• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

آیا هایفوتراپی محدودیت سنی دارد؟

هایفوتراپی چیست؟ آیا هایفوتراپی محدودیت سنی دارد؟ سن مناسب برای هایفوتراپی چیست؟

افتادگی پوست، شل شدن پوست و ایجاد چین و چروک بر روی پوست از جمله مسائلی هستند که تمامی افراد با آن مواجه خواهند شد و هیچ کسی نمی تواند از این مشکل فرار کند. تنها می توان زمان ابتلا به این مشکلات را با رعایت مراقبت های لازم افزایش داد.

به صورت کلی عوامل مختلفی باعث شل شدن پوست و ایجاد چین و چروک بر روی پوست می شوند که برخی از این عوامل عبارتند از:

  • کاهش وزن شدید
  • کهولت سن و افزایش سن
  • خشکی بیش از حد پوست و عدم تامین رطوبت مورد نیاز برای پوست
  • شرایط و مسائل ژنتیکی
  • استفاده از روش هایی مانند وکس برای اصلاح صورت
  • بارداری و زایمان در بانوان
  • عدم رسیدگی به پوست و رعایت مراقبت های لازم
  • ابتلا به پیری زودرس پوست
  • کاهش میزان کلاژن سازی در پوست
  • کمبود ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای پوست
  • و…

امروزه استفاده از روش های درمانی مختلف که در خصوص زیبایی صورت و بدن هستند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و تعداد افراد زیادی برای انجام این امور در سراسر دنیا اقدام می کنند.

در میان تمامی روش هایی که برای زیبایی صورت و بدن انجام می شوند، زیبایی پوست از اهمیت زیادی برخوردار است و تاثیر زیادی بر روی زیبایی دارد.

برای جوانسازی پوست و لاغری اندام از روش های مختلفی استفاده می شود که هایفوتراپی یکی از روش های جدید برای لاغری موضعی و جوانسازی پوست است.

اگر مایلید که اطلاعات بیشتری در خصوص هایفوتراپی به دست آورید، با ما همراه باشید.

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی جدیدترین روش برای جوانسازی پوست و لاغری موضعی است که این روش طرفداران زیادی دارد. در این روش از اولتراسوند متمرکز برای درمان استفاده می شود و به صورت غیر تهاجمی است که در این روش می توان به جوانسازی و لیفت پوست در قسمت های مختلف صورت و بدن پرداخت.

در این روش انرژی متمرکز شده بدون اینکه هیچ آسیبی را به پوست و یا بافت های اطراف آن وارد کند از پوست رد می شود و باعث گرم شدن نواحی عمقی تر می شود. در این روش با گرمای ایجاد شده پوست برای تولید کلاژن تحریک می شود و به این شکل پوست سفت و لیفت خواهد شد.

آیا هایفوتراپی محدودیت سنی دارد؟

به صورت کلی یکی از مزایای هایفوتراپی این است که این روش فاقد محدودیت سنی است و تمامی افراد اعم از آقایان و بانوان می توانند از این روش استفاده کنند که افراد در سنین مختلف از این روش می توانند بهره مند شوند.

در نتیجه به صورت کلی باید گفت که خوشبختانه هایفوتراپی فاقد محدودیت سنی است و از زمانی که افتادگی پوست در شما مشاهده می شوید می توانید برای انجام آن اقدام کنید.

اما با این وجود بهتر است که هایفوتراپی را در سنین مناسب آن انجام داد.

سن مناسب برای هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی به صورت کلی در محدودیت سنی 35 سال تا 75 سال انجام می شود زیرا این تکنیک زمانی به کار گرفته می شود که اشخاص دچار افتادگی پوست شده باشند و به لیفت پوست نیاز داشته باشند. به همین دلیل اشخاصی که سنین آنها کمتر از 35 سال است معمولا به هایفوتراپی نیازی نخواهند داشت.

با در نظر گرفتن این مطلب باید گفت که سن مناسب برای هایفوتراپی تقریبا در حدود 35 سال تا 50 سال است. زیرا هر چه سن اشخاص از این محدوده بالاتر برود، قوای بدنی انها ضعیف می شود و هایفوتراپی می تواند برای انها آزار دهنده باشد.

کلام پایانی

با در نظر گرفتن مطالبی که در خصوص محدودیت سنی هایفوتراپی برای شما عزیزان مطرح کردیم، به شما توصیه می کنیم که این عمل را در سنین مناسب انجام دهید تا نتیجه موفقیت آمیزی دریافت کنید.

برای انجام هایفوتراپی قسمت های مختلف صورت و بدن می توانید به کلینیک زیبایی پوست و مو مدرن مراجعه کنید و این کار را زیر نظر پزشکان ماهر ما در کلینیک مدرن انجام دهید تا نتیجه رضایت بخشی دریافت کنید.

همچنین لازم به ذکر است که در کلینیک زیبایی پوست و مو  مدرن می توانید امور دیگری از قبیل: کاشت مو، کاشت ابرو، تزریق بوتاکس، تزریق مزوژل و … را نیز انجام دهید و از خدمات بی نظیر این مجموعه بهره مند شوید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار