• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

پاک سازی پوست صورت

پاک سازی پوست صورت : همان طور که بدن انسان به استحمام و شست و شو نیاز دارد، پوست صورت نیز به پاکسازی نیازمند است و باید به تمیزی آن و رفع آلودگی های موجود بر روی پوست صورت بسیار توجه بشود تا عوارض پوستی کاهش پیدا کند.

در رابطه با پاک سازی پوست صورت باید بگوییم که منظور از پاکسازی پوست صورت تنها استفاده از صابون و شامپو در حمام برای از بین بردن آلودگی ها نیست، بلکه باید امور دیگری در این خصوص انجام شوند که در ادامه آنها را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد.

منظور از پاک سازی پوست صورت چیست؟

پاکسازی پوست به صورت تخصصی عبارت است از:

  • از بین بردن سلول های مرده موجود بر روی سطح پوست
  • از بین بردن آلودگی ها، چربی ها و هر گونه مواد اضافی موجود بر روی سطح پوست
  • تقویت، آبرسانی و تامین مواد مورد نیاز برای پوست

با این وجود برای اینکه پاکسازی پوست به خوبی انجام گردد، باید تمامی این موارد رعایت گردند.

انواع شیوه های پاک سازی پوست صورت انجام داد؟

پاکسازی پوست صورت را با 4 روش قابل انجام است که این سه روش عبارتند از:

پاکسازی خانگی:

برای پاک سازی پوست صورت به صورت خانگی می توان از مواد طبیعی برای تهیه ماسک پاکسازی پوست استفاده کرد و یا بخور اکالیپتوس انجام داد که این بخور باعث باز شدن منافذ پوست و پاک شدن سطح پوست می شود و احساس خنکی و شادابی به پوست می دهد.

مواد طبیعی که برای تهیه ماسک پاکسازی پوست به صورت خانگی استفاده می شوند نیز موادی از قبیل: تخم مرغ، زردچوبه، عسل، سدر و … هستند که با تهیه ترکیبات مخصوص این مواد می توان تا حدی پاکسازی پوست را به صورت خانگی انجام داد.

برای مشاوره با بهترین مرکز کاشت مو در تهران تماس بگیرید

پاکسازی در آرایشگاه:

امروزه در آرایشگاه ها نیز روش هایی برای پاکسازی پوست وجود دارد که یکی از این روش ها میکرو درم است که در این شیوه از دستگاه مخصوصی برای تمیز کردن سطح پوست و برطرف کردن جوش های سر سیاه استفاده می شود. لازم به ذکر است که این شیوه پاکسازی پوست صورت هیچ گونه درد و خونریزی ندارد.

همچنین لازم به ذکر است که در آرایشگاه ها برای افراد از ماسک های پاک سازی و بخور های مخصوصی نیز در این رابطه استفاده می شود که در صورت تمایل می توان آنها را به کار برد.

پاکسازی با استفاده از محصولات بهداشتی:

یکی از رایج ترین، کم هزینه ترین و موثر ترین روش هایی که برای پاک سازی پوست صورت استفاده می شود، استفاده از ماسک های پاک سازی پوست است. در داخل این ماسک ها ترکیبات مناسب برای پاک سازی پوست قرار داده شده اند و این ماسک ها می توانند سطح پوست را لایه برداری کنند که این لایه برداری کمک شایانی به تمیز شدن پوست، شفاف شدن و برطرف شدن لکه های پوستی می کند.

به عبارت دیگر با استفاده از این ماسک ها به راحتی می توان سلول های مرده سطح پوست و چربی های اضافی را برطرف کرد و به کلاژن سازی پوست کمک نمود.

پاک سازی پوست صورت با روش کلینیکی:

از دیگر روش هایی که برای پاک سازی پوست صورت می توان استفاده کرد، بهره بردن از تکنیک های پاکسازی پوست کلینیک ها است. کلینیک ها با استفاده از روش هایی مانند: میکرونیدلینگ به جوان سازی و پاکسازی عمقی پوست می پردازند که در صورت انجام این شیوه، می توان تا حد بسیار زیادی از مشکلات پوستی را برطرف کرد و لکه، جوش و جای زخم را برطرف کرد.

همچنین در این شیوه پوست تا حد بسیار زیادی روشن تر می شود و کلاژن سازی پوست صورت نیز تقویت می گردد.

در نتیجه این راه پاک سازی پوست صورت از موثر ترین روش ها  می باشد اما هزینه آن نیز در مقایسه با روش های دیگر بیشتر است و برای انجام آن به بی حسی موضعی صورت نیاز است، زیرا در این روش از سوزن های بسیار ریز نانو برای پاکسازی استفاده می شود.

این سوزن ها با استفاده از یک دستگاه مخصوص به داخل پوست صورت نفوذ می کنند و باعث لایه برداری شدن و از بین رفتن سلول های مرده پوست می شوند.

کلام پایانی:

در نتیجه در صورتی که قصد دارید پاکسازی عمقی پوست انجام دهید، روش کلینیکی بهترین روش است و اگر قصد دارید پاکسازی به صورت سطحی انجام شود، روش های دیگر برای شما مناسب خواهد بود.

با توجه به نیاز خود می توانید هر یک از این شیوه ها را برای پاکسازی انتخاب کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار