• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

از بین بردن سلولیت با لیزر

مطالعه این مقاله برای افرادی که قصد دارند به از بین بردن سلولیت با لیزر بپردازند، مفید است و با خواندن این مقاله که از سوی کلینیک مدرن که یک مرکز در زمینه خدمات پوست و مو است، می توانند پاسخ پرسش خود را دریابند.

همان طور که می دانید سلولیت به چربی هایی گفته می شود که در زیر پوست انباشته می شوند و به علت وجود آنها پوست صافی و یکدستی خود را از دست می دهد و حالتی برجسته و دارای فرورفتگی و بیرون آمدگی پیدا می کند که در این صورت زیبایی پوست کاهش پیدا می کند و اینگونه افراد را آزار میدهد.

در میان تمامی افراد، بانوان بیش از هر کسی دیگر با این مشکل مواجه می شوند و بروز سلولیت در بانوان معمولا از سنین بلوغ آغاز می گردد.

از بین رفتن زیبایی پوست و بدن سبب می گردد تا بانوان برای درمان سلولیت و پیدا کردن راهی برای از بین بردن آنها بر آیند که یکی از راهکارها، لیزر درمانی است و در بخش های بعدی بیشتر آن را شرح خواهیم داد.

از بین بردن سلولیت با لیزر1

از بین بردن سلولیت با لیزر

در روش لیزر درمانی برای برطرف کردن سلولیت ها دستگاه لیزر پرتو ایکس را به داخل بافت پوست می تاباند و این پرتو باعث می شود که به چربی های انباشته شده در زیر پوست فشار وارد شود و آنها را از بین ببرد و در نتیجه بافت پوست به این شکل آزاد می شود و سلولیت ها از بین می روند.

در نتیجه با انجام این کار سطح پوست صاف می شود و زیبایی خود را به دست می آورد.

همینطور بخوانید: کاشت مو

از بین بردن سلولیت با لیزر برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده از روش لیزر برای درمان سلولیت برای افرادی مناسب و کاربردی است که قصد کاهش وزن با این روش را نداشته باشند، بلکه به وزن ایده آل خود رسیده باشند و تنها بخواهند که با کمک لیزر سلولیت های باقی ماند از زمان چاقی خود را از بین ببرند.

در غیر  این صورت لیزر درمانی روش مناسبی برای اشخاصی که قصد دارند لاغری موضعی انجام دهند، به حساب نمی آید.

از بین بردن سلولیت با لیزر در کدام بخش های بدن انجام می شود؟

از لیزر برای درمان سلولیت در تمامی بخش های ذکر شده در قسمت زیر می توان استفاده کرد:

  • بازو
  • ران پا
  • کشاله ران
  • شکم
  • پشت ران
  • باسن

از بین بردن سلولیت با لیزر چه قدر زمان نیاز دارد؟

اشخاصی که این روش را برای درمان سلولیت ها انتخاب می کنند باید به یاد داشته باشند که لیزر درمانی سلولیت به چند جلسه درمانی نیاز دارد تا به نتیجه مطلوب برسد و هر جلسه درمانی در حدود یک ساعت به طول می انجامد که اگر وسعت فضای مورد نظر برای درمان سلولیت بیشتر باشد شاید مدت زمان بیشتری نیز نیاز باشد.

مزایای از بین بردن سلولیت با لیزر چیست؟

مزایای این روش برای برطرف کردن سلولیت ها به شرح زیر است:

  • روشی کم تهاجمی است
  • نیازی به بیهوشی و جراحی ندارد
  • هیچ گونه جراحتی در بدن ایجاد نمی شود و در این صورت جای زخم و بخیه نیز به جای نخواهد ماند
  • مدت زمان کوتاهی برای انجام آن نیاز است
  • به مراقبت های بعد از لیزر نیاز ندارد
  • عوارض و خطراتی به همراه ندارد
  • هزینه بسیار کمتری در مقایسه با ساکشن نیاز دارد

برای از بین بردن سلولیت با لیزر به کجا باید مراجعه کرد؟

عزیزانی که قصد دارند سلولیت با لیزر انجام دهند و به دنبال یک مرکز معتبر و حرفه ای در این زمینه هستند، می توانند کلینیک زیبایی پوست و مو مدرن را که ارائه دهنده انواع خدمات پوست و مو نظیر: کاشت مو، کاشت ابرو، لیزر، لیزر موهای زائد و … است، را انتخاب کنند و به این مرکز معتبر مراجعه نمایند.

با برقراری تماس با این مجموعه می توانید به راحتی نوبت ویزیت از این مجموعه دریافت کنید و برای درمان سلولیت به آن مراجعه نمایید.

کلام پایانی

در انتهای این مقاله امیدواریم که مطالب ذکر شده در خصوص از بین بردن سلولیت با لیزر برای شما مفید واقع شده باشند. چنانچه به اطلاعات بیشتری در خصوص لیزر و درمان سلولیت نیاز دارید، پیشنهاد می کنیم که سایر مقالات درج شده در وب سایت کلینیک مدرن را نیز مطالعه کنید و اطلاعات مورد نیاز خود را از آنها استخراج نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار