• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

 استفاده از کلاه بعد از کاشت مو امکان پذیر است ؟

 در ابتدا باید  گفت که افراد بعد از اجرای  روش کاشت مو به دلیل حساسیت اولیه سر و  فیکس نشدن گرافت ها ، به مدت ده روز باید از گذاشتن کلاه بر  سر خود بپرهیزند .

زیرا استفاده از کلاه بعد از کاشت مو در روز های اولیه موجب جدا شدن گرافت ها و فشرده شدن و آسیب رسیدن به آن ها می شود که نتایج کاشت مو را برای افراد خدشه دار و بی کیفیت می کند .

کاشت

بعد از اتمام دوره ریکاوری  افراد می توانند از کلاه استفاده کنند ، معمولا افراد به دلایل مختلف نیاز به کلاه گذاشتن پیدا می کنند که عبارتند از : آسیب نرسیدن موها  در هنگام باد و باران زیرا هر دو عامل می توانند سبب آسیب رسید  به موهای کاشته شده شوند  و فولیکول ها را جدا کنند مورد بعدی حفاظت مو ها در مقابل نور شدید آفتاب  می باشد زیرا نور شدید آفتاب سبب سوزاندن و آسیب به فولیکول های کاشته شده می شود ، مورد دیگر استفاده از کلاه در هنگام گرد و غبار می باشد زیرا آلودگی  گردو غبار بر سر نفوذ کرده و آسیب شدیدی به مو ها وارد می کند  در همین خصوص به دلیل مورد های گفته شده  مو نیاز به مراقبت از طریق کلاه پیدا می کند اما نکته ایی در این باره وجود  دارد که در متن زیر به آن می پردازیم .

کاشت

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۷ از ۵
از مجموع ۳ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار