• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

آیا ماه گرفتگی با لیزر از بین میرود؟

ماه گرفتگی چیست؟ آیا ماه گرفتگی با لیزر از بین میرود؟ آیا می خواهید ماه گرفتگی روی پوست خود را از بین ببرید؟

در کلینیک پوست و مو و زیبایی مدرن که ارائه دهنده خدمات پوست و مو است، قصد داریم که در رابطه با لیزر ماه گرفتگی با شما صحبت کنیم.

ماه گرفتگی به لکه هایی قرمز و یا قهوه ای رنگ گفته می شود که بر روی پوست ظاهر می شود و این لکه ها در هر کدام از قسمت های بدن ممکن است که پدیدار شده باشند. لکه های حاصل از ماه گرفتگی به گونه ای هستند که تمامی بخش های مختلف پوست را در گیر نمی کنند بلکه تنها بر روی یکی از بخش ها ظاهر می شوند.

اصلی ترین نشانه ماه گرفتگی این است که لکه های ماه گرفتگی از بدو تولد و به شکل مادرزادی بر روی پوست هستند. با این وجود مسلما از بین بردن این لکه های پوستی که به آن ماه گرفتگی گفته می شود، دغدغه بسیاری از افراد خواهد بود.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت موی طبیعی  و کاشت ابرو میشود نیز استفاده کنید.

لیزر چیست؟

لیزر تکنیکی جدید است که امروزه برای امور مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. از لیزر برای از بین بردن خال، زگیل، لکه های پوستی و … به منظور زیبایی پوست استفاده می شود.

نحوه عملکرد لیزر به  این گونه ای است که پرتو لیزر به داخل پوست وارد می شود و لکه ها را می سوزاند و باعث از بین رفتن آنها می شود و در ادامه بعد از گذشت مدت زمان مشخصی، جای لیزر نیز از روی پوست از بین می رود و دیگر نه جای لکه های پوستی باقی می ماند و نه جای لیزر.

البته لازم به ذکر است که اگر لکه های پوستی مورد نظر بسیار شدید و عمیق باشند، برای از بین بردن آنها باید چندین جلسه لیزر بر روی آنها انجام شود تا نتیجه بخش واقع گردد.

آیا ماه گرفتگی با لیزر از بین میرود؟

در بسیاری از مواقع می توان برای درمان ماه گرفتگی و از بین بردن آن از روش لیزر استفاده کرد.

باید بدانید که تمامی انواع ماه گرفتگی قابل برطرف شدن با لیزر نیستند و برای این مشخص شود تا لکه پوستی شما با لیزر از بین می رود و یا خیر، باید به پزشک مراجعه کنید تا پزشک با بررسی لکه پوستی شما تشخیص دهد که لکه ماه گرفتگی با لیزر از بین می رود و یا خیر.

معمولا به کمک لیزر می توان آن دسته از لکه های ماه گرفتگی را از بین برد که به رنگ قهوه ای هستند که این لکه ها تحت لیزر درمانی در هر جلسه کم رنگ تر می شوند تا به مرور از بین بروند.

بیشتر بخوانید:درمان ماه گرفتگی صورت

مزایای استفاده از لیزر برای درمان ماه گرفتگی

چنانچه از روش لیزر برای درمان ماه گرفتگی استفاده شود، این روش دارای مزیت هایی به شرح زیر خواهد بود:

  • روشی فاقد درد است
  • بدون نیاز به بیهوشی انجام می شود
  • بر اساس عمق ماه گرفتگی در چند جلسه می توان آن را برطرف کرد
  • هزینه انجام این کار بسیار مناسب است
  • به بافت های مجاور ماه گرفتگی در این روش آسیبی وارد نمی شود
  • استفاده از لیزر دوره نقاهت و مراقبت های بسیار کمی را نیاز دارد
  • و…

لیزر ماه گرفتگی برای کودکان

برای از بین بردن ماه گرفتگی کودکان نیز می توان از روش لیزر درمانی استفاده کرد اما برای اینکه کودکان دچار استرس و ناآرامی نشوند، گاهی اوقات پزشک آنها را تحت بیهوشی کامل و در اتاق عمل لیزر می کند و مراحل لیزر درمانی را به این شکل برای کودکان انجام می دهند.

با این وجود نیازی به نگرانی در خصوص لیزر درمانی کودک خود نخواهید داشت زیرا کودک شما هیچ درد و ناراحتی را  به این منظور احساس نخواهد کرد.

کلام پایانی

در این مقاله در خصوص ماه گرفتگی با لیزر و اینکه آیا ماه گرفتگی با لیزر از بین می رود و یا خیر با شما عزیزان صحبت کردیم.

چنانچه قصد دارید که از این روش برای برطرف کردن ماه گرفتگی بهره ببرید، لازم است که به کلینیک مدرن مراجعه کنید و تحت بررسی های متخصصین ما قرار بگیرید تا مشخص شود که این روش برای ماه گرفتگی شما نتیجه بخش است و یا خیر و سپس زیر نظر پزشکان ما در این مجموعه لیزر درمانی را انجام دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۷ از ۵
از مجموع ۳ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار