• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاندید مناسب برای کاشت سبیل

چه افرادی کاندید مناسب برای کاشت سبیل هستند؟

 

کاندید مناسب کاشت سبیل موضوع مهمی است که در ادامه به بررسی عوامل دخیل در آن و موضوعات مربوطه خواهیم پرداخت. وجود ریش و سبیل های پرپشت می تواند تاثیر بسزایی در جذابیت مردان داشته باشد؛ به طور غریزی مردان از دوران بلوغ بر روی ظاهر ریش و سبیل خود حساس بوده و به دنبال راه هایی برای افزایش رشد آنها می باشند؛ در این بین افرادی بر اثر بیماری های مختلف و یا به دلایل ژنتیکی و هورمونی دارای ریش و سبیل کم پشت بوده و یا با مشکل عدم رشد ریش سفید در صورت مواجه می شوند؛ کلینیک مدرن کاشت سبیل را به این افراد پیشنهاد می دهد. کلینیک مدرن در زمینه کاشت مو، کاشت سبیل، کاشت ریش،  کاشت ابرو و مژه سابقه ای درخشان و طولانی داشته و با استفاده از بروزترین تجهیزات روز دنیا بهترین پزشکان متخصص و جراح کار کاشت را انجام می‌دهد.

برخی از افراد در خصوص اینکه با چه شرایطی می توانند کاندید مناسب برای کاشت ریش و سبیل باشند؛ سوالات زیادی می پرسند ما در این بخش به تعدادی از سوالات افراد پاسخ خواهیم داد.

افراد مناسب برای کاشت سبیل

برخی از عوامل و اتفاقات باعث آسیب رسیدن به فولیکول مو در قسمت سبیل شده و در نتیجه فرد با مشکل عدم رشد موها در این قسمت مواجه می شود. این عوامل به دسته های محیطی، اختلالات درونی و عوامل ژنتیکی تقسیم بندی می شوند.

سوختگی و پارگی لب ها از عوامل محیطی و بیماریهایی مانند هیپوتریکوزیس ارثی، کمبود هورمون آندروژن، اختلالات خود ایمنی مانند بیماری آلوپسی آرا آتا در رشد طبیعی سبیل ها در افراد اختلالاتی ایجاد می‌کند؛ ممکن است سبیل ها در این افراد اصلا رشد نکند و یا به صورت کم پشت و بسیار پراکنده رشد نمایند؛ این افراد می توانند گزینه های مناسبی برای کاشت سبیل باشند.

مشکلات موجود در رشد ریش و سبیل

برخی افراد برای اصلاح خط ریش و سبیل خود اقدام به کاشت ریش و سبیل می نمایند، در اثر برخی از اتفاقات ممکن است رشد سبیل افراد با مشکل مواجه شود در حالی که ریش این افراد به خوبی رشد کرده و از تراکم بالایی نیز برخوردار می باشد؛ این افراد می توانند با کاشت سبیل میتوانند بین تراکم موهای ریش و سبیل خود تناسب برقرار نمایند.

افرادی که ریش و سبیل های های پراکنده دارند و یا تمایل دارند برای زیبایی و جذابیت بیشتر خط ریش منظم تر و بهتری داشته باشند، و یا میخواهند از طریق تراکم بالای ریش و سبیل معایب پوستی مانند جای جراحت، جای جوش، زخم و سوختگی را بپوشانند؛  میتوانند کاندیداهای مناسبی برای کاشت ریش و سبیل باشند.

برخی افراد ترنس بوده و موفق به عمل تغییر جنسیت شده اند، این افراد با هورمون تراپی در صورت خود ریش و سبیل در می آورند اما گاهی اوقات ریش و سبیل های رشد کرده در صورت آن ها از تراکم خوبی برخوردار نمی باشد؛ این افراد می‌توانند به کلینیک های معتبر کاشت مو مراجعه کرده و با توجه به سلیقه خود ریش و سبیل های متراکم بکارند.

کاندید مناسب برای کاشت سبیل

نکات مهم در خصوص کاشت سبیل و ریش

دقت نمایید که برای کاشت ریش و سبیل پزشکان فولیکول های تک واحدی را از بانک موی شما خارج نموده و سپس در محل ریش و سبیل می کارند؛ افرادی که مبتلا به طاسی درجه هفت میباشند؛ گزینه های مناسبی برای کاشت ریش و سبیل نمی باشند، زیرا بانک موی افراد اغلب ناحیه پشت گوش و پشت سر می باشد؛ طاسی کامل در سر کاشت ریش و سبیل را با محدودیتهایی مواجه خواهد کرد. دقت نمایید که موهای بانک موی شما باید کاملاً سالم باشند تا کاشت ریش و سبیل بتواند نتایج درخشانی در بر داشته باشد.

افرادی که از مشکل دیابت رنج می برند بهتر است در جلسات مشاوره ای این موضوع را با پزشک جراح در میان بگذارند چون برخی از افراد مبتلا به دیابت کاندیدای مناسبی برای کاشت ریش و سبیل نمی باشند؛ در واقع افرادی که از سلامت عمومی برخوردار می باشند کاندیداهای مناسب برای کاشت ریش و سبیل هستند.

تخصص و تبحر پزشک

افرادی که کاندیداهای مناسبی برای کاشت سبیل هستند؛ بهتر است بدانند که تخصص و تبحر جراح مهمترین نقش را در کیفیت کار نهایی کار خواهد داشت. پزشکان متخصص با تجربه زاویه خواب مو را به طور دقیق بررسی کرده و در هنگام کاشت، فولیکول ها را در زاویه مناسب می کارند؛ پزشکان اگر در هنگام کاشت، گرافت­های مو را در زاویه خواب مو  قرار ندهند نتیجه مطلوب به دست نیامده به طوری که افراد از کاشت سبیل پشیمان خواهند شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار