• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

دوران بهبودی پس از کاشت ابرو 

کاشت ابرو و مراقبت از آن

ابرو یکی از مهم ترین عوامل زیبایی است راه های زیادی برای زیبایی آن وجود دارد. یک روش بسیار مطمئن برای افرادی که ابروی خود را در طی زمان و بر اثر اصلاح بیش از حد و یا برای مثال یک زخم و هر علت دیگری از دست داده اند، کاشت ابرو می باشد. کاشت ابرو مانند کاشت مو است و اگر به صورت درست انجام شود می تواند ابرو های از دست رفته و آسیب دیده شما را به شما برگرداند.کلینیک تخصصی ما با تمام تجهیزات و افراد متخصص آماده است تا در این زمینه به شما یاری برساند و ابرو های خراب و آسیب دیده شما را به شما برگرداند. در این مقاله سعی کرده ایم کار هایی که در دوران بهبودی پس از کاشت ابرو لازم است انجام دهید را برای شما تشریح کنیم.

نحوه شست و شوی ابرو و باید و نباید ها در دوران بهبودی پس از کاشت ابرو 

تا یک روز پس از کاشت ابرو به حمام نروید و سپس پس از حمام زیر مستقیم دوش قرار نگیرید. در دوران بهبودی کاشت ابرو به مدت یک هفته این شست و شو را به طور روزانه انجام دهید و در هنگام شست و شو از ساییدن ابرو با دست و آوردن ناخن روی آن خودداری کنید. لازم به ذکر است که خشک کردن ابرو نیز اصول خاص خود را دارد و توصیه می شود از آوردن حوله روی ابرو در دوران بهبودی بعد ار عمل کاشت ابرو جدا بپرهیزید.

مراقبت از زخم ابرو

پس از کاشت ابرو مراقبت از زخم آن بسیار مهم است. لازم به ذکر است که این زخم را می توانید 24 ساعت بعد از عمل کاشت با آب شست و شو دهید. همچنین از تماس با نور خورشید به مدت 6 ماه جلوگیری شود و در این صورت از زینک اکساید استفاده کنید.

شیوه لباس پوشیدن و خوابیدن

در دوران بهبودی بعد از کاشت ابرو تا می توانید از لباس های زیپ دار و دکمه دار استفاده نکنید. زیرا موجب کنده شدن برو های شما می شود همچنین سعی کنید تا 3 یا 4 شب به صورت نیمه نشسته بخوابید و از سه یا چهار تا بالش استفاده کنید. امکان دارد در دوران بهبودی بعد از زمانی که کاشت ابرو را انجام دادید، دچار سردرد بدخوابی و سنگین شدن صورت شوید و این کاملا طبیعی است.

پرهیز از کار سخت و ورزش در دوران بهبودی پس از کاشت ابرو 

در دوران بهبودی بعد از کاشت ابرو تا می توانید از انجام کار های سنگین بپرهیزید، اگر برای شما امکان پذیراست تا چند روز مرخصی بگیرید و به مدت یک هفته از هر گونه ورزش کردن خودداری کنید زیرا امکان دارد موجب خونریزی، تورم و … شود. همچنین ممکن است حرکات ورزشی موجب برخورد ابروی ترمیم نشده شما با یک سطح شده و آسیب ببیند.

اصلاح و آرایش ابرو در دوران پس از کاشت

ابرو هایی که برای شما کاشته اند از موی سر است و بنابراین رویش آن مانند موی سر زیاد است. سعی کنید جهت ابرو های خود را با دست یا برس ابرو مشخص کنید و ماهیانه دو بار آن را اصلاح نمایید. هنگامی که کاشت ابرو را انجام دادید، تا دو هفته پس از اصلاح ابرو ها می توانید آن ها را آرایش گرده و 4 هفته پس از عمل جراحی می توانید ابرو های خود را رنگ کنیید. جهت فرم گرفتن و تقویت ابرو ها می توانید از دارو های گیاهی نظیر ژل آلوئه ورا و … استفاده نمایید.

"<yoastmark

عدم رعایت دخانیات در دوران بهبودی پس از کاشت ابرو 

یکی از مسائلی که موجب کاهش زمان ترمیم ابرو های شما در دوران بهبودی بعد از کاشت ابرو می شود استعمال دخانیات نظیر سیگار و قلیون است که موجب می شود بهبود زخم ها طولانی تر شود. سعی کنید  حد اقل یک ماه پس از کاشت ابرو در دوران بهبودی پس از کاشت ابرو از مصرف دخانیات جدا خودداری کنید تا رشد مو های شما با سرعت بیشتری انجام گیرد.

کلینیک تخصصی ما همواره در تلاش است با ارائه بهترین راهکار ها به بهبود زخم های شما کمک کند، همچنین می  توانید هر سوال که داشتید با ما تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. همچنین می توانید نمونه کار های ما در کانال مشاهده کرده و کیفیت کار ما را دریافت کنید و در نهایت با اطمینان بیشتری به ما رجوع کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار