• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

از مزوتراپی ابرو چه می دانید

در این مقاله نکاتی درباره مزوتراپی ابرو خواهیم گفت ابتدا بیایید با خود کلمه مزوتراپی آشنا شویم. مزوتراپی چیست؟ مزوتراپی یک روش تهاجمی است که به عنوان یک جراحی نمی توان از آن نام برد در مزوتراپی از داروهای هومیوباتیک استفاده می شود.داروهای به کار رفته در مزوتراپی ترکیبی از عصاره های گیاهی،مواد هومیوباتیک ،ویتامین ها و سایر مواد دیگر تشکیل شده که به صورت میکروسکوپی وارد پوست می شوند.مزوتراپی مو یک روش نوین است که داروها را به صورت مستقیم وارد پوست می کند.از مزوتراپی برای کشیدن پوست،افتادگی پلک،چاقی موضعی،مو،ابرو،و… استفاده می شود.

ویژگی مزوتراپی ابرو

مزوتراپی ابرو یکی از بهترین تکنیک های تقویتی برای ابرو ست.کمترین درد را تجربه خواهید کرد.ریزش ابروهایتان به صفر خواهد رسید.موهای ابرو کاملا ضخیم و تقویت خواهند شد.
در مزوتراپی ابرو از بهترین آمپول های کره و ایتالیا استفاده می شود. تقریباً به ۸ الی ۱۰ جلسه به فاصله دو هفته نیاز خواهید داشت.

مزوتراپی ابرو

مزوتراپی ابرو

نقش ابرو در زیبایی

قطعا یکی از مهمترین عضوهایی که در صورت در نگاه اول به چشم بیننده خواهد آمد و نظر اورا جلب خواهد کرد وجود ابروهایی زیبا و پر پشتی است که علاوه بر زیبایی صورت زیبایی چشم ها را نیز به دنبال می آورد اما گاهی اوقات شاهد ریزش مداوم ابروها و کم حجم شدن آن ها بوده ایم که خاطر ما را آزرده خواهند کرد، اما با وجود مزوتراپی ابرو دیگر نگران این مشکلات پیش پا افتاده نباشید.

در مزوتراپی ابرو از داروهای تقویت کننده و بهبود جریان خون استفاده می شود که به صورت میکروسکوپی به درون پوست تزریق شده و به طور مستقیم بر فولیکول های مو اثر می گذارد.در این روش نیاز به هیچ گونه بی هوشی و عمل جراحی وجود ندارد و فقط به جای اینکه شما دارویی را به صورت خوراکی مصرف کنید تا از ریزش ابروهای خود جلوگیری کنید همان داروها را و چه بسا بهتر از آن را به صورت مستقیم وارد پوست خواهیم کرد.

نکاتی که باید در مزوتراپی ابرو بدانید

در هنگام مزوتراپی ابرو به این توصیه ها عمل کنید:

  • هنگام تزریق صورت باید تمییز باشد.
  • از حمام رفتن به مدت 24 ساعت بعد از تزریق خودداری کنید.
  • به هیچ عنوان ناحیه تزریق را ماساژ ندهید چون باعث ریزش ابرو خواهد شد.
  • تا زمانی که دوره درمان را کامل نکردید ازرنگ کردن ابرو و یا هر عمل شیمیایی دیگر که می تواند به ابرو آسیب برساند خودداری کنید.
  • فولیکول های موجود در زیر پوست مواد مغذی را به ساقه ابرو می رسانند اما استفاده از تقویت کننده های ابرو را فراموش نکنید.

فواید مزوتراپی ابرو

بهبود خون رسانی: وجود داروهای اتساع دهنده عروق در مزوتراپی ابرو باعث افزایش گردش خون در بافت های پوست صورت می شود.
غذارسانی به پوست و فولیکول ها: ترکیب داروهای به کار رفته در مزوتراپی ابرو شامل انواع ویتامین ها،امینواسیدها و مواد معدنی است.
جلوگیری از فرآیند تحلیل رفتن فولیکول ها: تغذیه مناسب فولیکول ها و شادابی آن ها قطعا حالت ابروها را نیز بهبود می‌بخشد.
تنظیم رشد چربی پوست: داروهایی که در مزوتراپی ابرو استفاده شده اند ترشح غدد چربی را نیز کنترل می کنند.
با مزوتراپی ابرو چهره خودتان را جذاب تر و زیبا تر کنید حتی به چشم هایتان روحی دوباره ببخشید.

سایر مزایای مزوتراپی:

روشی مناسب برای درمان ریزش ابرو آن هم بدون جراحی
بهبودی سریع و دیگر شاهد دوره های ریکاوری و یا نقاهت نخواهید بود
بدون درد و بدون بی هوشی
کمترین خطر و عوارض
هزینه مناسب و کیفیت عالی
بدون نیاز به مراقبت های خاص و ویژه
برای درمان ریزش ابرو و کم حجمی و رشد ناکافی ابرو
زیبایی شما در دستان کلینیک مدرن!!؟؟
کلینیک مدرن یکی از بهترین کلینیک ها در زمینه خدمات زیبایی خواهد بود که شما می توانید با مراجعه به این کلینیک از تمامی خدمات این مجموعه همراه با بهترین و مدرن ترین روش های درمانی دریافت کنند.مجموعه تخصصی کلینیک مدرن همگام با روش های روز دنیا با ارائه خدماتی با کمترین عارضه و هزینه وبیشترین کیفیت گامی موثر را در جهت زیبایی شما برداشته است تا به یک چهره ایده‌آل و باب سلیقه خودتان برسید هدف این مجموعه جلب رضایت شماست.

مقاله پیشنهادی: بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار