• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

ماسک کم شدن موهای زائد

ماسک کم شدن موهای زائد مطلبی است که قصد داریم در وب سایت کلینیک مدرن به بررسی آن بپردازیم زیرا این وب سایت ارائه دهنده خدمات پوست و مو است و می تواند در این رابطه به شما عزیزان به بهترین شکل ممکن کمک کند.

موهای زائد بدن و صورت مشکلی هستند که تمامی بانوان و آقایان با آن مواجه اند و تمامی این افراد به دنبال روش هایی برای از بین بردن موهای زائد بدن خود می باشند. امروزه روش هایی به وجود آمده اند که با استفاده از آن می توان موهای زائد بدن را کم کرد و رشد آنها را کاهش داد.

برخی از این روش ها مانند: لیزر موهای زائد در کلینیک های زیبایی نظیر کلینیک مدرن انجام می شوند و برخی دیگر به صورت خانگی هستند و در خانه می توان به راحتی به استفاده از انها پرداخت.

ماسک کم شدن موهای زائد

ماسک کم شدن موهای زائد

ماسک کم شدن موهای زائد از جمله راهکارهای خانگی برای کاهش دادن میزان موهای زائد بدن به حساب می آید که چند مورد از این  نوع ماسک را در این بخش برای شما شرح خواهیم داد:

ماسک عسل، شکر و لیمو

برای تهیه این ماسک به عسل، لیمو و شکر نیاز دارید و باید این مواد را ترکیب کنید تا یک خمیر نرم به دست آید. سپس مخلوط مورد نظر را تحت حرارت بگذارید. در ادامه کمی نشاسته ذرت بر روی ناحیه مورد نظر بمالید و پس از آن خمیر تولید شده را به روی آن ماساژ دهید. بعد از چند دقیقه خمیر را در جهت مخالف رشد موها از روی موضع با فشار جدا کنید.

 

ماسک فلفل سفید به همراه کافور

برای تهیه این ماسک باید دو قاشق سوپ خوری فلفل سفید را با کافور و چند قطره روغن بادام ترکیب کنید و سپس خمیر تولید شده را بر روی موضع موردنظر خود قرار دهید و اجازه دهید به مدت 15 الی 20 دقیقه در ناحیه مورد نظر باقی بماند. پس آن نیز خمیر را با آب بشویید.

بیشتر بخوانید:  کاشت مو

ماسک آرد نخود

در این خصوص باید یک کاسه آرد نخود بردارید و نصف لیوان شیر، یک قاشق زردچوبه و یک قاشق کرم را به آن اضافه کنید. خمیر تهیه شده را به مدت 30 دقیقه بر روی بخشی از بدن که می خواهید موهای زائد آن را برطرف کنید قرار دهید و آن را در انتها بر خلاف جهت رشد موها بکنید و موضع مورد نظر را در انتها با آب بشویید.

ماسک زاج سفید و گلاب

برای تهیه این ماسک می توانید زاج را به راحتی از بازار و عطاری ها تهیه کنید و آن را با گلاب مخلوط کنید و سپس چند قطره روغن زیتون به آن بیفزایید  و مخلوط را بر روی ناحیه مورد نظر بدن قرار دهید. اجازه دهید مخلوط به مدت 20 دقیقه بر روی محل باقی بماند و پس از آن دوباره این کار را تکرار کنید و در انتها نیز بعد از خشک مخلوط برروی پوست محل مورد نظر را با آب بشویید.

ماسک عدس و سیب زمینی

از دیگر ماسک هایی که در خصوص کم شدن موهای زائد می توانیدد مورد استفاده قرار دهید. ماسک عدس و سیب زمینی است که برای تهیه آن لازم است تا یک کاسه سیب زمینی را پوست بکنید و آن را پودر کنید و سپس یک کاسه سوپ خوری عدس به آن اضافه کنید و یک قاشق عسل و کمی لیمو ترش را  نیز به آن بیفزایید.

خمیر ایجاد شده را بر روی پوست خود قرار دهید و اجازه دهید که به مدت 15 الی 20 دقیقه بر روی محل باقی بماند.

زمانی که خشک شد، آن را با مالش دست به آرامی پاک کنید تا نتیجه آن را ببینید.

بیشتر بخوانید: تزریق ژل وچربی

کلام پایانی در رابطه با ماسک کم شدن موهای زائد

در این مطلب انواع ماسک برای کم شدن موهای زائد بدن را به شما عزیزان معرفی کردیم.

می توانید از این ماسک ها برای برطرف کردن موهای زائد بدن در خانه استفاده کنید و نتیجه آن را ببینید. به یاد داشته باشید که راه های خانگی برای برطرف کردن موهای زائد در مقایسه با روش هایی که در کلینیک ها انجام می شوند دیر تر تاثیر خود را نشان می دهند و به همین دلیل به صبر و حوصله و مدت زمان بیشتری برای دریافت نتیجه نیاز دارند.

پس باید به میزان کافی برای استفاده از این ماسک ها صبور باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار