• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

انواع مزوتراپی چیست؟

انواع مزوتراپی چگونه است؟ آیا با انواع مزوتراپی آشنایی دارید؟ آیا می دانید مزوتراپی در خصوص چه اموری انجام می شود؟

دوستان عزیز ما قصد داریم که در این مطلب در خصوص انواع مزوتراپی، کاربرد های آن و … با شما عزیزان صحبت کنیم. چنانچه مایلید با این تکنیک جدید برای حفظ سلامتی و زیبایی آشنا شوید، این مطلب را مطالعه نمایید.

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی تکنیکی جدید است که در  این تکنیک از مواد تقویت کننده و یا مواد آب کننده چربی های اضافی استفاده می شود که این مواد به صورت تزریقی و به شکل موضعی به قسمت مورد نظر تزریق می گردند.

مواد مورد استفاده در تکنیک مزوتراپی بر اساس نیاز و هدف شخص از انجام این کار و با تشخیص پزشک معالج انتخاب می شود.

انواع مزوتراپی چیست؟

در مزوتراپی نه تنها از مواد مختلفی برای تزریق موضعی استفاده می شود بلکه این شیوه در انواع مختلفی انجام می شود که انواع آن از قبیل زیر هستند:

  • مزوتراپی پوست صورت
  • مزوتراپی مو
  • مزوتراپی لاغری شکم، پهلو و ران پا
  • مزوتراپی دور چشم

هر کدام از انواع مزوتراپی های ذکر شده در قسمت فوق بر اساس هدف خاصی انجام می شوند که در ادامه اهداف از انجام این تکنیک ها را برای شما شرح خواهیم داد.

مزوتراپی پوست صورت:

یکی از انواع مزوتراپی که برای اشخاص انجام می شود، مزوتراپی پوست صورت است که هدف از مزوتراپی صورت، برطرف کردن چین و چروک های صورت، تقویت پوست، تامین مواد مورد نیاز پوست و جوان سازی پوست است که استفاده از این تکنیک علاوه بر مواردی که ذکر شد باعث روشن شدن رنگ پوست و رفع شل شدگی پوست صورت نیز می شود.

برای مزوتراپی پوست صورت، تزریق مواد مورد نظر در بخش های مشخص شده در پوست صورت انجام می شود.

انواع مزوتراپی – مزوتراپی مو:

از تکنیک مزوتراپی برای مو نیز استفاده می شود که با استفاده از این روش می توان از ریزش موها جلوگیری کرد و به تقویت موهای سر پرداخت. بنابراین استفاده از روش مزوتراپی مو برای اشخاصی که دچار ریزش مو شده اند و می خواهند جلوی ریزش موی خود را بگیرند مناسب می باشد.

همچنین لازم به ذکر است که برای انجام این تکنیک ابتدا به پوست سر بخور می دهند تا پوست سر نرم شود و سپس تزریق را در کف سر انجام می دهند.

مزوتراپی لاغری:

یکی دیگر از انواع مزوتراپی، مزوتراپی لاغری است که در این تکنیک تزریق مواد چربی سوز به بخش های مختلف بدن و با مصلحت پزشک انجام می شود. از مزوتراچی لاغری برای لاغری موضعی شکم، پهلو و ران پا می توان استفاده کرد که در این صورت هر بخشی از بدن که شخص قصد لاغر کردن آن را داشته باشد، تزریق مواد مورد نیاز در آن بخش انجام می شود.

مزوتراپی دور چشم:

از دیگر بخش هایی که تکنیک مزوتراپی برای آن انجام می شود، دور چشم است که با استفاده از این روش می توان چین و چروک های ایجاد شده در اطراف چشم را برطرف کرد و به جوان سازی اطراف چشم پرداخت.

استفاده از این تکنیک برای افرادی مناسب است که بیشتر تمایل به برطرف کردن چین و چروک های دور چشم خود دارند. زیرا این دسته از افراد اگر از مزوتراپی پوست صورت استفاده کنند، تاثیر مزوتراپی در خصوص دور چشم های آن ها کمتر می شود.

از این رو مزوتراپی دور چشم برای اشخاصی که میزان زیادی چین و چروک در اطراف چشم خود دارند در مقایسه با مزوتراپی پوست صورت بهتر است.

نتیجه حاصل از انواع مزوتراپی چگونه است؟

به صورت کلی مزوتراپی یکی از روش های بسیار مناسب و بدون خطر است که استفاده از این تکنیک برای افراد بسیار کارامد است و اشخاص را از عوارض تکنیک های دیگر دور می کند.

معمولا از هر کدام از انواع مزوتراپی که استفاده شود، نتیجه حاصل از آن بعد از گذشت مدت زمانی در حدود چهار هفته مشخص می شود که در نتیجه افراد باید برای دریافت نتیجه حاصل از انواع مزوتراپی صبور باشند.

سخن پایانی:

دوستان عزیز با توجه به مطالبی که در خصوص انواع مزوتراپی برای شما عزیزان مطرح کردیم، به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم که برای انجام مزوتراپی به کلینیک زیبایی مدرن مراجعه کنید تا با بهره گیری از کمک پزشکان با تجربه در این مجموعه مزوتراپی را انجام دهید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار