• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

لیپوماتیک یا لاغری موضعی

لیپوماتیک یا لاغری موضعی

عمل لیپوماتیک یک عمل زیبایی است که به منظور رفع چربی های اضافی بدن  است. این عمل در کلینیک های زیبایی انجام داده می شود و نیازی به بی هوشی ندارد و با کمترین زمان نقاهت فرم بدن را به دلخواه تغییر می دهند . در این عمل سرپایی با استفاده از دستگاه لرزش کانولا، چربی های انباشته را با دستگاه های مکنده از بافت ها جدا کرده و بدون خونریزی از بدن خارج می کنند. هدف از این عمل تغییر سایز بدن و فرم بخشیدن به آن است .

لیپوماتیک ، به منظور از بین بردن رسوبات چربی اضافی بدن است.

توجه داشته باشید که چربی های حذف شده توسط لیپوماتیک ، می توانند در مناطق دیگر بدن به منظور فرم دهی استفاده شوند. این جراحی می تواند نواحی مختلف بدن را مثل : شکم ، دست ها ، پاها ، غبغب ، پهلوها و…. فرم ببخشد (با توجه به سلیقه مراجعه کننده) .عمل لیپوماتیک برای افراد چاق توصیه نمی شود و ممکن است به آنها آسیب های جدی وارد کند ، این عمل بیشتر برای تناسب اندام و از بین بردن چربی هایی که با ورزش و رژیم غذایی بر طرف نشده اند است .

در این روش، علاوه بر خارج شدن بافت های چربی،  لیفتینگ و سفت شدن عضلات پوست نیز انجام می شود.

گاهی بعد از انجام این عمل خطر آمبولی وجود دارد ، که اگر پزشک متخصص و ماهری را پیدا کنید این خطر کاهش پیدا می کند . پزشکان و متخصصان مدرن کلینیک احتمال بروز این عارضه را به صفر می رسانند.

انواع لیپوماتیک یا لاغری موضعی:

لیپوماتیک شکم و پهلو

داشتن شکم و پهلو ظاهری خوبی ندارد و سبب کاهش اعتماد به نفس افراد می شود ، از این رو از لباس هایی که می پوشند احساس رضایت نمی کنند. یکی از پرطرفدارترین عمل های لیپوماتیک مربوط به شکم و پهلو است. اما به چند عامل بستگی دارد :

  • سن
  • جنسیت
  • حجم چربی موجود
  • بارداری در خانم ها

لیپوماتیک سینه

این عمل مخصوصا خانم هایی است که سینه های بزرگی دارند ، داشتن سینه های بزرگ باعث بروز درد هایی مانند گردن درد ، کمر درد و …. می شود . به همین علت عمل لیپوماتیک را انتخاب می کنند که دوران نقاهت کمتری هم نسبت به جراحی های دیگر دارد.

لیپوماتیک بازو

وجود چربی در بازو ها باعث آویزان نشان دادن آن می شود ، تجمع چربی، اضافه وزن و افزایش سن دلایل کافی برای شل شدن بازو ها هستند. متاسفانه اگر این چربی ها با ورزش برطرف شود پوست اضافی آن باقی می ماند ، که بهترین روش همان عمل لیپوماتیک بازو است.

لیپوماتیک ران

رژیم های غذایی چرب، مصرف زیاد فست فود ها و عدم تحرک باعث ایجاد چربی در قسمت های مختلف بدن می شود از جمله تجمع چربی در ران ها که باعث مشکلاتی از قبیل عرق سوز شدن و …. می شود. با استفاده از لیپوماتیک می توان این مشکل را حل کرد.

لیپوماتیک غبغب

وجود چربی در زیر چانه تاثیر زیادی در ظاهر صورت دارد . یکی از روش های از بین بردن چربی های انباشته شده زیر چانه لیپوماتیک است. وجود غبغب در صورت از جذابیت های فرد کم می کند. از این رو میتوان با انجام عمل لیپوماتیک این مشکل را بر طرف کرد.

نشانه های بعد از عمل لیپوماتیک

بعد ازعمل ممکمن است نشانه هایی از تورم و کبودی ظاهر می شود ، که امری طبیعی است و پس از چند روز کاهش می یابد و برطرف می شود.

بعد از عمل فرد باید ۹ هفته از گن استفاده کند تا از جمع شدن مایع زیر پوست جلوگیری شود.یکی از راه های  کم کردن ورم استفاده از سیستم باز زهکشی زخم است. اگر از این سیستم استفاده نشود امکان اینکه تا چند هفته اثر تورم باقی بماند هست..

سرعت کاهش تورم به قابلیت ارتجاعی پوست، سلامت عمومی بیمار و تکنیک های جراحی بستگی دارد.

هزینه لیپوماتیک

در عمل لیپوماتیک علاوه بر دستگاه های مورد استفاده مهارت های پزشک متخصص نیز بسیار مهم است ، از این رو نمی توان هزینه عمل را به طور دقیق مشخص کرد.

مزایای  لیپوماتیک

  •  عملی که برای بیمار راحت تر و برای جراح کمتر خسته کننده است
  • یک سیستم ایمنی فعال که با تماس با بافت چربی بلافاصله متوقف می شود
  • درد کمتر
  • کبودی ، آسیب و تورم کمتر
  • مدت زمان جراحی کمتر
  • دوره نقاهت کمتر
  • ظاهر پوست صاف
  • کم بودن احتمال عفونت
  • نیازی به بستری شدن و بی هوشی ندارد
  • کم بودن ورم و ترشح

عمل لیپوماتیک یا لاغری موضعی چگونه انجام می شود؟

در بخش هایی از بدن که قرار است لیپوماتیک انجام شود به اندازه 5 میلیمتر سوراخ کرده ، دستگاه مخصوص از این سوراخ ها وارد بدن شده و وارد بافت چربی می شود و با استفاده از امواج ماورابنفش چربی را از بین می برند. و محلولی برای بی حسی و پیشگیری از خون ریزی به درون بدن تزریق می شود. در نهایت چربی و محلول بی حس کننده توسط سوراخ ها از بدن خارج می شوند. این دستگاه یک سیستم ایمنی فعال دارد که هنگام برخورد با بافت چربی متوقف می شود از این رو خط پارگی اعضای بدن و سوختگی پوست به پایین ترین حد خود می رسد.

اگر همیشه از ورزش و رژیم غذایی استفاده می کنید بعد از لیپوماتیک و یا پیکر تراشی چربی های سابق بدن به هیچ عنوان بازگشت نخواهد داشت و میتوانید باقی عمر خود را با داشتن بدنی زیبا با لذت طی کنید.

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار