• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

خواص بابونه برای پوست و مو

اگر می خواهید که با خواص بابونه برای پوست و مو آشنا شوید و از فواید روغن بابونه برای پوست صورت و ماسک بابونه برای جوش صورت مطلع شوید، با ما همراه باشید و مطالعه این مقاله را از دست ندهید. در این مطلب در خصوص خواص دمنوش بابونه برای مو نیز با شما عزیزان صحبت خواهیم کرد.این مقاله توسط کلینیک مدرن که یکی از مراکز کاشت موی طبیعی در تهران با جدیدترین روش کاشت مو می باشد.

خواص بابونه برای پوست و مو

گیاه بابونه یک گیاه بسیار مفید با خواص ضد التهابی، ضد حساسیت و آنتی باکتریال است که به رشد مجدد موها کمک می کند و باعث نرم شدن پوست سر می گردد. این گیاه بر روی تقویت و تغذیه فولیکول های مو نیز اثر می گذارد و باعث می شود که رشد موهای سالم افزایش پیدا کند و ضخامت مو بیشتر شود.

بابونه نه تنها گیاهی مفید برای مو است و خواص بسیار زیادی برای مو دارد، بلکه برای پوست نیز یک گیاه بسیار مفید است و می تواند برای مراقبت های پوستی مورد استفاده قرار بگیرد.

بابونه گیاهی است که دارای خاصیت آنتی اکسیدان و پاک کنندگی پوست است و باعث مرطوب سازی پوست می شود. به همین دلیل استفاده از بابونه برای پوست گزینه بسیار مناسبی است.

اما برای کسب اطلاع در خصوص نحوه استفاده از بابونه برای پوست و مو ادامه مطلب را مطالعه کنید.

دمنوش بابونه برای مو

از دمنوش بابونه می توان برای نرم و براق شدن مو استفاده کرد و برای انجام این کار باید دمنوش سرد شده بابونه را بر روی موهای خود بزنید و اجازه دهید که دمنوش مدتی بر روی موهای شما باقی بماند. دمنوش بابونه از شکنندگی مو جلوگیری می کند و ویتامین ای و آنتی اکسیدان مورد نیاز برای مو را تامین می نماید. استفاده از دمنوش بابونه برای مو هفته یک مرتبه توصیه می شود و بیش ازاین مقدار نباید از آن استفاده کنید.

دمنوش بابونه برای پوست

دمنوش بابونه را می توانید هم میل کنید و از خواص و تاثیرات آن بهره مند شوید و هم می توانید از دمنوش بابونه به صورت یک تونر استفاده کنید و آن را بع شکل موضعی مورد استفاده قرار دهید.

برای انجام این کار باید بابونه دم کشیده را در داخل یک بطری آب پاش بریزید و آن را بر روی پوست خود بپاشید. با استفاده از دمنوش بابونه به شکل تونر می توانید پف زیر چشم را درمان کنید و به ضد عفونی کردن پوست خود بپردازید.

ماسک بابونه برای جوش صورت

اگر قصد دارید که از ماسک بابونه برای جوش صورت و برطرف کردن جوش های صورت استفاده کنید باید به روش شرح داده شده در قسمت زیر از ماسک بابونه استفاده کنید:

در این خصوص باید از یک قاشق روغن بابونه و یا کمی بابونه خشک به همراه یک قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق آبلیمو و در نهایت نیز سفیده تخم مرغ استفاده کنید و این مواد را با هم ترکیب نمایید. در ادامه کمی آب گرم بر روی این ترکیب بریزید و اجازه دهید که 20 دقیقه بگذرد.

سپس مواد را با استفاده از صافی، یکدست کنید و خمیر به دست آمده را بر روی پوست تمیز بزنید و اجازه دهید که ماسک به مدت 15 الی 20 دقیقه بر روی پوست باقی بماند.

پس از گذشت این مدت زمان صورت خود را بشویید و خشک کنید تا تاثیرات ماسک بابونه برای جوش صورت را مشاهده نمایید.

فواید روغن بابونه برای پوست صورت

همان طور که می دانید از بابونه به روش های مختلفی می توان برای پوست و مو استفاده کرد که یکی از روش های استفاده از خواص بابونه برای پوست صورت، به کار گیری روغن بابونه است.

روغن بابونه برای پوست صورت دارای فواید زیادی است که از جمله مهم ترین فواید آن برای پوست صورت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درمان جوش
  • تسکین دادن زخم های پوستی
  • از بین بردن لکه های پوستی
  • برطرف کردن سوزش پوست صورت
  • ترمیم زخم های موجود در صورت

کلام پایانی

خواص بابونه برای پوست و مو، دمنوش بابونه برای مو، دمنوش بابونه برای پوست، ماسک بابونه برای جوش صورت و فواید روغن بابونه برای جوش صورت تماما مطالبی بودند که برای شما عزیزان شرح دادیم.

در صورت نیاز به تقویت پوست و مو استفاده از بابونه به روش های ذکر شده در این مطلب برای شما راهکار مناسبی خواهد بود.

اگر با این وجود موفق به تقویت پوست و موی خود نشدید، می توانید به کلینیک زیبایی مدرن در تهران در خصوص خدمات پوست و مو تزریق بوتاکس مراجعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار