• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تفاوت کاشت مو با ترمیم

تفاوت کاشت مو با ترمیم

مو یکی از مهم ترین عوامل زیبایی بوده و در چهره شما بسیار تاثیر گذار است. اما گاهی اوقات موهای افراد دچار ریزش مو شده و  قسمت هایی از موی خود را از دست می دهند. استفاده از انواع شامپو و مواد شیمیایی نمی تواند مو های شما را به شما برگرداند و شما باید به دنبال راه حل های دیگر باشید. ریزش مو می تواند در اعتماد به نفس آقایان و خانم ها تاثیر نامطلوب بگذارد.

نگران نباشید کلینیک تخصصی ما آماده است تا در تمام زمینه های کاشت مو و ترمیم ان برای شما مشتریان محترم خدمات بی نظیر ارائه دهد. کلینیک تخصصی ما با کادری مجرب و تجهیزات مختلف آماده است تا به شما در این زمینه خدمات رسانی کند. در این مقاله تصمیم گرفته ایم تفاوت های کاشت و ترمیم مو را برای شما هموطنان محترم بیان کنیم. در ادامه با همراه باشید تا ببینیم ترمیم با کاشت مو چه تفاوتی دارد.

کاشت مو چیست ؟

کاشت مو یک روش برای افرادی است که به هر دلیلی موهای خود را از دست داده اند و موهای آن ها دچار آسیب شده است. این حتما باید توسط متخصص انجام شود و با استفاده از جراحی انجام می شود. اگر بانک موی شما در پشت سرتان وجود داشته باشد ترمیم بهترین راه است  و در غیر این صورت از ترمیم استفاده می شود.

ترمیم مو چیست؟

این روش همانطور که بیان شد بهترین روش برای افرادی است که در سر خود مویی ندارند. این اتفاق می تواند دلایل زیادی مانند ارث، یک بیماری خاص و عوارض دارو ها و یا هر علت دیگری باشد. در این مورد افراد نمی توانند از روش کاشت مو استفاده کنند و بنابراین روی به ترمیم موی سر خود می آورند. این روش در کلینیک تخصصی ما به بهداشتی ترین و حرفه ای ترین شکل ممکن انجام میگیرد. متخصص در این روش تلاش می کند با اندازه گیری موی ریخته شده سر شما طبیعی ترین مو را برای سرتان ترمیم کند.

تفاوت ترمیم و کاشت مو

با توجه به شرایط هر شخص و آن چه در بالا گفتیم یکی از این دو روش را انتخاب می کنیم ناگفته نماند که هر دوی این روش ها استاندارد، بهداشتی و نتیجه دهنده هستند اما بسته به شرایط تفاوت هایی دارند. در ادامه با ما همراه باید تا به برای شما بیان کنیم که ترمیم با کاشت مو چه تفاوتی دارد.

 کاشت مو مخصوص افرادی است که می خواهند مو هایشان به طور طبیعی رشد کند و جلوه آن نیز کاملا طبیعی است کاشت مو زمان زیادی طول می کشد حدودا 6 تا 10 ماه. اما ترمیم موها در همان روز های اول نمایان می شود. پس هر کدام مزیت خود را دارند و نمی توان گفت کدام یک بهتر است. ناگفته نماند ترمیم مو با این وجود که مو ها به طور طبیعی رشد نمی کنند اما نمود کاملا طبیعی دارد و می تواند در چهره افراد تاثیر بسزایی بگذارد.

تفاوت کاشت مو با ترمیم

تفاوت کاشت مو با ترمیم

تفاوت در جراحی پوست و مسائل مربوط به آن

در روش ترمیم نیازی به جراحی ندارید و هزینه آن نشسبت به کاشت مو بسیار کم تر است به پوست سر آسیبی نمی رسد و آسانتر است همچنین ترمیم دوره نقاهت ندارد اما مهم ترین مزیت کاشت مو این است که با یک تا دو بار کاشت کچلی به طور کامل برطرف می شود. هزینه آن فقط یک بار است و نیاز به تکرار ندارد. چون جلوه طبیعی تری دارد در پیشبرد اعتماد به نفس بسیار تاثیر گذارتر و موثر تر است.

دوام و پایایی در تفاوت کاشت مو با ترمیم

تفاوت دیگر در موقت بودن ترمیم مو است زیرا بعد از مدتی مو ها دچار آسیب می شوند. در کاشت به این دلیل که پوست سر زخم می شود آسیب بیشتر بوده و مراقبت بسیار بالایی را لازم دارد در نتیجه امکان دارد جای زخم بر پوست سرتان باقی بماند این در حالی است که در ترمیم با این مشکل به هیچ وجه مواجه نخواهید شد. کسی که ترمیم کرده می تواند روزانه به حمام برود و شنا کند زیرا این روش با متد های به روز دنیا در کلینیک تخصصی ما انجام می گیرد. اما کاشت مدت زمان بیشتری دوام می آورد و شاید تا پایان عمر شما احتیاج به کاشت مجدد مو ها نداشته باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار