• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

لیزر بیکینی

آیا امکان لیزر بیکینی وجود دارد؟ فواید لیزر بیکینی چیست؟ چه کسانی می توانند لیزر بیکینی انجام دهند؟

دوستان عزیز همکاران ما در کلینیک زیبایی مدرن که یک مجموعه در خصوص انواع خدمات پوست و مو است، این مطلب را برای شما عزیزان آماده کرده اند تا بخش زیادی از اطلاعات مورد نیاز در خصوص این روش را به شما عزیزان ارائه دهند.

پس اگر می خواهید با این روش جدید و روش کاشت ریش و سبیل آشنا شوید، با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

تمامی بانوان و آقایان با موهای زائد مواجه هستند و این موهای زائد از سنین بلوغ در بدن انسان شروع به رشد می کنند و به نظافت نیاز دارند.

افرادی که بدن پر مویی دارند، در مقایسه با سایر افراد بیشتر از موهای زائد خود رنج می برند و در صدد از بین بردن انها هستند.

همان طور که می دانید روش های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد اما یکی از جدیدترین این روش ها که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، لیزر موهای زائد است.

لیزر موهای زائد بدن برای تمامی بخش های بدن قابل استفاده است و به کمک آن می توان موهای زائد در تمامی بخش های بدن را از بین برد که یکی از این بخش ها، بیکینی و یا همان ناحیه تناسلی است.

لیزر بیکینی چگونه است؟

برای بیکینی و یا همان ناحیه تناسلی از دستگاه لیزر استفاده می شود. در این روش پرتو مادون قرمز لیزر به بخش های زیرین پوست در قسمت بیکینی نفوذ می کنند و باعث از بین رفتن موهای زائد در این بخش می شوند و موهای زائد را از ریشه می سوزاند.

برای لیزر بیکین اپراتور و یا پزشک میزان توان دستگاه لیزر را بر اساس میزان ضخامت موهای زائد در این بخش تنظیم می کند تا به این شکل بتواند موهای ضخیم را نیز برطرف کند.

فواید لیزر بیکینی چیست؟

این روش دارای مزیت ها و فواید بسیار زیادی است که باعث شده تا افراد بسیار زیادی به آن روی آورند و به کمک این روش مشکلاتی که در گذشته برای از بین بردن موهای زائد وجود داشته است، برطرف گردیده است. مزایای این روش را می توان به شرح زیر بیان کرد:

  • لیزر بیکینی روشی کاملا بدون درد و خونریزی است و هیچ نیازی به بی حس کننده موضعی ندارد
  • تمامی افراد اعم از بانوان و آقایان می توانند از این روش برای رفع موهای زائد بیکینی استفاده کنند
  • در این روش موهای زائد بیکینی از ریشه از بین می روند و هیچ تار مویی را به جای نخواهد ماند
  • لیزر بیکینی به عنوان یک روش رفع موهای زائد دائمی شناخته می شود زیرا با انجام آن مدت زمان رشد موهای زائد افزایش پیدا می کند و موهای زائد را کم می کند.
  • با این روش ضخامت موهای زائد در این بخش کم می شوند و میزان موهای زائد به حد چشم گیری برای همیشه کاهش پیدا می کنند
  • هزینه این روش بسیار کم است و روشی مقرون به صرفه است
  • هیچ جراحتی در این روش برای فرد ایجاد نمی شود
  • این روش باعث ایجاد موهای زیر پوستی نمی شود
  • استفاده از لیزر بیکینی محدودیت سنی ندارد و می توان از آن برای افراد زیر سال 18 سال و یا افرادی که تازه موهای زائد در آورده اند هم استفاده کرد

همان طور که مشاهده می کنید، مزیت های لیزر بیکینی و یا لیزر سایر قسمت های بدن بسیار زیاد است و به همین دلیل به شما عزیزان توصیه می کنیم که برای لیزر کردن بیکینی و یا لیزر سایر نقاط بدن برای رفع موهای زائد به کلینیک پوست و مو مدرن در تهران مراجعه کنید تا این روش با کمک بهترین پزشکان برای شما عزیزان انجام شود و مزیت های این روش بهره مند گردید.

اما اگر قادر به دسترسی به کلینیک مدرن نیستید، برای لیزر موهای زائد بیکینی و یا سایر نقاط بدن به مراکز معتبر مراجعه کنید و این کار را زیر نظر مراکز معتبر و پزشکان حرفه ای انجام دهید تا نتیجه بهتری را دریافت کنید به گونه ای که رضایت شما عزیزان حاصل شود.

در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات پوست و مو کلینیک مدرن و یا لیزر موهای زائد، به شما پیشنهاد میکنیم که مطالعه سایر مطالب درج شده در این وب سایت را نیز از دست ندهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار