• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

عوارض شوره مو پس از کاشت مو

افرادی قبل از کاشت مو شوره سر داشته و آن را درمان نکرده اند بیشتر از دیگر مراجعه کنندگان دچار شوره سر بعد از کاشت مو می شوند.

زیرا بعد از کاشت مو، به علت تحریک پذیری پوست، هنگام کاشت مو پوست سرتان بیشتر از قبل دچار شوره خواهد شد.

شوره بعد از کاشت مو نه فقط به علت ظاهر نامناسبی که تکه های آن برای فرد ایجاد می کند بلکه به علت عوارض جانبی آن و تهدید سلامتی فرد اصلا اتفاق خوشایندی نیست.

شوره سر عوارض جانبی مختلفی دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

  1. خشکی پوست سر : شوره سر، موها و پوست سر را خشک می کند و باعث خارش سر می شود. خاراندن سر و جدا کردن شوره از پوست سر منجر به بیماری و ریزش موهای کاشته شده می شود و باید از آن پرهیز کرد.
  2. جوش : پوسته های خشک روی پوست باعث بسته شدن منافذ پوست می شود که این مسئله منجر به ایجاد جوش روی صورت می گردد. اگر شوره سر دارید و پوستتان نسبت به جوش آسیب پذیر است سعی کنید موهایتان روی صورتتان نریزد زیرا شوره سر، جوش های صورت را بدتر می کند.
  3. ریزش مو : شوره سر به تنهایی باعث ریزش مو نمی شود بلکه باعث خارش پوست سر می گردد که این مسئله منجر به ریزش مو شما می شود.
  4. پسوریاسیس : شوره سر می تواند باعث بروز بیماری پسوریاسیس بشود. پسوریاسیس نوعی بیماری پوستی است که درآن لکه های ضخیم و قرمز رنگ و پوسته روی پوست سر ایجاد می شود.
  5. عفونت چشم : آماس پلک چشم یکی از شایع ترین عفونت های چشمی است که علت بروز آن شوره سر می باشد. ویژگی این عفونت قرمزی، التهاب، خارش و بوجود آمدن پوسته هایی شبیه به شوره روی مژه است.

مو

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار