• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

از بین بردن خط لبخند در خانه

انسان همواره از زمان تولد تا مرگ، شاهد تغییرات بسیاری بر روی پوست خود است. افزایش سن، گذر زمان و عوامل محیطی برخی از علائم پوستی را تشدید کرده و حتی روند آن ها را تسریع می بخشد. یکی از خصوصیات پوستی که با گذشت زمان خود را نشان می دهد، خط لبخند است. خط لبخند برای بسیاری از افراد ناخوشایند بوده و همواره به دنبال راهی برای از بین بردن آن هستند. ما در این مقاله تهیه شده از سوی کلینیک پوست و مو و زیبایی مدرن که در تهران واقع شده است، قصد داریم که روش های از بین بردن خط لبخند در خانه و با کمترین امکانات را بررسی کنیم.

همینطور میتوانید ازدیگر خدمات  ما که شامل تزریق ژل و چربی و کاشت مو میشود نیز استفاده کنید.

چگونگی از بین بردن خط لبخند درخانه

برای از بین بردن خط لبخند در خانه می توان از راهکارهایی که در بخش های زیر برای شما عزیزان ذکر کرده ایم، استفاده کنید. به یاد داشته باشید که تمامی این راهکارهای خانگی زمان بر هستند و برای دریافت نتیجه حاصل از انجام آنها باید به صورت مداوم و مرتب از آنها جداقل برای چندین ماه استفاده کنید تا نتایج آن را ببینید.

خط لبخند و آووکادو

آووکادو حاوی ویتامین E بوده و نقش مهمی در آب رسانی پوست دارد. استفاده مداوم از ماسک آووکادو برای درمان خط لبخند بسیار موثر بوده و خشکی پوست و دیگر چین و چروک های پوستی را به طور کامل درمان خواهد کرد.

سفیده تخم مرغ

یکی دیگر از شیوه های از بین بردن خط لبخند در خانه، استفاده از ماسک کلاژن ساز سفیده تخم مرغ است. سفیده تخم مرغ همراه با عسل، مواد مغذی ضروری پوست را تامین کرده و با کاهش عمق چین و چروک ها، آن ها را از بین می برد.

خط لبخند و آلوئه ورا

آلوئه ورا به طور طبیعی پوست را تغذیه کرده و آب رسانی خواهد کرد. چین و چروک های اطراف دهان و خط لبخند به واسطه آب رسانی لایه میانی پوست، ترمیم شده و از بین می رود.

از بین بردن خط لبخند در خانه با زرد چوبه

زردچوبه یک ادویه پر خاصیت در زمینه زیبایی و شادابی پوست شناخته می شود. ترکیب زردچوبه و روغن های طبیعی همانند روغن نارگیل، اثر بخشی آن را افزایش داده و خط لبخند به طور کامل درمان می شود. روغن نارگیل به خودی خود دارای خاصیت ضد پیری و آنتی اکسیدانی قوی است.

آب لیمو

آب لیمو به نوعی لیفت کننده طبیعی شناخته می شود. استفاده از برش های لیمو بر روی خط لبخند، یک راهکار خانگی بسیار موثر در از بین بردن خط لبخند است. آب لیمو، پوست اطراف دهان را لیفت کرده و چین و چروک های عمیق خط لبخند را برطرف خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:درمان لبخند لثه ای چیست؟

اسیدهای چرب امگا 3

روغن ماهی یک منبع عالی برای اسیدهای چرب امگا 3 است. استفاده از روغن ماهی، عوامل التهابی و پیری پوست را کاهش داده و به سفت کردن پوست اطراف دهان کمک خواهد کرد. انقباض عضلات و چربی های پوست اطراف دهان، سبب از بین رفتن خط لبخند می شود.

روغن آرگان

ویتامین های A و E موجود در روغن آرگان، چین و چروک های ناشی از افزایش سن را کاهش داده و برای جلوگیری از افتادگی پوست موثر است. روغن آرگان، پوست را مرطوب نگه داشته و قابلیت ارتجاعی آن در جهت سفت کنندگی و جوان سازی پوست به کار گرفته می شود.

کیوی

کیوی یک لایه بردار طبیعی است. استفاده از اسکراب خانگی کیوی، یکی از بهترین راه های از بین بردن خط لبخند در خانه است. لایه برداری طبیعی پوست، سبب شده تا سلول های مرده به طور کامل از بین رفته و روند کلاژن سازی تحریک شده و به دنبال آن پوست ترمیم و سالم شود.

روغن زیتون

تمامی روغن های طبیعی خاصیت فراوانی بر روی پوست و زیبایی چهره دارند. روغن زیتون از دسته روغن های طبیعی حاوی چربی های غیر اشباع بوده که خاصیت ضد پیری و ترمیم سلول های پوستی فوق العاده ای دارد.

چای سبز

آنتی اکسیدان های موجود در بافت های چای سبز، خاصیت ضد پیری پوست داشته و تنها برای از بین بردن خط لبخند در خانه با استفاده از چای سبز باید اسلایس های یخ زده چای سبز را به صورت دورانی بر روی خط لبخند خود ماساژ دهید. تاثیر بسیار زیاد چای سبز بر روی زیبایی پوست سبب شده تا از این ماده برای تولید انواع ماسک های جوان سازی پوست استفاده شود.

سخن نهایی

گاها افراد از داشتن خط لبخند رنج برده و تمامی راه های پزشکی و خانگی را امتحان کرده تا از این عارضه پوستی خلاص شوند. با افزایش سن، پوست قابلیت ارتجاعی خود را از دست داده و روند کلاژن سازی با کندی پیش می رود؛ از همین جهت چین و چروک ها با افزایش سن، بیشتر می شود.

چنانچه می خواهید که خط لبخند خود را به سرعت از بین ببرید باید از روش های کم تهاجمی مانند: لیزر  و یا تزریق بوتاکس و ژل در کلینیک پوست و مو مدرن استفاده کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار