• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

فواید میکرونیدلینگ

آیا تا کنون میکرونیدلینگ انجام داده اید؟ آیا می دانید فواید میکرونیدلینگ چیست؟

فواید میکرونیدلینگ – مراقبت و رسیدگی به پوست مساله بسیار مهمی است و باید انجام شود تا پوست دچار پیری زودرس نشود و زیبایی اشخاص را تحت تاثیر قرار ندهد. امروزه روش های بسیار زیادی برای جوان سازی پوست به وجود آمده اند که یکی از این روش های جدید، تکنیک میکرونیدلینگ است.

در تکنیک میکرونیدلینگ از تعداد زیادی سوزن بسیار ریز نانو استفاده می شود که این سوزن ها به دستگاه کارتریج متصل می شوند و سپس توسط پزشک به لایه زیرین پوست صورت وارد می گردند.

ورود این سوزن ها به پوست باعث لایه برداری عمقی پوست می شود و مزایا و فواید دیگری نیز دارد که در اگر می خواهید با سایر فواید میکرونیدلینگ آشنا شوید، کمی از وقت خود را به مطالعه این مطلب اختصاص دهید.

فواید میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ در خصوص جوان سازی و پاکسازی پوست دارای فواید بسیار زیادی است که برخی از آنها را می توان به شرح زیر بیان کرد:

تحریک کلاژن سازی در پوست صورت:

ماده ای مفید و موثر در کیفیت پوست است و در صورتی که میزان کلاژن سازی در پوست زیاد باشد، پوست جوان تر و زیبا تر می شود. در این صورت با استفاده از روش میکرونیدلینگ کلاژن سازی در پوست تحریک می شود و پوست را زیباتر می کند.

برای اطلاعات بیشتر از خدمات پوست از طریق لینک با ما در ارتباط باشید.

رفع چروک های سطحی:

از دیگر معضلات پوستی که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند، چروک های سطحی پوست است که این چروک ها باید تا پیش از این که به چروک های عمیق تر تبدیل شوند، مورد رسیدگی قرار بگیرند.

از دیگر فواید میکرونیدلینگ رفع چروک های سطحی پوست است زیرا میکرونیدلینگ باعث می شود که پوست صورت سفت تر شود و در این صورت چروک های سطحی پوست برطرف می گردد.

از بین بردن لک، کک و مک و عارضه های پوستی:

خوشبختانه تکنیک جدید میکرونیدلینگ از روش هایی است که با استفاده از آن می توان بسیاری از عارضه های پوستی از قبیل: لکه های پوستی، کک و مک، آکنه، جای جوش، جوش های سرسیاه و سر سفید و … را برطرف کرد.

لازم به ذکر است که برای هر نوع عارضه پوستی باید تعداد جلسات مشخصی میکرونیدلینگ برای شخص انجام گردد. به عنوان مثال: کک و مک از جمله عارضه های پوستی هستند که برای برطرف کردن آنها معمولا به میزان 10 جلسه میکرونیدلینگ نیاز است. اما میزان پررنگ بودن و یا وضعیت پوست شخص نیز در تعداد جلسات مورد نیاز تاثیر می گذارند.

فواید میکرونیدلینگ – روشن کردن رنگ پوست صورت:

از دیگر فواید میکرونیدلینگ این است که انجام این کار باعث روشن شدن رنگ پوست می شود زیرا با انجام میکرونیدلینگ لایه برداری عمیق از پوست انجام می شود و لکه ها، چربی ها و آلودگی های سطح پوست برطرف می شوند و در نتیجه رنگ پوست به میزان یک درجه روشن تر می گردد.

فواید میکرونیدلینگ – کوچک تر شدن منافذ پوست:

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند، باز بودن منافذ پوستی است زیرا در این صورت آلودگی ها بیشتر به عمق پوست نفوذ می کنند و زیبایی پوست نیز کم می شود. اما با روش میکرونیدلینگ می توان این منافذ پوستی را کوچک تر کرد و پوستی صاف تر و لطیف تر را ایجاد نمود.

امکان استفاده از این تکنیک برای تمام نقاط بدن وجود دارد:

یکی دیگر از فواید میکرونیدلینگ این است که امکان استفاده از این تکنیک برای تمامی قسمت های بدن وجود دارد و این شیوه فقط مختص به صورت نیست. با این وجود از روش میکرونیدلینگ می توان برای بهبود یافتن پوست قسمت های سایر بدن نیز  به کار گرفت.

شاداب شدن پوست:

از آنجایی که در روش میکرونیدلینگ کلاژن سازی در پوست تحریک می شود و لایه برداری عمیق از پوست صورت می گیرد، پوستی شاداب تر برای اشخاص به ارمغان می آید.

سخن آخر:

با توجه به این مطلب که در رابطه با فواید میکرونیدلینگ برای شما عزیزان ذکر کردیم، به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که در صورت تمایل برای انجام میکرونیدلینگ به کلینیک زیبایی مدرن مراجعه نمایید و این تکنیک را زیر نظر پزشکان با تجربه این مجموعه انجام دهید.

همچنین لازم به ذکر است که در وب سایت کلینیک ما می توانید سایر مقالات آپلود شده در خصوص میکرونیدلینگ را نیز مطالعه نمایید و اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آورید.

 

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار