• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت ریش

کاشت ریش و سبیل در سال ۲۰۲۰

ریزش مو در تمامی ناحیه ها به جز سر وجود خواهد داشت و علت های گوناگونی خواهد داشت. عوامل مختلف محیطی، وجود استرس در فرد، نبود ویتامین دی باعث ریزش موی ریش و سیبیل به شکل سکه ای خواهد شد. بعضی عوامل دیگه مانند، سوختگی و سوانح، و بیماری های رماتیسمی دیگری باعث ایجاد اختلال در رشد پیاز مو خواهد شد. به همین دلایل کاشت ریش و سیبل در سراسر جهان افزایش پیدا کرده است.

ریش یا سیبل یکی از نکات زیبایی در مردان خواهد بود. امروزه استفاده از دارو های کرمی برای پر پشتی ریش و سیبل باعث به وجود آمدن کارخانه ها و سرمایه گذاری های زیادی شده است. اما قبل از استفاده از روش های تهاجمی ابتدا باید از دورن علت ریزش را پیدا کرده و با مقابله کردن با آنها پایه اصلی را درست کرده و بعد به دنبال روش هایی برای تثبیت درمان ایجاد کرد. ابتدا یک آزمایش از خود بگیرد تا بفهمید که مشکل هورمونی نداشته، زیرا کم پشت شدن ریش و سیبل در مرد ها به علت های هورمونی خواهد بود. سپس با مراجعه به پزشک اقدام به کاشت ریش و سیبل کنید.

یک باور اشتباه

یکی از باور های اشتباهی که در فرهنگ جا افتاده برای زخیم کردن ریش و سیبل تراشیدن آن است. درست است که تیغ باعث تحریک پیاز مو شده اما اگر پیاز مو در این قسمت ها از بافت خوبی برخوردار نباشد، تراشیدن آن نیز هیچ گونه کمکی نخواهد کرد.

عوامل کم پشت شدن ریش و سیبل در افراد

  • وراثت : اصول وراثتی تاثیر بالایی بر روی ویژگی های ظاهری یک شخص می تواند داشته باشد. افرادی که به شکل مادرزادی هرمون ها و پیاز موی ضعیفی دارند معمولا ریش و سبیل کمتری نیز خواهند داشت.
  • هورمون : در مرد ها هورمون های مردانه باعث خواهد شد که ریش و سیبل و پر مویی در مرد ها افزایش پیدا کند و بعد از دوران بلوغ این تغییرات هورمونی باعث خواهد شد، تا این فرایند ایجاد شود. در بعضی از مرد ها در بعضی از نقاط صورت خود موی رگ های کمتری برای جریان خون خواهند داشت و همین علت باعث خواهد شد تا هورمون ها به صورت یکسانی در سطح پوست پخش نشده و باعث شود تا بعضی از قسمت ها کم پشت تر شوند. فولیکول های مو معمولا از تستوسترون استفاده خواهند کرد و و باعث خواهند شد که  دی هیدرو تستوسترون (DHT) تولید شود. این هورمون های ذکر شده  بزرگتر از تستوسترون است  و تاثیر زیادی بر تغییرات هورمونی  مردانه دارد.
  • طاسی : ژن طاسی در مردان بیشتر از زنان خواهد بود و به صورت سکه ای بعضی از نقاط مانند سر و ریش آنها دچار ریزش مو شود، و این نوع وضعیت کاملا قابلیت درمان را دارد، و می توان با تغذیه مناسب باعث جلوگیری شد.

کاشت ریش

کاشت ریش  و سیبل در افراد

برای کاشت مو سیبل ابتدا باید یک مراکز خوب را در نظر بگیرد تا این عمل تهاجمی را به خوبی انجام دهد سایت ما با ارائه مشاوره های لازم و رایگان قادر خواهد بود تا خدمات خود را به شکلی تکرار نشدنی در اختیار افراد قرار دهد.

دومین قدم برای کاشت ریش و سیبل داشتن پیاز مو کافی در پست سر و دور گوش ها خواهد بود، به این نوع پیاز مو بانک مو گفته خواهد شد. این نوع پیاز کاملا با دوام بوده و قابلیت پیوند زدن به نقاط دیگر را خواهد داشت.

سومین مرحله کاشت ریش و سیبل داشتن پوست سالم در قسمت های ذکر شده برای پیوند پیاز مو است. اگر پوست سطح ریش و یا سیبل دچار آسیب شده باشد، مانند سوختگی، نمی توان پیاز مو را به آن پیوند زد زیرا پوست حالت تنفس خود را در این منقطه از دست داده و سلول های مرده پوست بر این قسمت جمع شده اند.

تفاوت کاشت ریش و سبیل با موی سر

در فرایند کاشت تغییری نخواهند داشت اما، موی ریش و سبیل نازوک تر از موی سر خواهند بود و باید از نقاطی استفاده کرد که تار موی نازوک تری داشته باشند. هرچند از نظر شکلی این دوتا نواحی دارای شباهت مو در هستند.

دوره بهبودی کاشت ریش و سیبل بعد از اتمام عمل حدودا ۵ روز خواهد بود، و باید کاملا مراقب باشید تا این نواحی پیوند شده خشک شوند.  بعد از این ۵ روز فرد قادر خواهد بود تا فعالیت های ملایم را انجام دهد اما تا حدود ۲۰ روز از فعالیت های شدید باید خودداری کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار