• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کوچک کردن بینی در خانه

آیا از جراحی زیبایی بینی می ترسید؟ آیا می خواهید بدون جراحی بینی به کوچک کردن بینی بپردازید؟ آیا می خواهید روش های کوچک کردن بینی در خانه را بدانید؟

پس با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در خصوص کوچک کردن بینی به شما عزیزان ارائه دهیم همچنین شما میتوانید از دیگر خدمات که شامل کاشت ابرو میباشد برخوردار شوید.

عده زیادی از افراد از جراحی بینی برای کوچک شدن بینی می ترسند و تمایل ندارند که زیر تیغ جراحی بروند و یا برخی دیگر از افراد از عهده هزینه زیاد جراحی بینی بر نمی آیند. در نتیجه کوچک کردن بینی برای این افراد به صورت یک معضل تبدیل شده است که آنها را آزار می دهد.

باید به این افراد مژده دهیم که راهکارهایی برای کوچک کردن بینی در خانه نیز وجود دارد که به کمک آنها می توان تاثیر زیادی در کوچک شدن بینی داشت.

کوچک کردن بینی در خانه چگونه است؟

برای کوچک کردن بینی در منزل می توان از روش های ذکر شده در قسمت زیر کمک گرفت:

ماساژ دادن بینی

اشخاصی که دارای بینی های گوشتی هستند، می توانند با ماساژ دادن بینی تاثیر زیادی در کوچک شدن بینی داشته باشند. برای انجام این کار کافی است تا روزانه چندین مرتبه به میزان 5 دقیقه بینی خود را از بالا به پایین ماساژ دهید تا چربی های موجود در زیر پوست بینی آب شود و به کوچک شدن بینی کمک شود.

اما در این خصوص لازم به ذکر است که آن دسته از افرادی که دارای بینی های غضروفی و یا استخوانی هستند، نمی توانند با ماساژ بینی باعث کوچک شدن بینی خود شوند.

استفاده از زنجبیل

از زنجبیل به عنوان یک راه حل خانگی برای کوچک کردن بینی استفاده می شود که برای استفاده از زنجبیل کافی است تا کمی زنجبیل را با آب مخلوط کنید و خمیری را به دست آورید و سپس خمیر تهیه شده را بر روی بینی خود بگذارید. انجام این کار ممکن است که باعث سوزش بینی شود اما این راهکار به عنوان یک روش اثر بخش در کوچک کردن بینی در خانه در نظر گرفته می شود.

برای استفاده از زنجبیل باید اجازه دهید که خمیر تهیه شده به مدت 15 دقیقه بر روی بینی بماند.

استفاده از یخ

از دیگر روش های رایج برای کوچک کردن بینی در خانه استفاده از یخ است. زیرا زمانی که یخ را بر روی بینی خود قرار دهید، به علت سرمای حاصل از یخ بینی کوچک می شود و پف آن می خوابد.

برای استفاده از یخ باید یک مکعب یخ را در داخل یک پارچه بپیچید و آن را بر روی بینی خود قرار دهید. اما در رابطه با استفاده از یخ لازم به ذکر است که افرادی که دارای مشکلات سینوسی هستند و یا از دیگر بیماری های عفونی رنج می برند، به هیچ وجه نباید از یخ استفاده کنند و باید راهکارهای دیگری را برای کوچک کردن بینی در خانه امتحان کنند.

استفاده از خمیر دندان، سرکه سیب و زنجبیل

برای تهیه این ماسک کوچک کننده بینی باید یک قاشق خمیر دندان را با یک قاشق زنجبیل و یک قاشق سرکه ترکیب کنید و مخلوط به دست آمده را به مدت 30 دقیقه بر روی بینی خود قرار دهید. سپس بعد از گذشت این مدت زمان بینی خود را با آب و صابون بشویید و آن را خشک کنید.

در صورتی که به شکل مداوم از این ترکیب به مدت ده روز استفاده کنید، می توانید نتایج چشم گیر آن را مشاهده نمایید و به همین راحتی کوچک کردن بینی در خانه را انجام دهید.

ماسک عسل و روغن زیتون

از دیگر ماسک های قابل استفاده برای کوچک شدن بینی در منزل، ماسک عسل و روغن زیتون است که این روش برای بینی های گوشتی نتیجه بخش است و برای بینی های استخوانی فاقد نتیجه است.

برای انجام این کار باید کمی عسل و روغن زیتون را با هم ترکیب کنید و آن را بر روی بینی خود قرار دهید. سپس بعد از مدت 15 الی 30 دقیقه بینی خود را بشویید. سعی کنید که این کا را به مدت یک ماه هر روز انجام دهید تا نتیجه آن را مشاهده کنید.

کوچک کردن بینی در خانه موضوعی بود که برای شما عزیزان شرح دادیم. امیدواریم که از مطالعه این مطلب استفاده کرده باشید. چنانچه قصد دارید که انواع خدمات پوست و مو را انجام دهید، کلینیک زیبایی مدرن در خدمت شما است و می توانید به این مجموعه حرفه ای در تهران مراجعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۴ از ۵
از مجموع ۸۶ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار