• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

از بین بردن خال با روش خانگی

خال به عنوان یک ضایعه پوستی شناخته می شود. برخی از خال ها سطحی بوده و دسته ای دیگر از خال ها گوشتی هستند. بسیاری از افراد از داشتن خال بر روی صورت و پوست خود خجالت کشیده و هر روز از شیوه های متفاوتی برای از بین بردن خال خود استفاده می کنند. از بین بردن خال با روش خانگی، از دیگر شیوه های درمانی خال است.

در کلینیک پوست و مو مدرن که ارائه دهنده انواع خدمات پوست و مو از جمله: کاشت مو، کاشت ابرو، تزریق بوتاکس، جوانسازی و پاکسازی پوست و … است، قصد داریم که در این خصوص با شما عزیزان صحبت کنیم.

ژل آلوئه ورا و درمان خال

از بین بردن خال های پوست به خصوص پوست صورت کمی چالش برانگیز است. روش های خانگی برای از بین بردن خال، طرفداران خاص خود را دارد. آلوئه ورا یکی از مواد موثر در از بین بردن خال است. استفاده موضعی از ژل آلوئه ورا بر روی خال سبب ترمیم بافت های سلولی ضایعه شده و خال به مرور زمان کم رنگ و از بین می رود.

از بین بردن خال با روش خانگی مصرف سرکه سیب

ترکیبات اسیدی موجود در سرکه سیب، خال را حل کرده و به مرور زمان از روی پوست حذف می کنند. سرکه سیب را باید با استفاده از گوش پاک کن بر روی خال استفاده کرد.

سیر

استفاده از سیر له شده تازه بر روی خال، یکی از راه های از بین بردن خال با روش خانگی است.

لیمو، موثر در تخریب بافت ضایعات خال

لیمو در بیشتر ماسک های خانگی کاربرد دارد. اسید سیتریک و ویتامین C موجود در لیمو به نوعی خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و برای ترمیم سلول های پوستی بسیار موثر است. اسکراب آب لیمو و شکر نیز برای کم رنگ شدن خال های پوستی به کار می رود.

سیب زمینی

پتاسیم،ید و زینک موجود در بافت های سیب زمینی سبب شده تا این محصول تبدیل به یک ماده کلاژن ساز شود. کلاژن تولیدی پوست، در فرایند از بین بردن خال و جوان سازی پوست موثر است. تنها کافیست از حلقه های سیب زمینی بر روی خال استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:درمان سریع جوش زیر پوستی

آب سیب ترش

آب سیب ترش خاصیت اسیدی همانند سرکه سیب داشته و برای از بین بردن خال به روش خانگی موثر است.

عسل

عسل ماده ای مفید با خاصیت التیام بخشی و آنتی باکتریالی که دارد، در از بین بردن و کم رنگ کردن خال مفید است.

ترکیب جوش شیرین و روغن کرچک

جوش شیرین نوعی لایه بردار طبیعی بوده و ترکیب آن با روغن کرچک سبب شده تا ویتامین های ضروری پوست تامین شده و خال به شدت کم رنگ و در نهایت از بین برود.

روغن پونه کوهی

این روش خانگی نسبت به سایر شیوه ها برای از بین بردن خال تاثیر بیشتری دارد. اسانس اورگانو یا همان روغن پونه کوهی به تنهایی حالت زبری داشته و برای از بین بردن خال بهتر است با روغن کرچک رقیق شود.

روغن درخت چای

اسانس درخت چای خاصیت ضد باکتریال و ضد التهابی داشته و استفاده از آن در یک مدت زمانی معین، سبب ناپدید شدن خال از روی پوست می شود.

پوست موز

پوست موز حاوی اسید ها و آنزیم های خاصی بوده که به عنوان یک مرطوب کننده عالی عمل می کند. قرار دادن پوست موز بر روی خال، سبب از بین بردن آن می شود.

روغن کندر و کم رنگ شدن خال

روغن کندر باید در روغن های حاملی همانند بادام شیرین یا نارگیل رقیق شده و برای از بین بردن خال استفاده کرد.

برگ گشنیز

استفاده از برگ گشنیز، یک راه برای از بین بردن خال با روش خانگی است. برگ گشنیز دارای خواص جمع کنندگی بالایی بوده که در هنگام استفاده موضعی آن بر روی خال، سلول های پوستی ضایعه تخریب شده و خال از بین می رود.

کلام پایانی

گاها افراد به دنبال شیوه های ایمن و بی خطر برای از بین بردن خال های خود هستند. در این میان از بین بردن خال با روش خانگی محبوبیت بیشتری دارد. ادعاهای زیادی درباره مزایا و معایب هر یک از روش های خانگی ارائه شده که صحت آن ها تاکنون تائید نشده اند.

با وجود تمامی مطالبی که برای شما عزیزان در خصوص از بین بردن خال با روش های خانگی مطرح کردیم، چنانچه قصد دارید که از روش های مدرن به جای روش های خانگی در این زمینه استفاده کنید، می توانید با مراجعه به کلینیک مدرن از روش برداشتن خال با لیزر بهره مند گردید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۸ از ۵
از مجموع ۴ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار