• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

معجون رشد سریع مودر یک هفته بطور شگفت انگیز!

معجون رشد سریع مو کدام است؟ متأسفانه آمار پزشکی نشان داده است که در چند سال اخیر تعداد مبتلایان به ریزش و طاسی سر در حال افزایش است و این موضوع نوجوانان را نیز درگیر کرده است. نداشتن تغذیه مناسب، استرس و نگرانی، استعمال دخانیات، مصرف برخی از دارو‌ها، ابتلا به برخی از بیماری‌ها و تغییرات هورمونی، مهمترین عواملی هستند که موجب ریزش مو‌ها می‌شوند. اگر به دنبال راهکار‌هایی برای رشد سریع مو در یک هفته هستید پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

یکی از مهم ترین آیتم های زیبایی مو های شما هستند. خانم  ها و آقایون بسیاری از ریزش و موخوره مو هایشان گلایه می کنند. به انواع شامپو و نرم کننده و واکس مو روی می آورند اما متاسفانه این ریزش مو آن ها را رها نمی کند. ما تصمیم گرفته ای راه کار هایی به شما ارئه دهیم که با استفاده از مواد طبیعی سلامت مو های خود را تضمین کنید. بدین منظور چندین معجون رشد سریع مو برای شما اورده ایم که در ترکیب آن ها از موادی مانند روغن زیتون، عسل، لیمو، سیب زمینی و سایر مواد طبیعی که برای رشد موهای شما مفید هستند استفاده می شود.

اگر می خواهید سلامتی مو هایتان برگردد و موهای طبیعی و زیبا داشته باشید از این مواد طبیعی استفاده کنید. همانطور که می دانید مواد شیمیایی و انواع رنگ ها پایه های مو را ضعیف کرده و آن را دچار موخوره می کنند بنابراین سعی کنید به جای انواع رنگ، واکس مو، ماسک مو، ژل و شامپو از مواد طبیعی به منظور آرایش و شستن موهای خود استفاده کنید. 

 

راهکار‌هایی برای رشد سریع مو در یک هفته

اگر زمانی که اولین علائم ریزش مو را مشاهده کردید به فکر درمان باشید، قطعاً با راهکار‌های ساده و سریع می‌توانید مو‌های خود را احیا کرده و حتی شاید بتوانید شاهد رشد سریع مو در یک هفته باشید. برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند سریعاً نتیجه ‌ایده‌آل را با چشم خود مشاهده کنند، چند راهکار بسیار عالی را پیشنهاد می‌کنیم:

رژیم غذایی سالم داشته باشید

تغذیه مناسب مهم‌ترین عاملی است که به حفظ سلامت مو‌ها کمک می‌کند. بنابراین باید روزانه در رژیم غذایی خود انواع سبزیجات و میوه‌جات تازه و غذا‌های غنی از پروتئین همانند تخم مرغ را قرار دهید.

حتی در صورتی که به متخصص مراجعه کنید ممکن است براساس وضعیت بدن شما، انواع مکمل‌های تقویتی را نیز تجویز کند. قطعاً زمانی که تغذیه شما بهبود پیدا کند، در همان هفته اول شاهد تغییر در کیفیت مو‌ها خواهید بود چرا که تأمین غذای مورد نیاز فولیکول‌ها، کمک به رشد سریع مو در یک هفته است.

 

از روغن‌های گیاهی استفاده کنید

 برخی از روغن‌های گیاهی به دلیل اینکه خاصیت تقویت‌کنندگی دارند و از طرف دیگر کیفیت ساقه را نیز بهبود می‌بخشند، می‌توانند به رشد سریع مو در یک هفته کمک کنند. برای مثال پیشنهاد ما این است که از روغن رزماری استفاده کنید.

کافی است کف سر خود را با رزماری ماساژ دهید و بعد از یک ربع تا نیم ساعت موها را بشویید. اگر این کار را هر روز انجام دهید، در یک هفته اول متوجه می‌شوید که حجم مو‌های شما در حال تغییر است. روغن‌های گیاهی تقویت‌کننده مو، به درخشندگی و نرم شدن مو نیز کمک کرده و از موخوره جلوگیری می‌کنند.

 

معجون رشد سریع مو در یک هفته

 

از آب برنج استفاده کنید

 یکی از بهترین روش‌هایی که باعث رشد سریع مو در یک هفته می‌شود، استفاده کردن از آب برنج است. البته باید حتماً از برنج‌های ایرانی استفاده کنید. نیازی نیست که اختصاصا برای تهیه ماسک، به سراغ پختن برنج بروید. بلکه وقتی در حال پخت برنج برای صرف غذا هستید، کمی از آب آن را جدا کرده و در داخل یخچال نگه دارید.

آب برنج یک منبع غنی از انواع ویتأمین‌ها شامل ویتأمین دی و ویتأمین e، آنتی اکسیدان‌ها و مواد معدنی است. هر بار که می‌خواهید به حمام بروید، کمی از آب برنج را بر روی سر خود را بگذارید و اجازه دهید که ۲۰ دقیقه بر روی مو‌ها بماند. سپس سر خود را بشویید. به جرأت می‌توان گفت که آب برنج معجزه چشمگیری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

استفاده از آب پیاز را نیز فراموش نکنید

 حتماً در سایت‌های مختلف و یا حتی در بین دوستان و آشنایان خود از فواید معجزه‌آسای پیاز مطالبی را شنیده‌اید. پیاز از طریق تأمین مواد غذایی فولیکول‌ها، منجر به تحریک رشد مو می‌شود. از طرف دیگر ترکیباتی که در داخل آب پیاز وجود دارند، همانند یک نرم‌کننده طبیعی عمل می‌کنند که ساقه موی شما را لطیف خواهند کرد.

بنابراین اگر شما بتوانید آب پیاز را تهیه کرده و روی مو‌های خود را بگذارید، قطعا بهترین ماسک گیاهی خواهد بود که بنیه فولیکول‌های را تقویت می‌کند. البته توجه داشته باشید که آب پیاز باید حداقل به مدت ۲۰ دقیقه بر روی مو‌ باقی بماند.

تخم مرغ و روغن کرچک

این دو ماده در ترکیب با هم می توانند به نحو معجزه آسایی در رشد مو موثر باشند و از گذشته در بین مردم آسیا رواج داشته است. این ماشک را هفته ای یک الی دو بار انجام دهسد به این صورت که یک عدد زرده تخم مرغ را با دو قاشق غذا خوری روغن کرچک و یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کرده و خوب هم بزنید.

سپس آن را به مو هایتان بمالید و باقی مانده آن را روی سرتان بریزید. دور تا دور سرتان یک پلاستیک بسته و حدودا دو تا چهار ساعت صبر کنید سپس آن را بشویید. البته برخی از افراد روش های دیگری را برای داشتن موهای پرپشت انتخاب می کنند که آن کاشت مو است.

 

بیوتین معجون برای رشد سریع مو

 2 تا 3 عدد قرص بیوتین را پودر کرده و با روغن زیتون یا ناگیل ترکیب نمایید و به سرتان بمالید و فرق سر را با آن ماساژ دهید. صبح زود سرتان را بشویید. بیوتین در آب حل می شود و بیشتر سبزیجات از آن سرشار هستند این قرص در داشتن مو های پر پشت و سالم به شما کمک می کند.

معجون چای سبز 

یک چای سبز کیسه ای را در آب گرم قرار داده و 7 الی 8 دقیقه صبر کنید. آن را به پوست پشت سرتان زده و اجازه دهید یک ساعت بماند حالا آن را بشویید. انواع مختلف چای سبز و سیاه سرشار از آنتی اکسیدان هستند و می توانند در فرایند تسریع رشد موهای شما اثر گذار باشند.

گلاب، معجون رشد سریع مو

یکی دیگر از موادی که می تواند در رشد مو ها اثر گذار باشد گلاب است. یک فنجان گلاب را با شش الی هشت قطره روغن جوجوبا و یک کپسول ویتامین E ترکیب کرده و خوب هم بزنید منظور از کپسول محتویات درون آن است. معجونی که درست کرده اید را به پوست سر و مو ها زده و بعد از نیم ساعت سر را با شامپوی مخصوص موهایتان شست و شو دهید. این معجون را هفته ای یک بار استفاده کنید تا موهایی درخشان داشته باشید.

آب سیب زمینی به عنوان معجون رشد سریع مو 

یک معجون دیگر برای رشد مو ها و سلامتی آن ها استفاده از آب سیب زمینی است. آب سیب زمینی را به مدت ربع ساعت روی موهایتان نگه دارید و سپس آن را شست و شو دهید سعی کنید از این معجون رشد سریع مو هفته ای یک بار و قبل از حمام استفاده کنید.

 

معجون رشد سریع مو

 

استفاده از روغن ها

 همچنین یک راه حل دیگر انتخاب یک روغن مو مناسب مو هایتان است. پس از حمام رفتن انتهای مو های خود را با روغن رزماری یا کرچک یا بادام و یا هر روغنی که مناسب است چرب ککنید تا مو های شما دچار موخوره نشود و رشد آن ها متوقف نگردد. همچنین یک معجون بسیار عالی در این زمینه روغن آرگان است که به درخشانی زیبایی و رشد مو های شما کمک بسیار زیادی می کند و اگر آن را روی پوست سرتان بمالید رشد مو های شما را چندین برابر خواهد کرد. انواع فراورده روغن ها نیز موجود است که می توانید برای زیبایی و رشد سریع مو های خود از آن استفاده کنید.

کلام آخر

قطعاً ریزش موی یک معضل بسیار نگران‌کننده برای همه افراد است چرا که در صورت ادامه پیدا کردن ریزش مو، مشکل کم پشتی موی سر و طاسی اتفاق می‌افتد. ما در این مطلب راهکار‌هایی برای رشد سریع مو در یک هفته را معرفی کردیم. اگر چه این راهکار‌ها برای همه افراد مناسب هستند اما قبل از هر چیزی باید به یک متخصص حرفه‌ای مراجعه کنید تا دلیل ریزش موی شما را بررسی کند.

برای مثال زمانی که به مدرن کلینیک مراجعه نمایید، متخصص‌ از شما می‌خواهد آزمایش خون انجام دهید چون شاید مشکل هورمونی و بیماری در بدن شما وجود دارد و بنابراین تا زمانی که این مشکلات برطرف نشوند، استفاده کردن از راهکار‌های ذکر شده در این مقاله نمی‌تواند تأثیر چشمگیری برای شما داشته باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۲ از ۵
از مجموع ۲۸ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار