• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

جدیدترین خدمات پوست و مو و زیبایی

درخواست مشاوره


خدمات کلینیک مدرن

بهترین زمان تمدید بوتاکس

بهترین زمان تمدید بوتاکس

فهرست محتوا Toggle ماندگاری بوتاکس چه قدر است؟علت اهمیت تمدید بوتاکس چیست؟بهترین زمان تمدید بوتاکس چه موقع است؟بهترین زمان تمدید بوتاکس – مزایای تمدید به موقع بوتاکس چیست؟چند بار در سال می توان به تمدید بو... (ادامه)

تزریق بوتاکس دائمی

هزینه (قیمت) تزریق بوتاکس دائمی

فهرست محتوا Toggle  بوتاکس دائمی چیست؟ هزینه (قیمت) تزریق بوتاکس دائمی:عوامل تاثیر گذار در هزینه (قیمت) تزریق بوتاکس دائمینتیجه گیری هزینه (قیمت) تزریق بوتاکس دائمی چه قدر است؟ آیا هزینه مور... (ادامه)

لک صورت

سریعترین راه های از بین بردن لک صورت که حیرت زده میشوید!

فهرست محتوا Toggle درمامن لک صورت با لیزر درمانیدرمان IPLکرایوسرجری لک صورت چگونه ایجاد میشود؟ کک و مک لکه های کوچک قهوه ای روی پوست هستند. آنها معمولاً در افرادی با پوست روشن شایع تر هستند. آنها می تو... (ادامه)


مرکز تخصصی کلینیک زیبایی مدرن

سلامت و زیبایی ریشه همه خوبی هاست

خداوند متعال مو را برای زیبایی بندگانش قرار داده است. مرکز فوق تخصصی مدرن کلینیک با سالها سابقه درخشان و ۱۵۰۰۰ عمل کاشت مو و ترمیم مو، توانسته است با ارائه خدمات برتر جایگاه ویژه ای را در میان مراکز و متقاضیان کاشت مو و زیبایی بدست آورد. این موفقیت مرهون پویایی و بهره گیری از روشهای نوین و ارائه آخرین متد کاشت مو و ترمیم مو در دنیا بوده است. صاحبان این مرکز یک هدف را سرلوحه کار خود قرار داده اند و آن جلب رضایت مراجعین خود بوده که ما افتخارداریم بگویم که اکثر مراجعین ما از طرف مراجعین قبلی این مرکز به ما معرفی شده اند.


آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


نظرات مشتریان

ایرج سلیمانی

من کلینیک های زیادی سر زدم و حتی تا مرحله قرار داد هم پیش رفتم ولی نمونه کارهای شما و مصاحبه هایی که با مراجعین تو پیج اینستاگرام داشتید دیدم و تصمیم گرفتم تو این کلینیک کاشت مو انجام بدم و واقعا از تصمیمم راضی هستم و به دوستانم هم توصیه میکنم که تو این کلینیک کاشت مو انجام بدهند

خانم مهشید سلطان زاده

من نمیدونستم که کاشت ابرو هم وجود داره و از طریق اینستاگرامتون با شما آشنا شدم احساس میکنم بهم یک زندگی دوباره داده شده خیلی خوشحالم از این بابت قبل از این تاتو کرده بودم که اصلا قابل مقایسه با کاشت نیست

تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار