• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

آیا زاویه سازی صورت،روشی دائمی است؟

زیبایی یک ویژگی ذاتی در انسان به خصوص بانوان است. همه انسان ها زیبایی ظاهری خاص خود را داشته، اما برخی از افراد به دنبال برجسته سازی نقاط زیبایی ظاهری خود هستند. پیشرفت علم پزشکی در این زمینه به افراد کمک شایانی کرده است. زاویه سازی صورت به عنوان مهم ترین شیوه های زیباسازی نوین در دنیا مطرح است. اما شاید برای شما نیز سوال باشد که آیا زاویه سازی صورت، روشی دائمی است؟ با این وجود اگر قصد دارید که از پاسخ این سوال مطلع شوید، تا انتهای این مقاله در کلینیک پوست و مو و زیبایی مدرن که ارائه دهنده خدماتی مانند: زاویه سازی صورت، کاشت مو و کاشت ریش و سبیل … است، با ما همراه باشید.

آیا زاویه سازی صورت، روشی دائمی است؟

زاویه سازی صورت به روش های مختلفی انجام می شود که میزان ماندگاری آن در هر روش متفاوت است. ماندگاری زاویه سازی صورت در هر روش به شرح زیر است:

ماندگاری زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت علاوه بر فرم دهی چانه و صورت، پوست را جوان سازی کرده و نقش به سزایی در شادابی و زیبایی ظاهری پوست دارد. برای زاویه سازی صورت روش های متعددی به کار گرفته شده که میزان ماندگاری آن ها یکسان نیست.

به طور کلی میزان ماندگاری شیوه های زاویه سازی صورت به مواد به کار رفته، کیفیت و مهارت پزشک متخصص بستگی دارد. برای انتخاب یک روش زاویه سازی صورت دائمی، قطعا مشورت با پزشک متخصص تاثیر فراوانی دارد.

آیا زاویه سازی صورت با روش تزریق ژل، دائمی است؟

میزان ماندگاری زاویه سازی صورت با تزریق ژل به نوع ژل و فیلر تزریقی بستگی دارد. برخی از ژل ها توسط پوست جذب شده و برخی دیگر قابلیت پذیرش ژل را نداشته؛ پس در انتخاب ژل تزریقی باید به نوع پوست دقت شود.

در روش زاویه سازی صورت با تزریق ژل، معمولا از ژل های هیالورونیک اسید استفاده شده که حدودا 6 ماه تا یک سال ماندگاری دارند. پس از گذران این دوره، باید برای تمدید به پزشک متخصص مراجعه کرد و دوباره ژل را در ناحیه مورد نظر تزریق کرد.

زاویه سازی صورت به روش تزریق چربی

تزریق چربی یکی دیگر از روش های زاویه سازی صورت است. سختی این روش بیشتر از تزریق ژل بوده اما سازگاری بالایی با بدن فرد دارد. در این شیوه، از چربی های اضافی بدن فرد برای تزریق استفاده می شود. ماندگاری زاویه سازی صورت به روش تزریق چربی، حدودا دو سال بوده و ماندگاری بیشتری نسبت به ژل یا فیلر دارد.

بیشتر بخوانید:زاویه سازی صورت با عمل جراحی

زاویه سازی صورت با نخ

استفاده از نخ به عنوان زاویه ساز و لیفت کننده صورت، روشی غیر دائم و موقت به شمار می رود. این روش بین 12 تا 18 ماه ماندگاری داشته و پس از این دوران، نخ ها به طور طبیعی جذب پوست شده و فرد برای تمدید دوباره به پزشک مراجعه خواهد کرد.

جراحی، زاویه سازی صورت دائمی

عمل جراحی یک شیوه غیر قابل بازگشت و دائم برای زاویه سازی صورت شناخته می شود. عمل جراحی مختص کسانی بوده که تغییرات زیادی بر روی زاویه سازی صورت و فک خود لازم دارند. در روش جراحی بیهوشی کامل بوده و بخشی از استخوان فک یا صورت برای زاویه سازی، برش داده می شود.

هزینه عمل جراحی بیشتر از سایر روش های زاویه سازی صورت بوده، اما برای یک عمر خیالتان را راحت کرده و نیازی به تمدید ندارد. زاویه سازی صورت به روش جراحی، دائمی بوده و روند کاملا جدی آن سبب شده تا فرد قبل از انتخاب این روش اطلاعات و تحقیقات خود را درباره این شیوه و مزایا و معایب آن کامل کند.

مزایای زاویه سازی صورت به روش دائمی

همان طور که گفته شد، زاویه سازی صورت کمک شایانی به زیبایی ظاهری، جوان سازی و ظرافت صورت دارد. صورت هر فرد، فرم خاص خود را داشته؛ به همین جهت محل تزریق و جراحی جهت زاویه سازی صورت متفاوت بوده که این امر توسط پزشک متخصص تشخیص داده می شود.

متقارن سازی صورت، برجسته سازی استخوان های صورت با ظرافت، چانه زاویه دار، خط گونه باریک، چهره عروسکی و قابل پسند، عدم نیاز به تمدید ماهیانه، فاقد عوارض جانبی تزریقات و ماندگاری همیشگی از مزایای زاویه سازی دائمی صورت به شمار می روند.

کلام پایانی

اگر یک بار به کلینیک های زیبایی مراجعه کنید به مراجعه کنندگانی برخورد کرده که مدام به دنبال زاویه سازی صورت دائمی هستند. “آیا زاویه سازی صورت روشی دائمی است؟” اولین سوالی بوده که مراجعه کنندگان برای اطمینان از کار زاویه سازی خود با پزشک خود مطرح می کنند. ماندگاری شیوه های زاویه سازی صورت متفاوت بوده و تنها عمل جراحی، یک شیوه دائمی زاویه سازی صورت و بدون بازگشت شناخته می شود. زاویه سازی صورت به کمک جراحی نقش مهمی در متقارن سازی چهره و فرم خاص چانه دارد.

در انتها باید این مساله را یاداوری کنیم که برای زاویه سازی صورت میتوانید به کلینیک پوست و مو مدرن مراجعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار