• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت ریش و سبیل حرفه ای

کاشت ریش و سبیل حرفه ای

کاشت ریش و سبیل حرفه ای موضوعی است که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد. گاهی افراد به دلایل مختلفی مجبور می شوند که به کاشت مو در ناحیه خود روی بیاورند. این مورد البته برای آقایان صادق است زیرا آن ها ریش و سبیل را نماد مرد بودن دانسته و برایشان مهم است که ریش و سبیل آن ها بی عیب و نقص باشد. گاهی افراد در اثر یک بیماری، به طور مادر زادی و یا در اثر یک زخم یا سوختگی بر اثر یک حادثه ممکن است تمام یا بخشی از ریش و سبیل های خود را از دست بدهند.

اما نگران نباشید همیشه راهی وجود دارد. با پیشرفت علم و مرور زمان ابتدا عده ی بسیاری توانستند به کاشت موی طبیعی روی بیاورند در این بین پزشکان به این فکر افتادند که فکری هم برای کاشت ریش و سبیل کنند. بنابراین با بکارگیری تکنولوژی به این خواسته دست یافتند و توانستند کاشت ریش و سبیل حرفه ای را انجام دهند. در این مقاله ما قصد داریم شما را بیشتر با کاشت ریش و سبیل حرفه ای آشنا سازیم.

کاشت ریش و سبیل حرفه ای در کلینیک مدرن و هزینه های آن

کلینیک مدرن از خدمت گذارن در زمینه پوست و مو است. افراد متخصص زیبایی و جراحی پلاستیک با پرسنل خوش اخلاق و با استفاده از دستگاه های استاندارد آماده اند تا کاشت ریش و سبیل حرفه ای را برای شما هموطنان عزیز با بالاترین کیفیت انجام دهند. عوامل مختلفی در قیمت کاشت ریش و سبیل تاثر دارند که این عوامل برای کلینیک مدرن نیز مستثنی نیست. کلینیک مدرن در یکی از گران ترین مناطق شهر وجود دارد و پزشکان فعال در این کلینیک یا متخصص پوست هستند یا جراح پلاستیک که فیلتر های زیادی را رد کرده اند تا وارد این کلینیک شده اند بنابراین ما نمی گوییم که کاشت ریش و سبیل در کلینیک مدرن ارزان است اما کیفیت و دوام کار را برای شما تضمین خواهیم نمود.

کاندیدای مناسب کاشت ریش و سبیل حرفه ای و ورش های کاشت

اگر بخواهیم در یک گروه بندی از افراد بگویییم چه کسی می تواند ریش و سبیل بکارد، باید بگویم تمام مردان. تمام آقایانی که قسمتی از ریش های خود را بر اثر حادثه ای از دست داده اند و یا مو های صورتشان کم پشت هستند و یا اصلا به طور مادرزادی ریش و سبیل ندارند می توانند از خدمات کاشت  ریش و سبیل بهره ببرند.

ریش و سبیل که برای شما کاشته خواهد شد در دو چیز متفاوت هستند اولی روش کاشت ریش و سبیل و دومی ابزار هایی که برای کاشت ریش و سبیل از آن استفاده خواهید کرد. برای مثال بسته به شرایط شما ممکن است از روش های FUT ، FIT، SUT و میکرو استفاده شود که روش های میکرو و SUT برای بهره بردن از این روش کاشت جدیدتر هستند و در نتیجه ارجحیت داده می شوند.

کاشت ریش و سبیل حرفه ای

عوارض و درد کاشت ریش و سبیل

عده بسیاری از بیمارن قبل از عمل کاشت ریش و سبیل یک سوای می پرسند آیا کاشت ریش و سبیل درد دارد؟ بگذارید رک و روراست بگویم تنها دردی که ممکن است در عمل کاشت ریش و سبیل برای شما پیش آید درد تزریق داروی بی حسی است. در نتیجه می توانیم بگوییم که در این روش از کاشت بعد از تزریق داروی بیحسی سایر عملیات بدون درد انجام خواهد شد.

کاشت ریش و سبیل عوارض طولانی مدت ندارد و کاشت  مو با بیشترین سرعت ترمیم می شود به طوری که معمولا این پروسه سه تا چهار روز بیشتر طول نخواهد کشید. اما ممنکن است شخص دچار عوارض طبیعی و موقتی مانند ورم جاهای گیرنده، التهاب و خارش، حساسیت صورت نسبت به لمس، قرمزی پوست صورت و بی حسی آن و همچنین ریختن دلمه های خون ریز در صورت شود.

اگر هر کدام از این عوامل در صورت شما بروز کرد انتظار داشته باشید روز به روز کم تر شده و رفع گردد در غیر این صورت حتما با پزشک جراح خود تماس بگیرید. دو الی  سه هفته بعد از کاشت ریش و سبیل های شما، تمام مو های کاشته شده خواهد ریخت اما شوکه نشوید. هیچ جای نگرانی نیست این مو های کاشته شده جای خود را به مو های طبیعی خواهند داد که به زودی در صورت شما جوانه زده و شروع به رشد خواهد کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار