عوارض شوره مو پس از کاشت مو

افرادی قبل از کاشت مو شوره سر داشته و آن را درمان نکرده اند بیشتر از دیگر مراجعه کنندگان دچار شوره سر بعد از کاشت مو می شوند.

زیرا بعد از کاشت مو، به علت تحریک پذیری پوست، هنگام کاشت مو پوست سرتان بیشتر از قبل دچار شوره خواهد شد.

شوره بعد از کاشت مو نه فقط به علت ظاهر نامناسبی که تکه های آن برای فرد ایجاد می کند بلکه به علت عوارض جانبی آن و تهدید سلامتی فرد اصلا اتفاق خوشایندی نیست.

شوره سر عوارض جانبی مختلفی دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

1. خشکی پوست سر : شوره سر، موها و پوست سر را خشک می کند و باعث خارش سر می شود. خاراندن سر و جدا کردن شوره از پوست سر منجر به بیماری و ریزش موهای کاشته شده می شود و باید از آن پرهیز کرد.
  2. جوش : پوسته های خشک روی پوست باعث بسته شدن منافذ پوست می شود که این مسئله منجر به ایجاد جوش روی صورت می گردد. اگر شوره سر دارید و پوستتان نسبت به جوش آسیب پذیر است سعی کنید موهایتان روی صورتتان نریزد زیرا شوره سر، جوش های صورت را بدتر می کند.
  3. ریزش مو : شوره سر به تنهایی باعث ریزش مو نمی شود بلکه باعث خارش پوست سر می گردد که این مسئله منجر به ریزش مو شما می شود.
  4. پسوریاسیس : شوره سر می تواند باعث بروز بیماری پسوریاسیس بشود. پسوریاسیس نوعی بیماری پوستی است که درآن لکه های ضخیم و قرمز رنگ و پوسته روی پوست سر ایجاد می شود.
  5. عفونت چشم : آماس پلک چشم یکی از شایع ترین عفونت های چشمی است که علت بروز آن شوره سر می باشد. ویژگی این عفونت قرمزی، التهاب، خارش و بوجود آمدن پوسته هایی شبیه به شوره روی مژه است.

مو

شش سر

راهکارهای تضمینی درمان شپش موی سر

شپش سر حشره ریزی است که از خون پوست سر انسان تغذیه می کند. شپش سر اغلب کودکان را مبتلا می کند. حشرات معمولاً از طریق انتقال مستقیم از موهای یک نفر به موی شخص دیگر پخش می شوند. داشتن شپش نشانه ای از بهداشت ... (ادامه)