• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

آموزش کاشت ابرو

برای آموزش کاشت ابرو باید به کجا مراجعه کرد؟ کاشت ابرو چگونه است؟ اهمیت آموزش کاشت ابرو به صورت تخصصی چیست؟

مسائل بسیار زیادی باعث ریزش ابرو و یا کم پشت شدن ابرو ها می شود که کاشت ابرو و یا همان پیوند ابرو روش جدیدی است که امروزه جایگزین روش تاتو و هاشور ابرو شده است و مشکل افرادی که با ابرو های کم پشت مواجه هستند را برطرف نموده است و این تکنیک جدید برای همه افراد اعم از بانوان و آقایان قابل انجام است.

کاشت ابرو دارای مزیت های بسیار زیادی است که به همین دلیل استفاده از آن در میان مردم بسیار محبوب شده است به گونه ای که نه تنها افراد زیادی برای ترمیم ابرو های خود با این روش مشتاق هستند بلکه عده زیادی نیز قصد دارند که آموزش نحوه انجام کاشت ابرو را ببینند تا از این تکنیک به عنوان یک شغل استفاده کنند و کسب درآمد داشته باشند.

به همین دلیل همکاران ما در کلینیک زیبایی مدرن این مقاله در خصوص آموزش کاشت ابرو را برای شما عزیزان تهیه کرده اند تا با مطالعه آن بتوانید در این خصوص راهنمایی دریافت کنید.

آموزش کاشت ابرو

کاشت ابرو به صورتی است که برای انجام آن به بانک مو نیاز است و در این خصوص از بانک موی پشت گوش استفاده می شود. برای پیوند ابرو باید گرافت های مو از بانک مو برداشته شوند و در زیر دستگاه های مخصوص جداسازی شوند و در نتیجه در قسمت مورد نظر کاشته شوند که برای انجام این کار روش های مختلفی وجود دارد و این روش ها عبارتند از:

  • کاشت ابرو fit
  • کاشت ابروfue
  • کاشت ابرو sut

در میان این روش ها جدید ترین تکنیک کاشت ابرو روش sut است که در آن از تجهیزات و دستگاه های جدید استفاده می شود.

اهمیت آموزش کاشت ابرو به صورت تخصصی چیست؟

کاشت ابرو روشی است که به دقت و مهارت بسیار زیادی نیاز دارد و میزان دقت پزشک و یا تکنسین انجام این کار در مقایسه با کسی که کاشت مو را برای دیگران انجام می دهد، باید بیشتر باشد زیرا کاشت ابرو از حساسیت و ظرافت بیشتری در مقایسه با کاشت مو برخوردار است.

همچنین لازم به ذکر است که الگوی رشد مو در سر به یک شکل است و در تمامی نقاط سر یکسان است اما در ابرو ها سه نوع الگوی رویش مو وجود دارد و رشد مو در قسمت های تاج ابرو، دم ابرو و قله ابرو الگوی متفاوتی دارد که در هنگام پیوند ابرو باید گرافت های مویی بر اساس الگوی هر بخش در داخل ابرو کاشته شود تا شکل ناخوشایندی پیدا نکند و نتیجه موفقیت آمیزی داشته باشد.

اگر الگوی کاشت ابرو در این سه قسمت رعایت نشود و با دقت کمی پیوند ابرو برای افراد انجام شود، ممکن است که باعث سیخ سیخ شدن ابرو شود و نتیجه حاصل از کاشت ابرو برای افراد رضایت بخش واقع نگردد.

گذشته از این موارد پیوند ابرو یک روش کاملا تخصصی است که بدون آموختن شیوه انجام آن نمیتوان آن را انجام داد و افراد حتما باید تمامی مراحل انجام آن را آموزش ببینند.

به همین دلیل کاشت ابرو از اهمیت بسیار زیادی برای افرادی که قصد دارند این روش را به عنوان شغل خود انتخاب کنند، برخوردار است.

برای آموزش کاشت ابرو باید به کجا مراجعه کرد؟

مراکز مختلفی امروزه کاشت ابرو را به اشخاصی که قصد دارند این تکنیک را فرا بگیرند، آموزش می دهند. معمولا بهترین مراکز و معتبر ترین آنها در خصوص کاشت ابرو کلینیک های تخصصی کاشت مو و کاشت ابرو است که عزیزانی که قصد دارند با آموزش کاشت آشنا شوند، می توانند به این کلینیک ها مراجعه کنند و در پایان کار گواهینامه مورد نظر را دریافت نمایند.

برای اینکه بدانید کدام کلینیک های زیبایی در شهر ها و استان های مختلف به آموزش کاشت ابرو می پردازند، می توانید در اینترنت جست وجو کنید و لیست این مراکز را پیدا کنید.

سخن پایانی

در انتهای این مطلب که در خصوص آموزش کاشت ابرو بود، به شما عزیزان توصیه می کنیم که برای آموزش کاشت ابرو حتما به مراکز معتبر و حرفه ای مراجعه کنید و این کار را زیر نظر پزشکان حرفه ای فرا بگیرید تا در خصوص کاشت ابرو یک تکنسین ماهر باشید و این کار را به خوبی برای دیگران انجام دهید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار