• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

ارتباط کبد و معده با جوش صورت

 آیا می دانید ارتباط کبد و معده با جوش صورت چیست؟ آیا ناراحتی کبد و معده بر روی جوش صورت تاثیر می گذارد؟

هموطنان عزیز دراین مطلب که از سوی کلینیک پوست و مو مدرن برای شما عزیزان آماده شده است، قصد داریم که در رابطه با ارتباط کبد و معده با جوش صورت، علائم کبد چرب در صورت، جوش های ناشی از گرمی کبد، عفونت معده و  علت جوش صورت با شما عزیزان صحبت کنیم و نکاتی را در این خصوص برای شما عزیزان شرح دهیم.

پس اگر می خواهید که با این مشکلات و علت بروز جوش به دلیل مشکلات کبد و معده آشنا شوید، با ما همراه باشید.

ارتباط کبد و معده با جوش صورت چیست؟

کبد و معده از جمله اعضای بدن هستند که بروز برخی از مشکلات و بیماری های مربوط به این دو بخش، بر روی صورت و جوش های صورت اثر می گذارد. به عبارت دیگر یکی از مواردی که نشان دهنده وجود مشکلات کبد و معده در فرد مورد نظر هستند، وجود جوش هایی بر روی صورت است و پزشک با بررسی این جوش ها می تواند به وجود ناراحتی معده و کبد شک کند و برای بررسی این قسمت های بدن اقدام نماید.

برای آشنایی با جدیدترین روش کاشت مو کلیک کنید.

علائم کبد چرب در صورت

کبد چرب یکی از بیماری های شایع کبدی است که متاسفانه امروزه به دلیل افزایش مصرف فست فود ها و مواد غذایی چرب، بروز این بیماری در بین افراد بسیار گسترش پیدا کرده است. علائم کبد چرب به صورت بر روی پوست ظاهر می شوند و به کمک علائم موجود بر روی صورت می توان به این بیماری پی برد.

جوش و آکنه مهم ترین علائم کبد چرب در صورت هستند اما از آنجایی که این معضلات پوستی نشان دهنده بیماری های دیگری نیز می باشند، برای مشخص شدن علت بروز آنها باید دیگر موارد مربوط به کبد چرب نیز در فرد توسط پزشک مورد بررسی قرار بگیرد تا بتوان به طور یقین این  مشکل را اعلام کند.

علائم کبد چرب در صورت علاوه بر جوش و آکنه به شکل های دیگری نیز ظاهر می شوند که عبارتند از:

  • زردگی پوست
  • رنگ پریدگی
  • خارش پوست صورت

جوش های ناشی از گرمی کبد

از دیگر مشکلات و بیماری های کبد که باعث بروز جوش در صورت می شود، می توان به گرمی کبد اشاره کرد. مصرف بیش از حد غذاهایی که طبع گرم دارند، عملکرد کبد را کاهش می دهند و به وجود آمدن اختلال در عملکرد کبد باعث می شود که جوش های ناشی از گرمی کبد بر روی پوست صورت پدیدار شوند.

عفونت معده و جوش صورت

عفونت معده در صورتی که از نوع هلیکوباکترپیلوری باشد باعث بروز عارضه هایی در پوست می گردد. به عنوان مثال: کهیر و جوش صورت از جمله علائم بروز عفونت معده هلیکوباکتری پیلوری می باشند.

جوش های ناشی از معده

جوش های ناشی از معده در بخش های مختلف صورت از قبیل زیر به وجود می آیند:

چانه

جوش های موجود بر روی چانه از جمله جوش های ناشی از معده هستند که برای برطرف کردن این جوش ها باید غذاهایی که حاوی فیبر زیاد هستند را با مقدار زیادی آب مصرف کرد تا به این شکل آلودگی هایی که در مسیر روده تجمع کرده اند از بدن بیرون روند. اما در صورتی که حساسیت غذایی دارید از این غذاها دوری کنید و شب به میزان کافی بخوابید.

قسمت بالایی پیشانی

از دیگر جوش های ناشی از معده نیز می توان به جوش های ایجاد شده در قسمت بالایی پیشانی اشاره کرد. به صورت کلی این جوش ها نشان دهنده ایجاد تغییر در رژیم غذایی هستند و نشان دهنده بروز مشکل در سیستم گوارشی می باشند. برای برطرف کردن این مشکل باید غذاهایی با فیبر زیاد بخورید تا سم هایی که در روده ومعده جمع شده اند از بدن خارج شوند.

کلام آخر

امیدواریم که مطالب ذکر شده در خصوص ارتباط کبد و معده با جوش صورت برای شما مفید بوده باشد. چنانچه با مطالعه این مقاله به بروز مشکل در کبد و معده خود مشکوک شده اید، به پزشک مراجعه کنید و وضعیت کبد و معده خود را بررسی کنید.

در صورتی که قصد دارید به جوانسازی پوست صورت بپردازید و مشکلات پوستی را برطرف کنید نیز می توانید به کلینیک زیبایی مدرن واقع در سعادت آباد تهران مراجعه نمایید و از روش های مزونیدلینگ، میکرونیدلینگ و یا تزریق بوتاکس و … استفاده کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۲ از ۵
از مجموع ۹ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار