• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

فواید کاشت مو

آیا از فواید کاشت مو آگاه هستید؟ آیا می خواهید با تکنیک کاشت مو بیشتر آشنا شوید؟

زیبایی و سلامت موها مساله بسیار مهمی است برای افراد جامعه می باشد و تعداد افرادی که از آسیب دیدگی مو، عدم رشد مناسب مو، کچلی و آلوپسی رنج می برند در میان افراد جامعه بسیار زیاد است که این افراد هم بانوان را شامل می شود و هم آقایان.

در چنین مواقعی استفاده از راهکار های مناسب برای ترمیم مو در جامعه اهمیت پیدا می کند که یکی از این راهکار ها کاشت مو است و امروزه این تکنیک نوین توجه تمامی پزشکان در حوزه پوست، مو و زیبایی را به خود جلب کرده است.

به عبارت دیگر کاشت مو طبیعی از چنان فواید و مزایای برخوردار است که تمامی روش های قبلی در حوزه ترمیم مو را منسوخ کرده است و به عنوان بهترین روش کاشت مو در نظر گرفته می شود.

عوامل ریزش مو:

عوامل بسیار متعددی باعث ریزش مو می گردند که این عوامل عبارتند از:

  • آلودگی آب و هوا
  • عوامل ژنتیکی و وراثتی
  • استفاده از مواد شوینده نامناسب
  • بارداری و زایمان در بانوان
  • بروز حوادث
  • و …

فواید کاشت مو چیست؟ (مزایای کاشت مو):

به صورت کلی از آنجایی که کاشت مو یک تکنیک نوین و بسیار محبوب است، فواید و مزایای بسیار زیادی دارد که این فواید از قبیل زیر هستند:

ترمیم موهای از دست رفته:

مهم ترین فایده در خصوص کاشت مو ترمیم موهای از دست رفته فرد است که در این صورت گویی این فرد هیچگاه موهای خود را از دست نداده است.

بازیابی زیبایی از دست رفته افراد:

اشخاصی که کاشت مو انجام می دهند، زیبایی از دست رفته خود را مجددا به دست می اورند که این موضوع را می توان از مهم ترین فواید کاشت مو در نظر گرفت.

ایجاد ظاهری کاملا طبیعی:

از عللی که باعث شده تا کاشت مو نتیجه بسیار رضایت بخشی داشته باشد و مورد توجه همگان قرار بگیرد، به وجود آوردن ظاهری کاملا طبیعی برای افراد است به گونه ای که کسی که شما را تا پیش از انجام کاشت مو ندیده باشد، نمی تواند متوجه شود که شما کاشت مو انجام داده اید.

نیاز به یک بار جراحی:

کاشت مو تنها با یک بار جراحی برای شخص انجام می شود و این مساله را می توان یکی دیگر از فواید کاشت مو در نظر گرفت زیرا در این صورت نیازی به مراجعه پیاپی به پزشک نیست و روشی بسیار آسان و کم درد سر است.

دائمی بودن کاشت مو:

از دیگر فواید کاشت مو دائمی بودن این تکنیک است که در این صورت اشخاص تنها باید یک بار کاشت مو را انجام دهند و پس از آن تا پایان عمر خود از موهای کاشته شده بهره مند می گردند.

امکان رشد موهای کاشته شده:

موهایی که در روش کاشت مو کاشته می شوند، قابل رشد هستند و همانند موهای طبیعی رشد می کنند و در این صورت امکان پیرایش و اصلاح آنها وجود خواهد داشت و اشخاص می توانند مانند موهای طبیعی هر مدلی که بخواهند به موهای خود بدهند.

امکان اصلاح، پیرایش، رنگ کردن و استفاده از مواد آرایشی مخصوصی مو:

خوشبختانه موهایی که برای افراد کاشته میشوند، قابل پیرایش و رنگ کردن هستند و می توان از مواد مختلفی آرایشی مو برای آنها استفاده کرد. به عبارت دیگر در صورتی که کاشت مو انجام گردد، دقیقا مانند موهای طبیعی می توان با آنها برخورد کرد. در حالی که در روش های دیگر ترمیم مو این امکان وجود نخواهد داشت.

عدم وجود هیچ گونه محدودیت سنی و جنسی:

کاشت مو روشی فاقد محدودیت سنی و جنسی است و از این رو تمامی افراد اعم از بانوان و آقایان در هر محدوده سنی می توانند از این تکنیک بهره مند گردند.

امکان استفاده از روش کاشت مو توسط افرادی که قبلا از شیوه های دیگرترمیم مو استفاده کرده اند:

از دیگر فواید کاشت مو باید به این موضوع اشاره کرد که کاشت مو را تمامی افرادی که قبلا از روش هایی مانند: کلاه گیس، اسکالپ سر و … استفاده کرده اند، می توانند انجام دهند و در این خصوص نیز هیچ گونه محدودیتی وجود نخواهد داشت.

امکان استفاده از این روش برای پوشاندن جای زخم، بخیه، سوختگی و …:

یکی از مهم ترین و اصلی ترین فواید کاشت مو، امکان پوشش دادن و پنهان کردن آثار سوختگی، زخم، بخیه و هر گونه جراحت موجود بر روی سر است که با کاشت مو نه تنها می توان آثار اینگونه جراحات را پوشش داد بلکه می توان رشد مو در قسمت هایی ازسر که به علت عواملی مانند سوختگی متوقف شده اند را مجددا فعال کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار