• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین پزشک کاشت ریش و سبیل

ظاهر، کیفیت و پر پشت کردن ریش و سبیل برای آقایان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد؛ ریش و سبیل زیبا تاثیر بسیار زیادی در ظاهر آقایان دارد و به مردان اعتماد به نفس، حس جذابیت و قدرت می بخشد به طوری که از ابتدای دوران بلوغ خیلی از مردان به فکر پرپشت کردن و زیباتر کردن ریش و سبیل های خود می باشند. کلینیک مدرن با وجود بهترین پزشک کاشت ریش و سبیل توانسته موفقیت های چشمگیری کسب نماید و رضایت خیل عظیمی از مشتریان را در زمینه کاشت ریش و سبیل کسب نماید.

بسیاری از مردان بر اثر عوامل مختلفی چون شکستگی، جراحی، سوختگی، تصادف، باقی ماندن جای اسکار و عوامل ژنتیکی بر روی تمام یا قسمتی از صورت خود به دلیل از دست دادن فولیکول های مو ریش و سبیل نداشته و از نظر ظاهری دچار مشکل می شوند. مردانی که به ظاهر و تیپ خود بیش از همه اهمیت میدهند، با از دست رفتن فولیکول های مو در صورت خود بیش از همه نیز دچار مشکل خواهند شد. خوشبختانه متخصصین زیبایی برای حل این مشکل راهکارهای موثری در نظر گرفته اند.

پیشرفت علم پزشکی و ظهور تکنولوژی های پیشرفته در زمینه کاشت مو و سبیل باعث شده تا نسبت به گذشته کاشت ریش و سبیل و مو راحت تر صورت پذیرد و باعث شده مردان با رغبت بیشتری مشکل ظاهری خود را حل نمایند.

پزشک متخصص در کلینیک مدرن با استفاده از دستگاههای پیشرفته و مجهز و با کمترین عوارض، کاشت ریش و سبیل را با کیفیت بالا و تراکم بالا انجام می دهد.

مزیت مراجعه به بهترین پزشک کاشت ریش و سبیل

به افرادی که جزو داوطلبین کاشت ریش و سبیل می باشند؛ همواره توصیه می‌شود تا در انتخاب پزشک خود دقت زیادی نمایند؛ تبحر، تخصص، مهارت و تجربه پزشک مهم ترین نقش را در کیفیت نهایی کار خواهد داشت.

دقت نمایید که کاشت ریش و سبیل حتما پیش پزشک متخصص و جراح صورت گیرد و به کلینیکهایی مراجعه نمایید که دارای مجوز از سمت وزارت بهداشت باشند، زیرا کلینیک های غیر قانونی ممکن است مشکلاتی را برای شما به بار آورند.

بهترین پزشک کاشت ریش و سبیل با توجه به وضعیت رویش موهای شما، ضخامت موها و دیگر عوامل روش مناسب برای کاشت را انتخاب می نماید. برخی از مراکز معتبر کاشت ریش و سبیل برای جلب اعتماد بیماران بعد از کاشت به آنان ضمانت نامه کتبی اعطا می نمایند.

مراحل کاشت ریش و سبیل

بعد از اینکه پزشک با توجه به وضعیت ظاهری و کیفی موهای شما، بانک مو یا محل اهدای مو را تعیین کرد با استفاده از روش های نوین پیاز مو را از محل بانک مو خارج می کند.

با توجه به نوع روش انتخاب شده جدا کردن فولیکول های مو می تواند متفاوت باشد. بهترین پزشک کاشت ریش و سبیل سعی می کند روشی را انتخاب نماید که کمترین تهاجم را داشته باشد. در روش های نوین اصولاً از روشی استفاده می کنند که نیاز به برش های عمیق، بیهوشی، زخم و خونریزی زیاد نداشته باشد. در روش های نوین با استفاده از دستگاه های پیشرفته شکاف های بسیار کوچک و سطحی بر روی پوست سر ایجاد می شود؛ سپس فولیکولها جداسازی شده و پیوند بر روی صورت انجام می شود.

بهترین پزشک کاشت ریش و سبیل عمدتاً از روش fut برای کاشت استفاده می نماید. در این روش فلپ های بسیار کوچک پشت سر یا پشت گوش ایجاد می شود.

بهترین پزشک کاشت ریش و سبیل

 

کیفیت کاشت ریش و سبیل توسط بهترین پزشک کاشت ریش و سبیل

اگر به بهترین پزشک در این زمینه مراجعه کرده باشید پس از مدتی متوجه خواهید شد که موهای کاشته شده دارای ظاهری کاملاً طبیعی میباشد. علاوه بر ظاهر طبیعی موها از تراکم بالایی برخوردار بوده و کیفیت بالایی نیز خواهند داشت.

افرادی که به پزشک های بی تجربه برای کاشت مراجعه می کنند؛ بعد از مدتی متوجه خواهند شد که دچار ریزش ریش و سبیل شده‌اند. در حالی که کاشت توسط بهترین پزشک کاشت ریش و سبیل نه تنها این عوارض را به دنبال نخواهد داشت بلکه در مدت زمان کوتاهی شاهد مزیت های کاشت خواهیم شد.

بهترین پزشکان در زمان کوتاه و با سرعت بالا با استفاده از روشهای غیر تهاجمی کاشت را بدون درد و خونریزی انجام می دهند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار