• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

عمل کاشت ابرو | نکات مربوطه قبل از آن

نکاتی که قبل از عمل کاشت ابرو باید بدانیم

کاشت ابرو همواره از روش های جبران خرابی های ابرو و ترمیم آن است که طرفدارن زیادی دارد و توجه عده بساری از افراد علی الخصوص خانم ها را به خود جلب کرده است. هنگامی که می خواهید به کاشت ابرو اقدام کنید ابتدا باید یک سری نکات را بدانید یکی از این نکات دانستن علل ریزش مو است. اگر علت ریزش موهای ابرو خود را ندانید حتی پس از کاشت ابرو نیز ابرو های کاشته شده شما دوامی نداشته و دچار ریزش می شوند. پس شما باید بدانید که دلایل ریزش مو چه چیزهایی می باشند. ما در کلینیک مدرن برای شما مقاله تحت عنوان نکاتی که قبل از کاشت ابرو باید بدانیم را آماده کرده ایک که امیدواریم در این زمینه به شما کمک کند.

عمر ابرو های کاشته شده  و نحوه ترمیم

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از کاشت ابرو باید بدانیم این است که آیا ابرو های کاشته شده ما دائمی خواهند بود؟ لازم به ذکر است بدانید این ابرو ها مانند ابرو های طبیعی هستند و ممکن است ریزش داشته باشند، نیاز به اصلاح داشته باشند و معمولا این مو ها از پشت سر شما گرفته می شوند. بسته به شرایط ابرو های شما ممکن است ابرو های شما به 50 یا 100 پیوند مو احتیاج داشته باشند.

آگاهی از زمان کاشت و زمان بهبود

از دیگر نکاتی که قبل از کاشت ابرو باید بدانیم مدت زمان کاشت ابرو ها است که بسته به روش کاشت و پیوند تعداد مو ها 5 تا 6 ساعت است. افراد معمولا 4 روز بعد از کاشت ابرو می توانند فعالیت های روزمره خود را از اول آغاز کنند همچنین یک ماه پس از کاشت نیز می توانند ابرو های ترمیم شده خود را اصلاح کنند. این روش عوارضی در طی زمان ندارد و بسیار کم پیش می آید که مویی به اشتباه رشد کند.

هزینه های کاشت ابرو

کلینیک مدرن با پیشرفته ترین تجهیزات و افراد متخصص با پرسنل خوش اخلاق در خدمت شما عزیزان است. عوامل زیادی می توانند در هزینه کاشت ابرو تاثیر گذار باشند. برای مثال مکانی که مطب در آن قرار دارد تا تخصص پزشک و بروز بودن وسایل و تمام این ها باعث اختلاف قیمت در کار پزشکان شده است. به شما توصیه می کنیم در کاشت ابرو های خود با دنبال روش های ارزان و کلا ارزانی نباشید زیرا می خواهید ابرو های طبیعی خود را بازیابید و نسبت به بسیاری از کار هایی که برای زیبایی ابرو انجام می دهیم برتری دارد.

عمل کاشت ابرو

 

غذا های مناسب قبل از کاشت ابرو

از دیگر نکاتی که قبل از کاشت ابرو باید بدانیم مواد غذایی و ورزش هایی است که باید و نباید قبل از کاشت مو استفاده کنیم و انجام دهیم. از جمله مواد غذایی که نباید انجام داد می توان به مصرف ویتامین ها و قرص آسپرین اشاره کرد زیرا خون را رقیق می کنند. همچنین از مصرف الکل و چای یک هفته قبل از اقدام به کاشت ابرو خودداری کنید. لازم به ذکر است از انجام حرکات بدنی سخت قبل از کاشت ابرو جدا خودداری کنید. خوایتان را منظم کنید و هیجان و استرس های خود را قبل از عمل کنترل کنید.

اقدامات قبل از عمل کاشت ابرو

می خواهم نکاتی را که چند ساعت قبل از عمل باید انجام دهید را برای شما بیان کنم. حتما صبح که بیدار شدید صبحانه میل کنید و دوش بگیرید (تمام بدن خود را تمیز بشویید)، سعی کنید یک صبحانه سبک بخورید تا قند شما تنظیم شود و حین عمل کاشت دچار مشکل نشوید. از خوردن مواد غذایی کافئین دار جدا خودداری کیند زیرا این گونه مواد غذایی موجب می شوند دچار استرس شوید پس تلاش از خوردن قهوه خودداری کنید. برنامه ای تنظیم کنید که از یک ساعت قبل در کلینیک حاضر باشید و در این کار به پزشک خود اعتماد کنید.

همچنین لازم است به خاطر داشته باشید که شما بیمار نیستید فقط این کار ها را به خواست خود و به خاطر زیبایی چهره خود انجام می دهید. پس از انتخاب خود راضی باشید.  در این کار به افراد متخصص و جراحان پر تجربه در کلینیک مدرن اعتماد کرده و باقی کارها را به ما بسپارید تا ابرو های آسیب دیده و از دست رفته شما را به بهترین وجه ممکن به شما بازگردانیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار