آیا مزوتراپی مو موثر است؟

آیا مزوتراپی مو موثر می باشد؟

مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی مو تجویز میکرو تزریق به قسمت خاصی از بدن است. متداول ترین کاربرد آن برای کاهش وزن و از بین بردن سلولیت است ، که در آن به مشتریان تزریق می شود.

همچنین از این ماده برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک و گاهی اوقات برای بهبود ظاهر پیری پوست استفاده می شود.

با مزوتراپی برای ریزش مو ، این تزریقات کوچک در پوست سر انجام می شود – بنابراین ، “مزوتراپی” یک اصطلاح عمومی است و مختص درمان های ریزش مو نیست.

خود این کلمه مربوط به لایه ای از پوست است که در آن محلول تزریق می شود – “مزودرم” یا لایه میانی پوست.

با توجه به اینکه این میکرو تزریق ها سطحی هستند – فقط در پوست تجویز می شوند – مزوتراپی یک روش درمانی غیر جراحی است که به راحتی در یک کلینیک قابل انجام است ، با این کار مشتری می تواند بلافاصله به فعالیت های روزانه خود بازگردد.

مواد مورد استفاده در تزریق ها متفاوت است

… بسته به هدف کلی درمان (ترمیم مو ، کاهش وزن و غیره).

تزریق “استاندارد” برای درمان هر بیماری وجود ندارد. در مورد درمان های ریزش مو ، تزریق ها معمولاً حاوی “کوکتل” از ترکیباتی هستند که به نظر می رسد باعث رشد مو می شوند. این مواد تمایل دارند طیف وسیعی از ویتامین ها و مواد معدنی ، به علاوه داروهایی مانند مینوکسیدیل را شامل شوند.

کلینیک ها می گویند که این درمان ها متناسب با نیازهای مشتری و مطابقت آنها با ارائه دارو به جایی که بیشترین نیاز را داشته باشد ، کار می کنند. آنها همچنین پیشنهاد می کنند که سوراخ های پوستی ایجاد شده توسط میکرو تزریق ها روند بهبودی را ایجاد می کنند. به گفته آنها ، در طی این فرایند ، پوست باعث تولید کلاژن و الاستین می شود و سطح موجود را افزایش می دهد.

این نوع درمان قطعاً جذاب به نظر می رسد.

این درمان بدون درد است و هر جلسه باید کمتر از 30 دقیقه طول بکشد ،

تا مشتری بتواند بلافاصله بعد از معالجه روز خود را طی کند.

نیازی به پانسمان به محل تزریق نیست و برخی از کلینیک ها دارای موفقیت تا 90٪ هستند!

مزایای مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی مو مزایای بسیاری دارد که باعث می شود درمان روز به روز محبوب تر شود. برخی از این مزایا به شرح زیر است:

• این روش بی خطر است.
  • عوارض جانبی مانند آلرژی و تعامل با دارو را به حداقل می رساند.
  • شامل استفاده از بیهوشی نیست
  • بهبودی سریع را تضمین می کند
  • عملا بدون درد است

مدت زمان درمان مزوتراپی چقدر است؟

به طور کلی ، درمان یک بار در هفته به بیماران داده می شود.

هنگامی که بیمار شروع به مشاهده بهبود می کند ، مانند یک بار در هر ماه درمان های کمتری انجام می شود.

بیشتر افراد ، نتایج را پس از اتمام درمان مشاهده می کنند.

بیمار نباید در وسط راه درمان را متوقف کند ، در غیر این صورت نتیجه مطلوب را نخواهد گرفت.

از مزوتراپی مو چه می توان دریافت؟

درمان مزوتراپی می تواند موارد زیر را ارائه دهد:

• با تحریک رشد مو به حجم اضافه کنید
  • از ریختن زیاد و سریع جلوگیری می کند
  • فولیکول ها را ترغیب کنید تا به مرحله آناژن حرکت کنند
  • مو را تقویت می کند و درخشش از دست رفته را بازیابی می کند

آیا بدون درد است؟

مزوتراپی برای ریزش مو یک روش درمانی بدون درد است. با این وجود ، ممکن است به دلیل وجود مچ پا روی پوست سر کمی احساس ناراحتی کنید. تقریباً در حدود 90-92٪ از بیماران آلوپسی نتایج فوق العاده ای از مزوتراپی به دست آورده اند و هیچ یک از این بیماران در طول درمان شکایتی از هرگونه درد نداشته اند.

برای داشتن یک مزوتراپی مو کاملا حرفه ای شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی مدرن، و با استفاده از کادر مجرب و پزشکان با تجربه از خدمات این کلینیک کاملا حرفه ای بهره کامل را ببرید.

کاشت مو برای پیشانی های بلند

کاشت مو برای پیشانی های بلند؛ راه ها و روش های آن

کاشت مو برای پیشانی های بلند یک تکنیک جراحی است که فولیکول‌های مو را از یک قسمت بدن به نام محل اهداکننده به قسمتی از بدن که به عنوان محل دریافت‌کننده نامیده می‌شود، برداشته می‌شود. این تکنیک در درجه اول ب... (ادامه)