• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

از بین بردن ترک های پوستی بعد از زایمان

آیا می دانید چگونه می توان در از بین بردن ترک های پوستی بعد از زایمان اقدام کرد؟ آیا با مشکل ترک های پوستی بعد از زایمان مواجه هستید و به دنبال روشی برای درمان این مشکل می باشید؟

کلینیک تخصصی پوست و مو مدرن راه حل هایی برای این مشکل برای شما عزیزان در نظر دارد.بخش خدمات پوست ماهم نگاهی بی اندازید

ترک های پوستی ایجاد شده بر روی شکم به علت بارداری که بعد از زایمان نیز بر روی پوست باقی می ماند برای بانوان عزیز معضل بزرگی هستند و از جمله مسائل ناراحت کننده دوران بارداری برای آنها به حساب می آیند که تمامی بانوان باردار به دنبال راهکاری برای از بین بردن این ترک های پوستی هستند.از بین بردن ترک های پوستی بعد از زایمان

از بین بردن ترک های پوستی بعد از زایمان چگونه است؟

کلینیک زیبایی پوست و مو مدرن می تواند به کمک سه راه حل ترک های پوستی بعد از زایمان را برای شما عزیزان برطرف کند. این راه حل ها عبارتند از:

  • رفع ترک های شکم با لیزر
  • رفع ترک شکم با پلکسر
  • رفع ترک شکم با کربوکسی تراپی

رفع ترک شکم با لیزر

لیزر درمانی نیز یکی از روش های جدیدی است که به کمک آن می توان ترک های پوستی بعد از زایمان را از بین برد. این روش به عنوان یک راهکار قطعی برای از بین بردن ترک های پوست در نظر گرفته می شود که در این شیوه پالس های رنگی و شدید لیزر باعث بهبود پیدا کردن ظاهر ترک های پوستی می شوند و تولید کلاژن در بخش هایی که دچار ترک شده اند را افزایش می دهند.

در نتیجه بانوان باردار می توانند از این روش برای از بین بردن ترک های پوستی بعد از زایمان استفاده کنند و این کار را در کلینیک پوست و مو مدرن انجام دهند.

رفع ترک شکم با پلکسر

روش پلکسر نیز از روش های جدید برای برطرف کردن ترک های پوست است که توسط کشور ایتالیا به ثبت رسیده است و در این روش از تکنولوژی ژنراتور انرژی پلاسما برای برطرف کردن ترک ها استفاده می شود.

در این روش با تولید گرمای زیاد در سطح پوست و به علت کانونی شدن گرما، بافت های پوست به تولید کلاژن و سلول سازی تحریک می شوند و در لایه عمقی پوست سلول سازی و کلاژن سازی انجام می شود که در نتیجه به این شکل ترک های پوستی برطرف می شوند.

رفع ترک شکم با کربوکسی تراپی

رفع ترک های شکم با کربوکسی تراپی از بهترین روش هایی است که برای از بین بردن ترک های پوستی شکم بعد از زایمان می توان از آن استفاده کرد. در این روش با استفاده از یک سوزن نازک به ترک های ایجاد شده بر روی شکم گاز کربن دی اکسید تزریق می کنند که این گاز بعد از ده دقیقه به سلول های پوست جذب می شود و با تجمع این گاز در پوست، گردش خون و تولید کلاژن در پوست افزایش پیدا می کند.

در نهایت بعد از انجام چند جلسه کربوکسی تراپی پوست ضخیم تر می شود و در نتیجه ترک ها به میزان زیادی از بین می روند.

کلام آخر

با این وجود با استفاده از این روش ها می توان به راحتی ترک های پوستی بعد از زایمان را در کلینیک زیبایی مدرن از بین برد. بانوان گرامی و محترم در کلینیک پوست و مو مدرن می توانید سایر عارضه های پوستی که به علت زایمان ایجاد می شوند را نیز از بین ببرید. کافی است تا به این مرکز مراجعه کنید و تحت معاینه پزشکان حرفه ای ما قرار بگیرید.

در کلینیک زیبایی مدرن می توانید خدماتی از قبیل: لیزر ترک های پوستی، آر اف فرکشنال، مزوتراپی، تزریق مزوژل، تزریق بوتاکس، پلکسر، کربوکسی تراپی، کاشت مو و … را نیز انجام دهید و به کمک این روش ها عارضه های پوست و موی ایجاد شده در خود را درمان کنید.

لازم به ذکر است که برای از بین بردن ترک های پوستی بعد از زایمان میتوانید از راهکارهای خانگی نیز استفاده کنید که در این صورت می توانید مقاله موجود در سایت با عنوان از بین بردن ترک شکم بعد از زایمان با روش های خانگی را مطالعه کنید و با روش های خانگی از بین بردن ترک های پوستی بعد از زایمان آشنا شوید و از این راهکارها استفاده کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار