• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین روش کاشت سبیل

علل ریزش سبیل و ریش

هنگامی که ریش و سبیل شما بر اثر عاملی از بین می رود شما احساس خوبی نخواهید داشت در نتیجه تصمیم می گیرید که آن را با کاشت ریش و سبیل ترمیم کنید. کیلینیک تخصصی ما آماده است تا به شما در این زمینه یاری رسانده و  ریش و سبیل های شما را آن طور که دلتان می خواهد بکارد. در این راستا افراد متخصص و کار آمد آمده اند تا با استفاده از بهترین تجهیزات و بهترین روش کاشت ریش و سبیل به شما کمک کنند.

 مانند سایر روش ها در این روش نیز مو از عقب سر بیمار گرفته می شود و برای کاشت سبیل و ریش مورد استفاده قرار می گیرد.پیوند مو ها به صورت تکی و دوتایی می باشد و سبیل و ریش نیز مانند موی سرتان به طور طبیعی رشد می کنند. ریزش ریش و سبیل و یا ضعف آن ها در ناحیه ای از صورت ممکن است علل مختلفی داشته باشد که برخی از آن ها منشا بیرونی  دارند و برخی منشا ژنتیکی.  به طور خلاصه فقدان ریش و سبیل به یکی از سه شکل زیر ممکن است در صورت شما خود را نمایان کند.

شکل ها

1: گاهی کم پشت بودن مو در ناحیه مانند لپ های آقایان است این در حالی است که امکان دارد ریش و سبیل های آن ها متراکم باشد.

2: گاهی افراد در تمام قسمت های خود ریش و سبیل دارند اما این ریش و سبیل ها در صورت آن ها کم پشت است و حالت مردانه در چهره آن ها را کم می کند.

3: گاهی اوقات که البته این موارد بسیار کم هستند برخی آقایان کلا ریش و سبیل در صورت خود ندارند که این می تواند دلایل مادرزادی، ژنتیکی و یا اکتسابی بر اثر یک بیماری یا حادثه داشته باشد.

4: التهاب فولیکول های مو و ریزش ناشی از انواع بیماری های پوستی و جوش ها. اگر شما کاندید خوبی برای کاشت سبیل و ریش باشید ما آماده ایم تا با بهترین روش کاشت سبیل در خدمت شما عزیزان باشیم.

مزایای بهترین روش کاشت سبیل

یکی از تنها عمل هایی که ماندگاری بالایی دارد کاشت مو به خصوص ریش و سبیل است. که در پوست ها سالم بیشتر از 70 درصد مو ها دائم باقی می مانند و در پوست های دارای مشکل این نرخ بین 40 تا 70 درصد است. یکی از مزایای کاشت سبیل این است که این روش بدون هیچ گونه خونریزی در ناحیه صورت انجام می گیرد و نیاز به بخیه ندارد. کاشت سبیل به بهترین روش کاشت سبیل ممکن صورت گرفته و درد آن خیلی کم است.

عوارضی مانند التهاب و تورم و قرمزی صورت در طی چند روز اول بعد از کاشت از بین می روند زیرا ما کاشت مو و سبیل شما را به بهترین روش کاشت سبیل و با استفاده از تجهیزات استاندارد انجام می دهیم. مو هایی که به عنوان ریش و سبیل برای شما کاشته شده اند رشد می کنند و مثل ریش و سبیل طبیعی رفتار می کنند.

 

بهترین روش کاشت سبیل

 

بهترین روش کاشت سبیل و مقایسه روش های کاشت

کاشت ریش و سبیل در صورت را می توانیم با روش هایی مانند اف یو تی(FUT)، اف آی تی (FIT) و روش های وابسته که بر اساس اف آی تی هستند انجام دهیم. این روش های کاشت مو هر کدام مزیت و معایب خاص خود را دارند و نمی توانیم بگوییم کدام روش بهتر است. که این تفاوت ها در ابزار های مورد استفاده و روش برداشت فولیکول ها است.

 بهترین روش کاشت سبیل با توجه به ویزیت شما در جلسه مشاوره، وضعیت صورت شما و با هماهنگی خود شما انجام می شود و ما توصیه می کنیم از روش های اف یو تی استفاده نمایید. مبنای این دو روش بر اساس کاشت موی طبیعی است نه مصنوعی و پس از چند سال نیز شما این ریش ها را خواهید داشت و در بدن شما رشد می کنند. یک مزیت دیگر این است که در این روش ها چون از فولیکول های مقاوم استفاده می کنیم معمولا هیچ گاه دچار ریزش نخواهند شد. بهترین روش کاشت سبیل با استفاده از بهترین دکتر ها و بهترین تجهیزات با سلیقه و انتخاب شما می تواند منجر به نتیجه مطلوبی شده و شما بتوانید با قیافه مردانه تری در جامعه حاضر شوید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار