• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

رشد سریع ابرو در یک هفته

رشد سریع ابرو موضوعی است که در این مقاله بدان خواهیم پرداخت. ابرو های زیبا و پر پشت یکی از فاکتور های زیبایی صورت است . افراد همواره به دنبال داشتن ابرو هایی زیبا هستند و سعی می کنند راه های متفاوتی را امتحان کنند . دلایل مختلفی وجود دارد که می تواند باعث ریزش ابرو های شما شود، می توانید با شناسایی این مشکلات به ریزش ابرو های خود پایین دهید . در این مقاله قصد داریم به بررسی راه هایی بپردازیم که به شما در رشد و تقویت ابرو در یک هفته کمک کند. پس اگر قصد رشد ابرو خود را دارید مطالب را تا آخر مطالعه کنید. کاشت ابرو نیز از دیگر گزینه های پیش رو برای رشد سریع ابرو می باشد.

رشد سریع ابرو

● راه کار های ساده برای رشد سریع ابرو در یک هفته

شما می توانید با استفاده از این راه کار ها به تقویت و رشد ابرو خود کمک کنید و ابرو هایی زیبا و پر پشت داشته باشید.

▪ لیمو

لیمو به طور طبیعی سر شار از ویتامین Bو ویتامینc و اسید فولیک و بسیاری از مواد مغذی فراوانی است که می تواند باعث رشد ابرو ها در یک هفته بشود. برای بهرهمندی از خواص لیمو می توانید یک لیمو را برش دهید و بر روی ابرو های خود بمالید و بعد از ۱۵ تا ۲۰ دقیقه با آب ولرم شست و شو دهید.

▪ روغن کرچک در رشد سریع ابرو

روغن کرچک سر شار از آنتی اکسیدان ها و پروتئین های لازم برای رشد ابرو است . روغن کرچک همچنین در برابر میکرو ارگانیسم ها که مانع رشد ابرو می شوند نیز مقاومت می کند.

نکته قابل توجه: در صورت مشاهده هر گونه حساسیت از مصرف روغن کرچک خود داری کنید.

▪ دانه شنبلیله در رشد سریع ابرو

دانه شنبلیله غنی از پروتئین ، لیسیتین و اسید نیکوتینیک است که باعث تقویت و رشد مو ها می شود. قبل از مصرف دانه شنبلیله را ۵ ساعت در آب بخیسانید ، سپس آن را کامل له کرده به گونه ای که یک دست شود. مقداری روغن بادام به آن اضافه کنید و محلول به دست آمده را بر روی ابرو های خود قبل از خواب بمالید و صبح بعد از بیدار شدن با آب ولرم ابرو های خود را شست و شو دهید.

▪ روغن بادام در رشد سریع ابرو

برای رشد سریع ابرو های خود می توانید از روغن بادام استفاده کنید. پروتئین های موجود در این روغن به باز سازی سطح پوست کمک می کند و حالت انعطاف پذیر آن ها را بهبود می بخشد. برای اثر بخشی بیشتر می توانید روغن بادام را به شوینده های ابرو و صورت اضافه کنید. برای تقویت و رشد ابرو های خود بهتر از روغن بادام تلخ استفاده کنید.

▪ سیر

رشد و پر پشت شدن ابرو از طریق سیر نیز امکان پذیر است ولی همراه با کمی سوزش است. به منظور استفاده خواص سیر می توانید سیر را نصف کرده و آن را فشار دهید تا آب بیاندازد و سپس آن را بر روی ابرو های خود بمالید و بگذارید چند ساعت بماند و سپس آن را با آب ولرم شست و شو دهید.

▪ روغن درخت چای

روغن درخت چای دارای خواص ضد قارچی و ضد باکتری است که می تواند به باز شدن منافذ پوست کمک کرده و رشد مو ها را تقویت می کند و باعث می شود ابرو های شما پر پشت و زیبا شود.
۲ قاشق غذا خوری روغن چای را با ۲ قاشق غذا خوری روغن زیتون مخلوط کنید و بر روی ابرو های خود بمالید و بعد از چند ساعت آن را شست و شو دهید.
▪ ویتامین E
ویتامین E به رشد سریع ابرو ها کمک می کند. می توانید برای تقویت ابرو خود از یک لوسیون ویتامین Eاستفاده کنید و یا طبق دستور پزشک با مصرف قرص ویتامین Eسبب رشد و تقویت آن ها شوید.

▪ روغن شتر مرغ در رشد سریع ابرو

می توان از روغن شتر مرغ به عنوان یک نرم کننده و مرطوب کننده طبیعی استفاده کرد. این روغن بسیار چرب است و حساسیت آن بسیار کم است بنابر این می توانید از روغن شتر مرغ برای تقویت ابرو های خود استفاده کنید.
● می توانید از این ترکیب ها برای رشد سریع ابرو در یک هفته استفاده کنید.
▪ ترکیب سیر، روغن زیتون ، پیاز( سه بار در هفته)
▪ترکیب سیر و عسل ( سه بار در هفته)
▪ ترکیب سیر ، روغن نارگیل، رزماری( سه بار هفته)
▪ ترکیب سیر ، دارچین، آب پیاز( هر روز به مدت یک هفته)
■ توجه
در هنگام استفاده از هریک از ترکیب ها اگر دچار حساسیت شدید از مصرف آن خود داری کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار