• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت ابرو در کشور ترکیه

کاشت ابرو در کشور ترکیه و علل آن

این مسئله برای همه واضح است که ابرو مانند موی سر، مژه ها، در زیبایی صورت تاثیر بسزایی دارد و یکی از اجزای بدن است که تمامی افراد خصوصا خانم ها به زیبایی آن بهای زیادی می دهند، بنابراین ایجاد هرگونه آسیبی در ابرو، می تواند در ظاهر افراد مؤثر باشد و گاهی باعث آزار روحی او می شود.

با این وجود، در اکثر اوقات چنین اشخاصی که دچار آسیب در ابروهای خود می شوند، به کاشت ابرو، در مکان های چون ایران و کاشت ابرو در کشور ترکیه اقدام می کنند .

کاشت ابرو در بین مردم ، علی الخصوص خانم ها که در این رابطه حساسیت بیشتری به خرج می دهند، دارای علل  متفاوتی می باشد. یکی از این علت ها، نارضایتی افراد از فرم و مدل ابرویشان می باشد، یا این که دچار ریزش موهای ابرو بر اثر مواردی مانند، مصرف داروهای شیمیایی می باشند.

رنگ کردن بیش از اندازه ی ابرو، سوختگی ها، زخم شدن آن، انجام شیمی درمانی و رادیوتراپی جهت درمان بعضی بیماری ها مانند انواع سرطان ها و حتی موارد ژنتیکی، دلایل دیگری هستند که باعث کاشت ابرو می شوند.

موارد خاص دیگری وجود دارند که فرد را مجبور به کاشت ابرو می کنند از جمله ی این موارد، می توان به الگوی ابروهای مادرزادی اشاره کرد، زیرا بعضی از افراد، مادرزادی بدون ابرو به دنیا می آیند،در نتیجه جهت حفظ زیبایی صورت خود، به کاشت ابرو در کشور ترکیه یا ایران، اقدام می کنند.

روش کاشت ابرو در کشور ترکیه

با توجه به این که کشور ایران، بهترین کشور برای کاشت ابرو به حساب می آید اما اغلب متقاضیان، ترجیح می دهند در ترکیه، کارکاشت ابرو را انجام دهند. چنین افرادی به خاطر گوش سپردن به تبلیغاتی که در رابطه با کاشت ابرو انجام می گیرد، به کاشت ابرو در کشور ترکیه اقدام می کنند و تبلیغاتی چون: کیفیت بالاتر، تجهیزات بیشتر، هزینه ی کم تر و.. را باور دارند. در صورتی که در ایران با جدیدترین متدها و با کیفیت ترین شیوه های تجهیزاتی، روش جدید کاشت ابرو انجام میگیرد.

کاشت ابرو با پیوندهای طبیعی مو، صورت می گیرد. به این شکل که: جهت ترمیم و کاشت ابروها، ابتدا قسمتی مشخص از پشت گوش و قسمتی دیگر از پشت سررا با تزریق موضعی داروی مخصوص، بی حس می کنند و بدون احساس هیچ گونه دردی ، تعدادی مو از پشت سر بیمار، برداشته می شود

و به ناحیه ی آسیب دیده و مشخص شده ی ابرو پیوند داده می شوند. پس از گذشت زمان کوتاهی که تقریبا در حدود ۳ یا ۴ ساعت طول می کشد، کاشت ابرو، به بهترین شکل انجام گرفته بدون اینکه فرد احساس ناراحتی یا درد داشته باشد.

کاشت ابرو در ایران با شیوه ای نوین و به آسانی انجام می شود به طوری که متقاضی در پایان کار، از چهره ای تغییر یافته به خاطر داشتن ابروهای زیبا لذت برده و احساس رضایت داشته باشد. که این کار مستلزم مراقبت اصولی از ابروهایی است که به تازگی کاشت یا درمان شده اند.

 

شیوه ی مراقبت از کاشت ابرو

کاشت ابرو

کاشت ابرو

هر شخصی که عمل کاشت ابرو را انجام میدهد میبایست بعد از اتمام این مرحله، از ابروهای خود مواظبت کند چرا که، موی استفاده شده جهت کاشت، از موی سر فرد، برداشته شده وقابل رشد و بلند شد هستند و طبیعتا به مراقبت نیاز خواهند داشت.

 زیرا با توجه به زخمهای کوچک ایجاد شده روی ابرو بر اثر کاشت، به بهبودی و ترمیم نیاز دارند، بر همین اساس، متخصصان و مشاورانی که در این کار فعالیت میکنند، لوازمی مانند سرم ضد درد، کرم ابرو و شامپوهای جهت شستشوی ابرو در اختیار افراد قرار میدهند و با این کار به بهبودی هر چه زودتر ابروها کمک می کنند.

نکته قابل ذکر برای کاشت مو در کشور ترکیه و ایران، این است که، کاربر باید توجیه شود که ابروهایی که کاشته شده اند بعد از چند هفته( بین ۳تا۴) دچار ریزش می شوند ولی در طول هفته چهارم، مجددا شروع به رشد خواهند کرد و این روند، بسیار عادی و طبیعی می باشد و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

هزینه کاشت ابرو در کشور ترکیه

 انواع کاشت مو، از جمله کاشت ابرو در کشور ترکیه، با هزینه های سنگین و گزافی همراه میباشد، به همین دلیل به همه متقاضیان کاشت ابرو پیشنهاد میکنیم که این کار را در کشور ایران انجام دهند، زیرا هزینه کاشت ابرو در کشور ایران مناسب بوده و هیچ گونه مبلغ اضافه ای، از مشتری دریافت نخواهد شد. به عنوان مثال می توانید بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران را پیدا کنید و سپس مسیرهای زیبایی را برای خودتان هموار نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار