• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت مو و میکرو اسکالپ

کاشت مو با میکرو اسکالپ چه تفاوتی دارند؟

کاشت مو و میکرو اسکالپ دو روشی می باشند که طی سالیان زیاد در کلینک های پوست و مو برای کاشت استفاده می کنند. میکرو اسکالپ یک روشی برای پر کردن سطح سر و درمان ریزش مو در خانم و آقایان است. کاشت مو و میکرو اسکالپ تفاوت های زیادی با یک دیگر دارند که هرکدام از آنها بسته به شرایطی که بیمار دارد، قابلیت استفاده را پیدا خواهند کرد.

ریزش مو یکی از بدترین نوع بیماری ها در بین انسان ها است. این بیماری باعث می شود تا زیبایی فرد دچار تزلزل شده و زمینه بیماری های روحی و روانی را در پیش خواهد داشت. امروزه مو یکی از مهم ترین فاکتور های زیبایی به حساب می آید و تمامی انسان ها در تلاش هستند تا بهترین روش نگهداری آن را پیدا کرده تا دچار ریزش مو یا طاسی سر نشوند.

علت های ریزش مو

با توجه به پیشرفت های بشر، در زمینه های مختلف طبابت، درمان های زیادی برای ریزش مو ابداع شده است. اما قبل از استفاده از این روش ها ابتدا باید، به دنبال علت اصلی ریش موی خود باشید.

علت های زیادی برای ریش مو وجود خواهند داشت، مانند وراثت، تغذیه، اعصاب، و…..اما مهم ترین آن می توانند، تغذیه و اعصاب باشند. تغذیه یکی از پایه های اصلی سلامت انسان خواهد بود و اعصاب نیز یکی از رکن های مهم برای سلامت روحی و جسمی می باشد. با توجه به تحقیقاتی که شده، ریشه اصلی بیشتر بیماری ها در افراد، شرایط نامساعد روحی است. استرس در ریزش مو تاثیر زیادی خواهد گذاشت، و باعث می شود تا خواب کافی در فرد وجود نداشته و گردش خون آن به درستی انجام نشود.

عدم رسیدن اکسیژن کافی به پیاز مو باعث می شود تا موها سست شده و بریزند. از طرفی تغذیه نادرست، و کمبود انواع ویتامین ها مانند روی، اهن نیز در ریزش مو افراد بی تاثیر نخواهند بود. پس قبل از انجام هر روش برای درمان ریزش موی خود علت اصلی را پیدا کرده و سپس به سراغ کاشت مو و عمل های تهاجمی بروید.

کاشت مو و میکرو اسکالپ

میکرو اسکالپ، برای چه کسانی تاثیر خواهد داشت؟

  • به صورت کلی باید متذکر شویم که کاشت مو انتقال فولیکول مو از بانک موی به محل مورد نیاز( محلی که ریزش موی سکه ای پیدا کرده است) گفته خواهد شد. اما میکرو اسکالپ روشی برای پر کردن مو خواهد بود که به آن هاشور سر نیز گفته می شود.
  • این دو روش درمانی برای ریزش مو می باشند، اما کاربرد های کاملا متنوع ای را خواهند داشت. به عبارتی کاشت مو بیشتر محدودیت سنی داشته اما میکرو اسکالپ فاقد محدودیت سنی می باشد.
  • کاشت مو معمولا هزینه بالاتری نسبت به میکرو اسکالپ خواهد داشت و برای درمان ریزش مو های سکه ای یا طاسی استفاده خواهد شد. علت گرانتر بودن کاشت مو بدین دلیل است که یک عمل تهاجمی سنگین بوده و ماننده پیوند عضو خواهد بود و تیم پزشکی بیشتری در عمل جراحی حضور خواهند داشت. طبیعی است که با وجود این ظرافت نتیجه عمل کاشت مو‌ از میکرو اسکالپ بهتری و ماندگاری بالایی داشته باشد.

دیگر تاثیرات

  • میکرواسکالپ معمولا در دو یا سه جلسه اتمام پیدا خواهد کرد، و چندان عمل سنگینی نبوده و هزینه ی کمتری خواهد داشت. اما هر دو روش بعد از اتمام دارای ملاحظه هایی خواهند بود که بیمار حتما باید آن را انجام دهد، به عنوان مثال بعد از اتمام کار به هیچ عنوان نباید محل یا سر خود را بخاراند. این توصیه ها برای کاشت مو تا حدود ۱ ما و برای افرادی که از روش میکرو اسکالپ استفاده می کنند تا حدود ۳ روز باید رعایت شود. میکرو اسکالپ با توجه به دوران نقاعت کم در جهان محبوبت زیادی پیدا کرده است و افرادی که نمی توانند به علت هزینه زیاد از عمل کاشت مو استفاده کنند، قادر خواهند بود با هزینه کمتری نسبت به  درمان بیماری ریزش موی خود اقدام کنند.
  • به طور کلی باید بدانید که افراد متخصص نیز در تاثیر عمل میکرواسکالپ موثر خواهند بود و حتما پیش تیم متخصص و کلینیک معتبری بروید. پزشکان ما با توجه به اهمیت این عمل، با بهترین تجهیزات پزشکی آماده خدمت رسانی به شما داوطلبان، کاشت مو و میکرو اسکالپ هستند. و با ارائه بهترین مشاوره ها این امکان را به شما خواهند داد، تا اطلاعات کافی از این دو روش به دست آورده و بر اساس نیاز خود، اقدام به بهرگیری از یکی از دو روش کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار