• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت انواع مژه و هر آنچه باید از آن بدانید

انواع کاشت مژه : امروزه کاشت مژه در میان بانوان بسیار باب شده است و بیشتر خانم ها چه کسانی که مژه های کم پشت دارند و چه ان هایی که مژه هایشان از تراکم معمولی برخوردار است به این کاشت روی می اورند. داشتن مژه های پر پشت و با تراکم چشم ها را بسیار جذاب و زیبا خواهد کرد. به همین خاطر همواره خانم ها از روش های گوناگون و متفاوت برای این کار استفاده می کنند. در ادامه انواع کاشت مو را به همراه توضیحات به شما ارائه خواهیم کرد. همراه ما باشید.

به طور معمول انواع کاشت مژه به دو دسته دائم و موقت تقسیم می شود. کاشت های موقت معمولا تا یک هفته دوام دارند اما کاشت های دائمی در صورت وارد نشدن اسیب های جدی به ان ها تا همیشه روی پلک فرد باقی خواهند ماند. در ادامه انواع کاشت مژه را به شما معرفی خواهم کرد.

 

مژه های یکبار مصرف

مژه های یکبار مصرف

این مژه ها برای افرادی مناسب است که تمایل به داشتن مژه های پر پشت فقط در ی روزهای خاص هستند. این مژه های مصنوعی به هم پیوسته اند پس فرد به راحتی می تواند ان را روی پلک هایش بچسباند. به این صورت که در ابتدا چسب را به قسمت بهم پیوسته شده مژه مصنوعی می زنند و بعد با احتیاط به وسیله یک چیزی مثل موچین  ان را روی پلک خود قرار می دهند.

بهتر است تا از این مژه مصنوعی ها بیش از یک بار استفاده نشود چون ممکن الوده شده و باعث ایجاد قارچ و میکروب روی چشم هایتان شوند. همچنین برای این که این مژه ها را از پلکتان جدا کنید بهتر است تا اول صورتتان را با اب گرم بشویید تا خودش به آرامی بلند شود.

 

اکستنشن مژه

یکی دیگر از انواع کاشت مژه اکستنشن مژه است که خودش چند روش متفاوت دارد.

کلاسیک:

این روش مناسب خانم هایی است که به داشتن مژه های بسیار پر پشت علاقه من هستند. در این روش متخصص مژه یک تار مژه را بین مژه های طبیعی تان قرار می دهد. در این صورت مژه های شما ظاهری طبیعی به خود گرفته و بسیار شما را زیبا خواهند کرد.

 

والیوم:

در این روش بجای این که متخصص مژه بین هر کدام از مژه هایتان یک تار مژه قرار دهد, بین هر کدام از مژه های طبیعی تان 5 تا 6 تار مژه قرار خواهد داد. در این صورت مژه های شما بسیار حجیم و پر پشت تر به نظر خواهند رسید.

 

کاشت مژه ابریشمی:

یکی از جدید ترین روش های اکستنشن مژه, کاشت مژه ابریشمی است. چون جنس موها در این روش از جنس ابریشم است برایش این اسم را گذاشته اند. در این روش با توجه به میزان مژه های خودتان, مژه هایی جدید از جنس موی انسان, موی سمور و یا ابریشم به ان ها اضافه خواهد شد. در این روش مژه های شما بسیار طبیعی تر از روش کلاسیک به نظر خواهد رسید.

نکته مهمی که وجود دارد این است که استفاده از اکستنشن مژه تقریبا برای تمامی افرادی که به داشتن مژه هایی پر حجم علاقه دارند امکان پذیر است و هیچ محدودیتی ندارد.

 

کاشت مژه دائمی

در این روش ابتدا باید قسمت بالا و یا پایین پلک برشی ظریف داده شود تا موهای مژه در ان قسمت قرار گیرند. در مرحله بعد فولیکول های مو از قسمت سر را برداشته و در ناحیه برش داده شده پیوند می دهند و در پایان نیز قسمت بریده شده را بخیه می کنند و تار های مژه در جایشان مستحکم خواهند شد.

در این نوع کاشت مژه توجه کنید که حتما باید به پزشک متخصص مراجعه کنید. در غیر این صورت ممکن است اسیب های جبران ناپذیری را متحمل شوید.

 

کاشت مژه برای افراد تحت شیمی درمانی

کاشت مژه برای افراد تحت شیمی درمانی

این روش برای افرادی که طی دوره درمان بیماریشان مژه های خود را از دست داده اند روش خوبی برای برگرداندن زیبایی و اعتماد به نفس به ان ها خواهد بود. البته این کار برای بسیاری از افراد بحث بر انگیز است و برخی پزشکان اجازه چنین کاری را به بیماریشان نمی دهند. پس اگر تصمیم به کاشت مژه را دارید حتما با پزشکتان مشورت کرده و قبل از انجام هر اقدامی اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید.

 

نکات مهم درمورد کاشت مژه

  • قبل از کاشت مژه چشم هایتان را کاملا پاک و تمیز کنید و رو چشمتان ارایشی نداشته باشید.
  • 12 تا 24 ساعت بعد از کاشت صورتتان را نشویید.
  • از دست زدن به مژه ها و مالیدن دستتان به ان ها خود داری کنید.
  • برای پاک کردن چشمتان از موادی استفاده کنید که هیچ نوع چربی در خود نداشته باشد.

 

سخن پایانی

به علت حساسیت بالای چشم ها کاشت مژه با هر روشی باید با دقت بسیار بالایی انجام بگیرد در غیر این صورت ممکن است اسیب های غیر قابل جبرانی به چشم و یا مژه هایتان وارد شود. پس برای این کار حتما به افراد متخصص مراجعه کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار