• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

پیاز برای چاقی صورت

آیا پیاز برای چاقی صورت موثر است؟ چگونه می توان از پیاز برای چاقی ‌صورت استفاده کرد؟

بسیاری از بانوان تمایل دارند که صورت پر و چاقی داشته باشند زیرا چاق بودن صورت به جذابیت چهره کمک می کند و معمولا اشخاصی که صورت تو پری ندارند، گونه نیز نخواهند داشت. داشتن گونه در صورت به خودی خود باعث زیبایی چهره می شود و جذابیت چهره را افزایش می دهد.

زمانی که صورت ‌چاق شود نیز گونه ها در چهره پدیدار می شوند و به جذابیت چهره می افزایند.

اگر به تازگی رژیم لاغری گرفته‌اید، قطعا متوجه لاغر شدن صورت ‌خواهید شد. اما همه ما دوست داریم که صورتی شاداب و چاق و در عین حال بدنی متناسب و خوش فرم داشته باشیم. بنابراین به دنبال راهکار‌هایی برای چاقی صورت خواهیم بود. برای مثال شاید تا به حال شنیده‌اید که پیاز برای چاقی صورت بسیار مفید است.

اما باید به صورت علمی موضوع را بررسی کنیم که چرا پیاز باعث چاق شدن و شادابی صورت می‌گردد. در این مطلب با ما همراه باشید تا با خواص شگفت‌انگیز پیاز برای چاقی صورت آشنا شوید.

خواص معجزه آسای پیاز برای چاقی صورت

پیاز یکی از مفیدترین سبزیجات با خاصیت آنتی‌بیوتیک است که باعث درمان بیماری‌های باکتریایی می‌شود. حتی کسانی که سرما می‌خورند با مصرف پیاز، دوره نقاهت کوتاه‌تری را تجربه خواهند کرد.

از طرف دیگر پیاز غنی از انواع عناصر معدنی شامل کلسیم، فسفر و منیزیم، غنی از ویتأمین سی و سرشار از انواع آنتی‌اکسیدان‌هایی است که به پیشگیری از سرطان کمک می‌کند.

از تأثیر پیاز بر روی سیستم گوارش نیز نباید غافل شد. کسانی که به بیماری‌های عفونی دستگاه گوارش مبتلا می‌شوند با مصرف پیاز در رژیم غذایی خود، به ضدعفونی کردن سیستم گوارش کمک خواهند کرد.

اما جالب است بدانید عمده مردم اطلاعات کافی درمورد تأثیر پیاز برای چاقی صورت ندارند و تنها به خواص درمانی پیاز توجه می‌کنند. بنابراین بد نیست نگاهی به تأثیر پیاز بر روی شادابی چهره داشته باشیم:

1-     افرادی که دچار افتادگی پوست، شل شدن پوست و لاغری چهره شده‌اند، با مصرف پیاز به صورت خوراکی یا با تهیه ماسک‌های صورت، می‌توانند شاهد تأثیر این گیاه بر روی شادابی چهره خود باشند.

2-    در استفاده از ماسک‌های گیاهی و شیمیایی باید به سراغ گزینه‌های برویم که به شاداب شدن پوست و فرم‌دهی صورت کمک می‌کنند. پیاز غنی از ویتأمین c و آنتی‌اکسیدان است. بنابراین زمانی که شما آب پیاز و ماسک‌های پیاز را برای صورت استفاده می‌کنید، به دلیل افزایش سطح آنتی‌اکسیدان پوست، رادیکال‌های آزاد از بین رفته و در نتیجه از پوست شما محافظت می‌شود. پس همین موضوع به شاداب و جوان شدن چهره کمک خواهد کرد.

3-    از طرف دیگر با استفاده از عصاره پیاز، فرآیند کلاژن‌سازی پوست تحریک می‌شود. بنابراین به تدریج شاهد از بین رفتن چین و چروک‌ها بر روی صورت خود خواهید بود.

4-          جالب است بدانید که پیاز به عنوان یک نرم‌کننده طبیعی شناخته شده است. به این معنا که وقتی صورت را با عصاره پیاز ماساژ می‌دهید، کم کم با افزایش کلاژن پوست، کشسانی پوست شما افزایش پیدا کرده و مسأله افتادگی پوست درمان می‌شود.

 همه این عوامل دست به دست هم دهند تا چهره شما چاق و خوش فرم گردد.

 

پیاز برای چاقی صورت

پیاز یک گیاه کاملا طبیعی است که از آن می توان برای چاقی ‌صورت استفاده کرد. از انجایی که پیاز دارای مقدار زیادی ویتامین سی و آنتی اکسیدان است، کلاژن سازی در پوست را تقویت می کند و از شل شدن و افتادگی پوست جلوگیری به عمل می اورد و از طرف مقابل باعث سفت شدن و چاق شدن صورت می شود.

به عبارت دیگر می توان گفت که آنتی اکسیدان های موجود در پیاز به جنگ چین و چروک های پوستی صورت می روند و با رادیکال های آزادی که باعث چروک شدن پوست صورت می شوند، مبارزه می کنند و در نهایت از پوست در مقابل چین و جروک ها و شل شدگی محافظت می نمایند.

پیاز علاوه بر اینکه در چاقی صورت یک ماده موثر است، به عنوان یک لایه بردار نیز عمل می کند و پیلینگ پوست را انجام می دهد. پیاز سلول های مرده موجود در سطح پوست را برطرف می کند و باعث شاداب شدن پوست می گردد.

با توجه به مزیت های زیادی که پیاز برای چاقی صورت و جوانسازی و شادابی پوست دارد، باید دانست که چگونه از آن برای تقویت پوست صورت استفاده کرد. پس اگر می خواهید نحوه استفاده از پیاز برای چاق شدن صورت را بدانید، قسمت بعد را مطالعه کنید.

 

نحوه مصرف پیاز برای چاقی صورت

برای اینکه از پیاز در خصوص چاقی صورت و یا مزایای دیگر آن استفاده کنید، باید آب پیاز را تهیه نمایید و سپس آن را بر روی پوست خود ماساژ دهید. در این رابطه بهتر است که مدت زمان 10 الی 15 دقیقه به ماساژ دادن پیاز بر روی پوست خود مداومت کنید تا به این شکل گردش خون در پوست افزایش پیدا کند و پوستی شاداب و زیبا داشته باشید.

استفاده از آب پیاز شاید باعث سوزش چشم ها شود، اما با توجه به مزیت بی شمار آن بهتر است که سوزش موقتی چشم ها را تحمل کنید تا از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوید.

برای کاهش سوزش چشم های خود در حین مصرف ماسک پیاز، می توانید دو الی سه عدد چوب کبریت را در داخل دهان خود بگذارید تا گوگرد موجود در سر چوب کبریت، مانع از سوزش چشم هایتان شود و آن را کاهش دهد.

حتماً این سؤال برای شما به وجود آمده است که چگونه باید از پیاز استفاده کنیم تا تأثیرات معجزه‌آسای آن را بر روی شادابی پوست صورت و چاقی صورت شاهد باشیم. برای این منظور دو روش وجود دارد:

1- می‌توانید از پیاز خام در رژیم غذایی خود استفاده کنید. برای مثال در هفته‌ یک یا دو بار حتماً پیاز خام مصرف نمایید. یا می‌توانید پیاز را بخارپز کرده و آن را در بین غذا مصرف کنید. توجه داشته باشید که پیاز سرخ شده هیچ تأثیری بر روی چاقی صورت ندارد.

2- اما روش دیگر استفاده از پیاز برای چاقی صورت، ماساژ دادن صورت با استفاده از عصاره پیاز است. برای این منظور باید پیاز را رنده کنید و عصاره آن را استخراج نمایید. سپس به کمک پنبه تمیز، به آرامی تمامی صورت خود را با این عصاره آغشته کنید. در مرحله بعد باید به سراغ ماساژ دادن پوست صورت بروید.

با این کار میزان جذب عصاره پیاز توسط پوست افزایش یافته و اگر به صورت منظم و حداقل هفته‌ای دو بار از این ماسک گیاهی استفاده کنید، در کوتاه مدت متوجه می‌شوید که صورت شما در حال حجیم شدن و چاق شدن است و چین و چروک‌ها به تدریج از بین ‌می‌روند.

 

نکاتی در رابطه با پیاز برای چاقی صورت

در این بخش باید به شما عزیزان یادآور شویم که اگر می خواهید نتایج حاصل از پیاز ‌برای چاق شدن ‌صورت را مشاهده کنید، بهتر است که در انجام این کار مداومت داشته باشید و انتظار نداشته باشید که با یک بار انجام این کار، نتیجه آن را ببینید.

تمامی روش هایی که با استفاده از مواد طبیعی مانند پیاز برای شادابی پوست انجام می شوند، معمولا به گونه ای هستند که نتیجه حاصل از آن در طول زمان و به مرور زمان به دست می آید.

علاوه برآن به این مساله نیز دقت داشته باشید که اگر در حال استفاده از رژیم غذایی لاغری هستید تا کاهش وزن پیدا کنید، در این هنگام نیز می توانید از پیاز برای چاق شدن صورت استفاده کنید. به شکلی که با کاهش وزن بدن شما، صورت تان چاق و تپل باقی بماند.

 

سخن پایانی

توجه داشته باشید جهت مشاهده تأثیر پیاز برای چاقی صورت باید در استفاده از پیاز استمرار به خرج دهید. اگر تنها یک یا دو بار از این روش استفاده کنید، نباید انتظار معجزه داشته باشید.

از طرف دیگر در کنار مصرف پیاز برای چاقی صورت، باید ترکیبات مراقبت‌کننده از پوست پوست صورت مانند کرم‌های آبرسان و استفاده از شوینده مناسب را لحاظ کنید تا شادابی پوست شما هر چه زودتر برگردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خواص پیاز و حتی معرفی انواع ماسک پیاز برای چاقی صورت، می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز مدرن کلینیک در ارتباط باشید.

امیدواریم که مطالب ارائه داده شده توسط کلینیک مدرن برای شما مفید بوده باشد. اگر تمایل دارید که از راهکارهایی برای چاقی ‌صورت استفاده کنید که نتیجه آن را در مدت زمان جند روز مشاهده کنید، می توانید تزریق بوتاکس و تزریق چربی و رینوپلاسی یا تزریق مزوژل را در کلینیک زیبایی پوست و مو مدرن انجام دهید و پس از گذشت چند روز پر شدن بخش های مورد نظر صورت خود را دریافت کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۳ از ۵
از مجموع ۱۹ رای

Subscribe
Notify of
guest
1 دیدگاه
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
نوریه
نوریه
1 year ago

تشکر از نظرات نیک تان خیلی عالی

موبایل
765824201

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار