• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کلاژن سازی پوست صورت در خانه

آیا می خواهید کلاژن سازی پوست صورت در خانه انجام دهید و به دنبال راهکارهایی برای انجام این کار هستید؟ پس با ما همراه باشید تا برخی از بهترین روش های کلاژن سازی پوست صورت در خانه را برای شما شرح دهیم.

کلاژن یکی از مواد بسیار مهم و اساسی در پوست است که این ماده در پوست همه انسان ها وجود دارد. منظور از کلاژن به صورت کلی پروتئینی است که به میزان فراوان در بدن وجود دارد و در خارج از سلول های بدن یافت می شود.

وجود کلاژن در بدن باعث می شود که حالت کشسانی پوست حفظ شود و استحکام پوست بالا برود. همچنین وجود این ماده در پوست باعث می شود که پوست جدید و شاداب با سلول های مرده سطح پوست جایگزین شوند.

با این وجود زمانی که کلاژن سازی در پوست دچار مشکل شود و میزان آن کاهش پیدا کند، شادابی و شفافی پوست از بین می رود و چین و چروک ها شکل می گیرند.

بر این اساس همکاران ما در کلینیک مدرن که مجموعه ای در خصوص خدمات پوست  از قبیل تزریق ژل و چربی ،تزریق بوتاکس و رینوپلاستی است، قصد دارند که نحوه کلاژن سازی پوست صورت در خانه را در این مطلب به شما آموزش دهند.

کلاژن سازی پوست صورت در خانه

بهترین راهکارهایی که به کمک آن می توانید با هزینه بسیار کم به کلاژن سازی پوست صورت در خانه بپردازید، به شرح زیر هستند:

به کار گرفتن ژل گیاه آلوئه ورا

گیاه آلوئه ورا به تازگی محبوبیت زیادی در خصوص مراقبت از پوست و مو پیدا کرده است و فواید آن در خصوص پوست و مو کشف شده است. این ماده تاثیر بسیار زیادی بر روی تقویت و جوانسازی پوست دارد.

برای اینکه با استفاده از گیاه آلوئه ورا به کلاژن سازی پوست صورت در خانه بپردازید، کافی است که برگ این گیاه را از عطاری ها تهیه کنید و ژل موجود در برگ آن را تخلیه نمایید و سپس آن را برروی پوست صورت خود بزنید.

سعی کنید که از ژل آلوئه ورا دو الی سه مرتبه در هفته استفاده کنید و در هر نوبت اجازه دهید که ژل به مدت 10 دقیقه بر روی پوست باقی بماند و سپس آن را آبکشی کنید.

با استفاده مداوم از این ژل می توانید تاثیر بسیار زیادی بر روی کلاژن سازی پوست خود و شفاف شدن پوست داشته باشید.

کلاژن سازی پوست با استفاده از عصاره گوجه فرنگی

از دیگر محصولات طبیعی برای کلاژن سازی پوست صورت در خانه عصاره گوجه فرنگی است که برای استفاده از آن توجه داشته باشید که حتما از عصاره گوجه فرنگی استفاده کنید و خود گوجه را مستقیما بر روی پوست قرار ندهید زیرا ممکن است که دچار التهاب پوست شوید.

عصاره گوجه فرنگی را دو بار در هفته به مدت 15 دقیقه بر روی پوست صورت قرار دهید تا کلاژن سازی پوست صورت در شما تقویت شود.

استفاده از روغن نارگیل

روغن نارگیل یک برطرف کننده خشکی پوست صورت است که از آن نیز می توانید برای تقویت کلاژن ‌سازی در پوست استفاده کنید. برای استفاده از روغن نارگیل کافی است تا آن را به مدت نیم ساعت بر روی صورت خود بریزید و ماساژ دهید تا به جوانسازی پوست شما کمک شود.

کلاژن سازی پوست با استفاده از گلاب

گلاب به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی شناخته می شود که می تواند سلول های پوست را بازسازی و تقویت کند و چین و چروک های پوستی را از بین ببرد. برای اینکه از گلاب در خصوص کلاژن ‌سازی پوست صورت استفاده کنید باید دو قاشق گلاب را با نصف قاشق چایخوری آبلیمو مخلوط کنید و سپس با استفاده از یک پنبه آن را بر روی صورت خود بمالید. در ادامه پس از اینکه محلول مورد نظر بر روی پوست صورت شما خشک شد آن را با آب گرم به خوبی بشویید.

کلام آخر

کلاژن ‌سازی پوست صورت در خانه راهکاری است که به شدت توسط همکاران ما برای جلوگیری از بروز چین و چروک های صورت به شما عزیزان توصیه می گردد و در صورت به کار گرفتن این تکنیک های جوانسازی پوست می توانید خود را از تزریق بوتاکس و تزریق مزوژل برای برطرف کردن چروک های پوستی به مدت زیادی بی نیاز کنید.

اما به هر حال با استفاده از تمامی این راهکارها نیز پوست صورت پس از مدتی با افزایش سن دچار چین و چروک می شود و زیبایی خود را از دست می دهد که در این صورت اشخاص مجبور خواهند بود تا برای درمان چین و چروک های پوستی خود از روش های قوی تر مانند: بوتاکس و تزریق مزوژل استفاده کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار