• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

ماینوکسیدیل 5 درصد

ماینوکسیدیل 5 درصد چیست؟ از ماینوکسیدیل 5 درصد به چه منظوری استفاده می شود؟

مزایای استفاده از ماینوکسیدیل 5 درصد چیست؟ ماینوکسیدیل 5 درصد برای چه افرادی مناسب نیست؟ آیا ماینوکسیدیل نیاز به تجویز پزشک دارد؟

در میان تمامی انواع دارو ها و روش هایی که برای ترمیم مو به کار می روند، ماینوکسیدیل یکی از پر کاربردترین روش های ترمیم و درمان ریزش مو  و همچنین ماینوکسیدیل برای ریش در افراد است.

با در نظر گرفتن تمایل بسیاری از افراد به استفاده از ماینوکسیدیل، قصد داریم که این داروی مفید و کاربردی در خصوص ترمیم مو و بازیابی موهای ریخته شده را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در صورت نیاز از آن استفاده نمایید و جلوی ریزش موی خود را بگیرید.

ماینوکسیدیل 5 درصد چیست؟

طریقه مصرف ماینوکسیدیل چگونه است؟

ماینوکسیدیل دارویی است که از آن برای درمان ریزش مو با الگوی مردانه و یا طاسی سر ارثی استفاده می شود که از این دارو به صورت موضعی بر روی سر استفاده می شود.

به عبارت دیگر ماینوکسیدیل 5 درصد یک محلول بسیار موثر در تقویت موها است که باعث می شود تا فولیکول های مو تحریک شوند و رشد کنند و میزان رشد انها افزایش پیدا کند.

طریقه مصرف ماینوکسیدیل چگونه است؟

اشخاصی که قصد دارند ماینوکسیدیل 5 درصد را برای موهای خود استفاده کنند باید آن را به صورت موضعی بر روی موها و سر خود بریزند و سپس کمی آن را بر روی سر ماساژ دهند.

ماینوکسیدیل 5 درصد بهتر است که روزی دو مرتبه مورد استفاده قرار بگیرد تا به خوبی نتیجه بخش واقع شود.

ماینوکسیدیل 5 درصد را چگونه باید تهیه کرد؟

بسیاری از افراد در خصوص نحوه تهیه این دارو با مشکل مواجه هستند. در رابطه با این مساله باید خدمت شما عزیزان بگوییم که ماینوکسیدیل 5 درصد را می توان با تجویز پزشک و یا حتی بدون تجویز تهیه کرد و آن را مورد استفاده قرار داد.

تهیه این دارو نیز بسیار آسان است و به راحتی می توانید آن را از داروخانه ها تهیه کنید.

در خصوص نحوه تهیه این دارو لازم به ذکر است که بهتر است آن را با تجویز پزشک تهیه کنید زیرا ممکن است که استفاده از آن برای نوع مشکل ریزش موی شما مفید نباشد و مصرف آن اثر بخش واقع نگردد. به همین علت با وجود اینکه مصرف آن بدون تجویز پزشک نیز ممکن است، باز بهتر است که با تجویز پزشک از آن استفاده شود.

مزایای ماینوکسیدیل 5 درصد چیست؟

برخی از مزیت های اساسی این دارو به شرح زیر هستند:

  • عدم نیاز به جراحی، بیهوشی و یا بی حسی
  • عدم نیاز به تزریق
  • امکان تهیه و استفاده از آن بدون نسخه پزشک
  • قیمت بسیار مناسب
  • دریافت نتیجه رضایت بخش
  • کمک به تقویت مو
  • امکان رشد کردن مجدد موهایی که فولیکول های آنها متوقف شده اند
  • امکان فراهم کردن و خریداری آن از داروخانه ها به راحتی
  • دریافت نتیجه در مدت زمان کوتاه
  • و…

چه افرادی نباید از ماینوکسیدیل 5 درصد استفاده کنند؟

این دارو برای افرادی که دارای شرایط ذکر شده در قسمت زیر باشند، نباید استفاده شوند و استفاده از آن برای این افراد ممنوع است:

  • بانوان باردار نباید از این دارو استفاده کنند
  • اشخاصی که دارای سنین کمتر از 18 سال هستند و یا محدوده سنی آنها بیشتر از 65 سال است
  • اشخاصی که با مشکل ایجاد زخم در پوست سر خود مواجه هستند

کلام آخر

در این مطلب در خصوص ماینوکسیدیل 5 درصد با شما عزیزان صحبت کردیم. امیدواریم که تمامی مطالب ذکر شده در خصوص ماینوکسیدیل 5 درصد برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

کلینیک زیبایی پوست و مو مدرن یک مجموعه تخصصی در خصوص پوست و مو است که از مهارت و تجربه پزشکان زیادی بهره می برد. برای استفاده از این دارو می توانید به این مجموعه مراجعه کنید و از پزشکان ما در این مجموعه راهنمایی و مشاوره دریافت کنید.

کلینیک پوست و مو مدرن به صورت کلی ارائه دهنده خدمات دیگری از قبیل: کاشت مو، کاشت ابرو، مزوتراپی، تزریق بوتاکس و … است و هموطنان عزیز ما با مراجعه به این مجموعه می توانند تمامی این خدمات را انجام دهند و به زیبایی پوست و مو خود کمک کنند.

برای مراجعه به کلینیک مدرن می توانید به صورت اینترنتی نوبت ویزیت دریافت کنید و یا با شماره تماس های این کلینیک تماس حاصل نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۷ از ۵
از مجموع ۳ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار