• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین دستگاه لاغری موضعی

آیا می دانید بهترین دستگاه لاغری موضعی چیست؟ آیا تجربه استفاده از دستگاه های لاغری موضعی را دارید؟

در سال های اخیر دستگاه هایی وجود داشتند که برای لاغری موضعی در منزل از انها استفاده می شد و بسیاری  از افراد مسلما برای لاغری موضعی از این دستگاه ها استفاده کرده اند.

اما با پیشرفت تکنولوژی امروزه دستگاه های جدیدتری برای لاغری موضعی تولید شده اند که این دستگاه ها قابل استفاده در خانه نیستند و از آنها در کلینیک های زیبایی برای لاغری موضعی افراد استفاده می شود که تمامی امور مربوط به آن هم تحت نظر پزشک و یا اپراتوری که دارای مدارک علمی لازم باشد، صورت می گیرد.

در این مطلب که از سوی مدرن کلینیک برای شما عزیزان آماده شده است، می خواهیم در خصوص بهترین دستگاه لاغری موضعی با شما عزیزان صحبت کنیم.

دستگاه لاغری موضعی چیست؟

دستگاه لاغری موضعی به دستگاهی گفته می شود که به کمک آن می توان چربی های اضافی موجود در بخش های مختلف بدن را به صورت موضعی از بین برد. به عبارت دیگر این دستگاه ها به گونه ای هستند که می توان ازآنها فقط برای بخش مورد نظر استفاده کرد بدون اینکه تغییری در بخش های دیگر بدن به وجود آید.

بهترین دستگاه لاغری موضعی چیست؟

دستگاه های لاغری موضعی از انواع مختلفی برخوردار میباشد که چند نمونه از بهترین دستگاه لاغری موضعی را در موارد پایین اشاره کردیم:

لیزر فراکشنال

یکی از بهترین دستگاه لاغری موضعی، دستگاه لیزر فراکشنال است که در این روش امواج رادیو فرکانسی قسمت های کوچک بافت پوستی را هدف قرار می دهد و به لاغری موضعی کمک می کند.

روش لیزر فراکشنال برای فقط برای لاغری موضعی قابل استفاده است و از آن برای لاغر کردن توده های عظیم بدنی نمی توان استفاده کرد. این روش قابل استفاده برای لاغر کردن شکم، پهلو، چربی های زیر استخوان فک، غبغب و … قابل استفاده است.

آر اف مونو پولار میداس

دستگاه آر اف مونو پولار میداس از جدیدترین دستگاه های لاغری موضعی به صورت رادیو فرکانسی است که آن را می توان یکی از بهترین دستگاه لاغری موضعی در نظر گرفت.

این دستگاه انرژی کنترل شده ای را به بخش های دارای چربی اضافی وارد می کند وبا تولید گرما سلول های اضافی را از بین می برد.

از این روش برای لاغری تمامی نواحی بدن به صورت موضعی می توان استفاده کرد و با استفاده از این روش نه تنها می توان لاغری موضعی را حاصل کرد بلکه می توان پوست را نیز سفت کرد زیرا دستگاه آر اف مونو پولار میداس در عمق بیشتری از پوست نفوذ می کند و بر لایه های زیرپوستی تاثیر می گذارد.

هایفوتراپی

هایفوتراپی روش دیگری است که برای لاغری موضعی از آن استفاده می شود و به عنوان یکی از بهترین دستگاه لاغری موضعی در نظر گرفته می شود که امروزه کاربرد زیادی در این زمینه دارد.

در این روش و با استفاده از دستگاه هایفوتراپی امواج فراصوت با شدت بسیار بالایی بر لایه های پوستی وارد می شوند و بر آن اثر می گذارند.

هایفوتراپی برای امور مختلفی در پزشکی استفاده می شود اما از آن برای لاغری موضعی نیز به کار برده می شود. برای لاغری موضعی در این روش امواج فراصوت را بر روی بافت های چربی متمرکز می کنند تا بدون اینکه به بافت های دیگر آسیبی وارد شود بتوان چربی های اضافی را از بین برد.

در نتیجه چربی هایی که در روش هایفوتراپی هدف قرار گرفته می شوند، گرم می شوند و به این شکل از بین می روند.

یکی از دلایلی که باعث شده تا هایفو در میان مردم بسیار محبوب باشد و به عنوان بهترین دستگاه لاغری موضعی از آن یاد شود، این است که هایفوتراپی می تواند آب کردن چربی های اضافی و کشیدن پوست را به طور همزمان انجام دهد در حالی که هیچ یک از روش های دیگر این قابلیت را ندارند.

سخن پایانی

دوستان عزیز در این مطلب تمامی روش هایی که به عنوان بهترین دستگاه لاغری موضعی و بهترین روش لاغری موضعی در نظر گرفته می شوند را برای شما عزیزان شرح دادیم. اگر قصد دارید که از هر یک از این روش ها برای لاغری موضعی خود استفاده کنید، به شما توصیه می کنیم که به کلینیک زیبایی مدرن در تهران مراجعه نمایید و انواع روش های هایفوتراپی، آر اف فرکشنال و … را برای لاغری موضعی خود به کار ببرید.

کلینیک مدرن یک مجموعه بزرگ در خصوص خدمات پوست و مو است و علاوه بر امور ذکر شده در قسمت فوق، کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل و … را نیز انجام می دهد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار