• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین روش های کاشت ابرو

بهترین روش های کاشت ابرو

کاشت ابرو یکی از روش هایی است که می تواند ابرو های از دست رفته شما را به شما بر گرداند. ریزش تبرو می توانند دلایل مختلفی مانند افزایش سن، تتو اصلاح بی رویه و …. داشته باشد و هر کدام از این عوامل می تو.انند زیبایی ابروی شما را به خطر بیندازند. روش های متفاوتی در طی چند سال اخیر برای کاشت ابرو پیشنهاد شده است که ما قصد داریم بهترین روش کاشت ابرو را به شما معرفی کنیم. به طور کلی برای کاشت ابرو با دو روش FUE و SUT انجام می شود.

روش های کاشت ابرو و بهترین روش کاشت ابرو

افرادی که به هر دلیلی ابرو های خود را از دست داده اند می توانند از انواع روش های کاشت و ترمیم استفاده کرده و ابرو های آسیب دیده خود را به دست آورند. لازم به ذکر است که شخص نباید بیماری زمینه ای در حین عمل کاشت داشته باشد که کار او را مختل کند. روش های کاشت و ترمیم ابرو هر کدام جایگاه خاص خود را دارند و هر کدام دارای مزیت هایی هستند که با توجه به شرایط شخص تعیین می شوند. انتخاب متخصص این کار بسیار حائز اهمیت است و باید سعی کنید  در انتخاب بهترین پزشک کاشت ابرو و همچنین بهترین روش های کاشت ابرو نهایت دقت خود را به کار گیرید.

بهترین روش های کاشت ابرو

روش کاشت ابرو  FUE

معمولا با استفاده از روش اف یو ای مو های نازک گرفته و به ابرو پیوند می دهند. در این روش کاشت ابرو ها به طور دائمی انجام می شود. و باید حداقل تا یک سال به طور دوره ای آن ها را اصلاح کرد. بعد از این مدت رشد ابرو متوقف شده و ثابت می ماند. در این روش ها از جراحی استفاده نمی شود و در طی یک جلسه عمل کاشت امکان پذیر است.

از این روش برای حفظ دائمی ابرو ها استفاده می شود. و سبب زیبایی ظاهر ابرو می گردد. این روش حتما باید توسط متخصص و با مشاوره انجام شود. انجام این روش به مهارت و تجربه خاصی نیاز دارد و باید ابرو های کاشته شده به گونه ای باشند که در نهایت به صورت مورب رشد کنند. روش اف یو ای با اف یوتی فرق دارد و مانند اف یو تی فرد در ناحیه ابرو دچار خونریزی شدید نمی شود همچنین این روش هیچ دوره نقاهتی ندارد و از بهترین روش های کاشت ابرو است.

 

 

روش کاشت ابرو SUT

برای کاشت ابرو به روش اس یو تی شما باید به شخصی که در این زمینه تخصص دارد مراجعه کنید. برای این کار حتما باید از یک مشاور کمک بگیرید. این روش برای کاشت ابرو فقط نیازمند یک جلسه بوده و با بی حسی ناحیه ابرو انجام می گیرد. در نتیجه شخص درد کمی حس می کند. مقداری از مو های پشت سر شخص در این روش به عنوان ابرو برای فرد کاشته می شود. کاشت ابرو به این روش ظاهر بسیار طبیعی را برای شما فراهم می کند. یک حسن این روش طراحی ابرو ها به زیباترین شکل است که می تواند زیبایی ابروی شما را به زیبا ترین شکل ممکن نمایش دهد. در این روش افراد شاهد رشد طبیعی ابرو های خود خواهند بود و از بهترین روش های کاشت ابرو است.

بهترین روش های کاشت ابرو و هزینه های موثر

عوامل زیادی می توانند در کاشت ابرو تاثیر گذار باشند. از جمله این موارد می توان به تجربه و تخصص پزشک اشاره کرد. پزشکانی که مهارت بیشتری دارند معمولا کاشت ابرو را با قیمت بالاتری انجام می دهند. همچنین عامل دیگر در انتخاب یکی از روش های برتر برای کاشت ابرو در کلینیک ها هستند به این صورت که محل کلینیک، اجاره بهای آن و هزینه های جانبی آن در قیمت موثر هستند.

نوع تجهیزاتی که یک کلینیک از آن استفاده می کند نیز عامل مهم دیگری است. برای مثال کلینیکی که از دستگاه های استاندارد و پیشرفته استفاده می کند قیمت بیشتری برای کاشت ابرو خود گذاشته است. کلینیک تخصصی مدرن در تلاش است که کاشت طبیعی ابرو های شما را به مناسب ترین هزینه با بهترین پزشکان و تجهیزات و به بهترین روش های کاشت ابرو برای شما هموطنان عزیز انجام دهد. شما می توانید جهت مشاوره  و دریافت نوبت به صورت اینترنتی با ما از طریق سایت و تماس تلفنی در ارتباط باشید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار