• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

درمان خانگی ترک پوستی

هایآیا امکان درمان خانگی ترک پوستی وجود دارد؟ آیا می توان برای رفع ترک های پوستی قدیمی اقدام کرد؟

معمولا تمامی افرادی که با کاهش وزن شدید مواجه شده اند و یا در یک دوره افزایش وزن پیدا کرده اند و سپس محددا کاهش وزن یافته اند، همچنین بانوانی که به دلیل بارداری و زایمان افزایش و کاهش وزن پیدا می کنند، با مشکل ترک پوستی مواجه هستند.

به عبارت دیگر ترک پوستی یکی از شایع ترین مشکلات پوستی است که به جرات میتوان گفت که 80 درصد از مردم جامعه با آن مواجه هستند از آن رنج می برند زیرا این ترک های پوستی باعث نازیبا شدن پوست بدن می شود و اعتماد به نفس افراد را تحت تاثیر قرار می دهد.

به همین ترتیب همکاران ما در کلینیک مدرن این مقاله را برای شما تهیه کرده اند تا راه حل هایی در خصوص برطرف کردن ترک های پوستی به صورت خانگی و یا راه هایی برای برطرف کردن ترک های قدیمی را به شما ارائه دهند.

از دیگر خدمات کلینیک مدرن میتوان به کاشت ابرو اشاره کرد.

درمان خانگی ترک پوستی

برای درمان خانگی ترک پوستی و یا رفع ترک های پوستی قدیمی  می توان از راهکارها ذکر شده در بخش زیر بهره برد:

استفاده از روغن نارگیل

از روغن نارگیل می توان برای درمان ترک های پوستی به صورت خانگی استفاده کرد و برای استفاده از آن باید یک قاشق روغن نارگیل را به مدت 5 الی 10 دقیقه بر روی بخش های مورد نظر پوست ریخت و آن را ماساژ داد. در خصوص انجام این کار دقت داشته باشید که پوست شما حتما باید نم دار باشد.

این کار را باید روزی دو مرتبه انجام دهید تا نتایج آن را مشاهده کنید.

استفاده از کره کاکائو

کره کاکائو از جمله موادی است که دارای تاثیرات زیادی بر روی مرطوب کردن پوست است و به برطرف کردن ترک های پوستی کمک می کند. به همین جهت می توان از کره کاکائو برای درمان خانگی ترک پوستی و رفع ترک های پوستی قدیمی استفاده کرد.

اگر می خواهید از کره کاکائو استفاده کنید باید آن را با شی باتر و روغن نارگیل مخلوط کنید و سپس آن را چند ثانیه گرم کنید تا آب شود. سپس به ترکیب مورد نظر روغن ویتامین ای را اضافه کنید و آن را خوب بهم بزنید و در انتها مخلوط را بر روی محل مورد نظر ماساژ دهید.

در صورت استفاده از این ترکیب باید اجازه دهید که مخلوط به روی پوست شما از شب تا صبح باقی بماند و سپس صبح آن را بشویید.

استفاده از آلوئه ورا

آلوئه ورا نیز یک گیاه بسیار پر خاصیت است که خواص بسیار بی نظیری برای پوست و مو دارد و کلاژن سازی را در پوست افزایش می دهد. در نتیجه برای اینکه بتوانید ترک های پوستی خود را با استفاده از آلوئه ورا درمان کنید کافی است تا روغن آلوئه ورا و یا ژل آن را بر روی ترک های پوستی خود قرار دهید و دو بار در روز این روغن را استفاده کنید و هر دفعه اجازه دهید که به مدت 60 دقیقه بر روی پوست شما بماند.

سرکه سیب

از محصولات طبیعی دیگر در خصوص برطرف کردن ترکهای پوستی می توان به سرکه سیب اشاره کرد که می توانید از آن برای درمان خانگی ترکهای پوست و برطرف کردن ترک های قدیمی استفاده نمایید.

اگر قصد دارید که از سرکه سیب کمک بگیرید می توانید نصف فنجان سرکه سیب را پیش از خواب بر روی قسمت های مورد نظر اسپری کنید و اجازه بدهید که سرکه روی پوست خشک شود و بر روی پوست تا صبح باقی بماند.

استفاده از قرص ویتامین ای

از دیگر راهکارهای موثر برای درمان خانگی ترکهای پوستی و رفع ترکهای پوستی قدیمی، میتوان به قرص ویتامین ای اشاره کرد که این برای استفاده از آن باید محتوای داخل 4 الی 5 قرص ویتامین ای را خالی کنید و آن را بر روی محل مورد نظر قرار دهید و اجازه دهید از شب تا صبح بر روی محل مورد نظر باقی بماند.

سخن پایانی

در این مطلب سعی بر آن داشتیم که راهکارهای مهم و موثر درمان خانگی ترکهای پوستی را برای شما عزیزان مطرح کنیم. در بخش پایانی این مطلب باید خدمت شما عزیزان بگوییم که کلینیک زیبایی مدرن واقع شده در شهرک غرب تهران آماده ارائه خدمات پوست و مو به شما عزیزان می باشد و می توانید با مراجعه به این مرکز از انواع خدمات پوست و مو مانند: کاشت مو و یا تزریق بوتاکس بهره ببرید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار