• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

آشنایی با انواع لوسیون دست و صورت و مزایای آن ها

در این مقاله قصد داریم که آشنایی با انواع لوسیون دست و صورت و مزایای آن ها را برای شما عزیزان شرح دهیم. با این وجود اگر می خواهید از لوسیون دست و صورت استفاده کنید، با ما در کلینیک پوست و مو مدرن همراه باشید و مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

مراقبت از پوست مساله بسیار مهمی برای افراد مختلف است زیرا پوست اصلی ترین بخش بدن است که از بدن محافظت می کند و در زیبایی بدن بسیار موثر است. پوست انسان دارای انواع مختلفی است که انواع آن عبارتند از: پوست چرب، خشک و معمولی و برای هر کدام از این انواع پوست باید از محصولات مراقبت های پوستی مناسب با انها استفاده شود.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت موی طبیعی و کاشت ابرو میشود نیز استفاده کنید.

لوسیون چیست؟

لوسیون دست و صورت نوعی کرم است که برای برطرف کردن مشکلات پوستی بر روی پوست دست و صورت قرار می گیرد و با استفاده از آن می توان آکنه و جوش را درمان کرد و از پوست در برابر آفتاب محافظت کرد. لوسیون ها دارای بافت نرم و هیدراته برای پوست هستند که آنها را می توان در انواع مختلفی تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد.

لوسیون صورت

لوسیون صورت به گونه ای است که باعث حفظ رطوبت پوست صورت می شود و مخصوص استفاده برای صورت است و باعث میشود تا از زبری و خشکی پوست جلوگیری به عمل آید.

معمولا استفاده از لوسیون های صورت برای اعضای دیگر بدن توصیه نمی شود و مختص استفاده برای صورت هستند.

لوسیون دست

پوست دست از جمله بخش هایی از بدن است که در مدت کمتری دچار پیری پوست می شود زیرا دست دائما با مواد شیمیایی و شوینده در تماس است و تماس مستقیم آن با این مواد باعث می شود که در معرض پیری پوست قرار بگیرد. به همین دلیل استفاده از لوسیون دست گزینه بسیار مناسبی برای پیشگیری از بروز این اتفاق است. لوسیون های مخصوص دست دارای غلظت بیشتری در مقایسه با لوسیون های دیگر هستند و مصرف آنها برای صورت اصلا توصیه نمی شود.

بیشتر بخوانید: انواع لوسیون ها

آشنایی با انواع لوسیون دست و صورت و مزایای آن ها

از آنجایی که پوست افراد دارای شرایط و حالت های مختلفی هستند، باید از انواع مختلف لوسیون برای هر یک از این عزیزان استفاده شود. انواع لوسیون قابل استفاده برای دست و صورت به شرح زیر هستند:

لوسیون مایع

لوسیون های مایع به گونه ای هستند که بدون رنگ و شبیه به آب می باشند و از ترکیبات تقویت کننده پوست برخوردار هستند و قادرند تا منافذ پوست را به شکل عمقی پاکسازی کنند تا منافذ تنفسی پوست باز شوند.

لوسیون اسپری

لوسیون های اسپری مانند از نظر ترکیبات همانند لوسیون های مایع هستند و برای انواع مختلف پوست تهیه شده اند و قابل استفاده هستند. برای اینکه از لوسیون اسپری استفاده کنید، لازم است تا در ابتدا پوست خود را از آلودگی ها پاک کنید و سپس چشم های خود را ببندید و آنگاه لوسیون را بر روی صورت و همچنین دست خود اسپری کنید.

سپس اجازه دهید که لوسیون بر روی بخش های مختلف دست و صورت خشک شود و پس از چند دقیقه آن را با دستمال و یا حوله نرم پاک کنید.

لوسیون ژله ای

یکی دیگر از انواع لوسیون دست و صورت، لوسیون ژله ای است که این نوع از لوسیون ها همان طور که از نام آنها پیداست حالت ژل مانند دارند و غلیظ تر از لوسیون های دیگر است.

برای اینکه از لوسیون ژله ای برای دست و صورت استفاده کنید، لازم است که ابتدا دست و صورت خود را بشویید و سپس لوسیون را بدون ایجاد فشار بر روی پوست خود قرار دهید و آن را ماساژ دهید تا لوسیون به پوست شما جذب شود.

مزایای انواع لوسیون دست و صورت

انواع مختلف لوسیون های دست و صورت دارای مزیت هایی به شرح زیر می باشند:

  • لوسیون ها از میزان چربی کمی برخوردار هستند و به همین دلیل افرادی که دارای پوست چرب باشند نیز می توانند از آن استفاده کنند.
  • استفاده از لوسیون ها جایگزین مناسبی برای فصول گرم سال است زیرا با جایگزین کردن آنها به جای کرم مرطوب کننده دیگر تعریق در دست و صورت ایجاد نمی شود.
  • استفاده از لوسیون برای افرادی که پوست خشک دارند نیز مناسب است و از خشک شدن پوست آنها جلوگیری می کند
  • انواع لوسیون دست و صورت برای افرادی که پوست آنها از نوع معمولی است نیز مناسب است و از خشک شدن و پوسته پوسته شدن پوست آنها جلوگیری می کند.
  • از لوسیون دست و صورت در انواع مختلف هم بانوان می توانند استفاده کنند و هم آقایان

کلام پایانی

آشنایی با انواع لوسیون دست و صورت و مزایای آن ها مساله بود که به شرح آن پرداختیم. چنانچه قصد دارید که از این لوسیون ها استفاده کنید می توانید انواع مختلف آن را از داروخانه ها و یا فروشگاه های محصولات آرایشی بهداشتی متناسب با پوست خود تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار