• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت موی ثابت

کاشت موی ثابت، یکی از بهترین راه ها برای کاشت مو و پرپشت کردن موها است. این روش بهترین و طبیعی ترین نتیجه را از میان روش های کاشت مو برجا می گذارد.

انواع روش کاشت مو که عبارتند از:

FUT

SUT

FUE

معمولا روش های FUE  و SUT نتایج رضایت بخش و طبیعی تری را نسبت به روش FUT برجای میگذارند. اما اینکه کدام روش میتواند بهترین نتیجه و بهترین تجربه را برای شما رقم بزند قابل حدس نیست و نیاز به تشخیص دقیق پزشکی دارد.

اگربه دنبال درمانی واقعی و دائمی برای ریزش موهای خود هستید یکی از بهترین گزینه ها کاشت موی ثابت است. متخصصان در حال حاضر میتوانند چندین فولیکول مو را به طور همزمان بر روی محلی که دچار طاسی شده است بکارند و این پیشرفت باعث شده است که نتایج حاصل از این روش بسیار راضی کننده تر از روش های دیگر باشند.

برخلاف روش های قدیمی دهه های 70 یا 80 که نتایج ناراضی کننده و غیر طبیعی را برجای میگذاشتند این روش میتواند برای شما تجربه خوبی باشد.

اما قبل از اینکه به سراغ این روش برویم باید گفت که نتیجه ای که شما از کاشت مو خواهید گرفت هم به روشی که انتخاب میکنید بستگی دارد و هم به متخصصی که برای این کار انتخاب میکنید.

متخصصی که انتخاب میکنید باید درک و همچنین تجربه خوبی از انواع مو و همچنین انواع دلایل ریزش مو داشته باشد.

در غیر این صورت اگر شما بهترین روش ممکن را برای کاشت مو انتخاب کنید اما متخصص از دانش خوبی در این زمینه برخوردار نباشد نتیجه خوبی از این کار دریافت نخواهید کرد.

 

آیا شما کاندیدای مناسبی برای روش کاشت موی ثابت هستید؟

تمامی متقاضیانی که برای عمل کاشت مو مراجعه میکنند باید این نکته را درنظر داشته باشند که اگر کاندیدای مناسبی برای عمل کاشت مو نباشند نمیتوانند این عمل را انجام دهند.

کاندیدای مناسب بودن میتواند به چند عامل بستگی داشته باشد که یکی از این عامل ها داشتن بانک موی مناسب است.

اگر شما بانک موی مناسبی نداشته باشید نمیتوانید به این راحتی ها عمل کاشت مو را انجام دهید.

همچنین اگر بیماری خاص پوستی داشته باشید که عمل کاشت مو برای درمان آن بی فایده باشد،عمل کاشت مو برای شما ممکن نخواهد بود.

روش کاشت موی ثابت

روش کاشت موی ثابت مانند برخی از روش های دیگر چیزی بین 4 تا 8 ساعت به طول می انجامد و اگر تعداد موهای موردنیاز فرد برای کاشت زیاد باشد ممکن است که این عمل در طی دو جلسه انجام بگیرد.

در بیشتر عمل های کاشت مو معمولا تنها بی حسی موضعی صورت میگیرد و نیازی به بی هوشی افراد نیست.

پس از اینکه داروی بی حسی به محلی که باید از آن موها برداشت شوند تزریق شد موهای سالم از این ناحیه برداشت میشوند.

این روش شبیه به روش FUT است که به صورت نوار شکل از ناحیه ای که موهای سالم در آن قرار دارند برداشته میشوند و سپس پزشک موهای برداشته شده از آن قسمت را جدا میکند و بر روی محل طاسی میکارد.

بسته به تعداد موهایی که فرد نیاز دارد ممکن است افراد بیشتری از تیم پزشکی برای این عمل احتیاج داشته باشند.

روش کاشت موی ثابت

پس از عمل کاشت موی ثابت

پس از اتمام عمل کاشت مو در روزهای اول شاید در سر خود درد و خارش حس کنید که به هیچ عنوان نباید به سر خود دست بزنید و یا آن را بخارانید این کار باعث میشود تار موهای قرارگرفته در پوست سر شما سست شوند و یا آسیب ببینند،در نتیجه شما نتیجه رضایت بخشی را مشاهده نخواهید کرد.

همچنین توصیه میشود در چند روز اول پس از عمل موهای خود را شست و شو ندهید.

پس گذشت چندهفته موهای کاشته شده بر روی سر شما شروع به ریزش میکنند که این امر کامل طبیعی است اما برای اطمینان خاطر میتوانید با پزشک خود نیز مشورت کنید.

پس از ریزش موهای کاشته شده بر روی سر شما ریشه های مو به حالت خواب و یا غیرفعال خواهند رفت،این مرحله میتواند تا چند هفته و یا چند ماه ادامه داشته باشد.

پس از اتمام این مرحله موهای شما به روال قبلی رشد خود برخواهند گشت.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار