. چنانچه قصد دارید که در کلینیک پوست و مو مدرن از این روش های جدید و پیشرفته که برایتان شرح داده شد استفاده کنید، با ما در تماس باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار