• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت مو پر تراکم

کاشت مو پر تراکم چگونه است؟ منظور از کاشت مو پر تراکم چیست؟ کاشت مو پر تراکم را با چه روش هایی می توان انجام داد؟

اگر می خواهید که پاسخ این سوالات را بدانید، کافی است تا این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

کاشت مو روش محبوبی است که امروزه در میان مردم جهان بسیار جا باز کرده است و با استقبال خوبی مواجه شده است. کاشت مو با استفاده از روش های مختلفی انجام می شود و این امکان در آن وجود دارد که تراکم موها را تعیین کرد و بر اساس میل و سلیقه شخص میزان تراکم موها را تغییر داد.

در روش های قدیمی تر کاشت مو برای برداشت گرافت های مویی از بانک مو محدودیت وجود داشت و امکان برداشت تعداد زیادی گرافت های مو وجود نداشت. اما در روش های جدید امکان برداشت تعداد بیشتری گرافت مویی وجود دارد که از این نظر این روش ها بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند.کاشت مو پر تراکم

کاشت مو پر تراکم

کاشت مو پر تراکم را می توان با روش هایی به شرح زیر انجام داد که این روش ها دارای بیشترین تراکم مویی در مقایسه با سایر روش ها هستند:

روش sut

روش sut یکی از جدید ترین روش های کاشت مو است که در این روش امکان ایجاد تراکم مو در میزان زیادی وجود دارد. در روش sut می توان بیش از 14000 تار مویی را از بانک مو برداشت و برای شخص پیوند زد که این میزان برداشت گرافت های مو در روش sut چندین برابر روش های قدیمی تر است.

در روش sut علاوه بر اینکه امکان برداشت گرافت های مویی بسیار زیاد است، به این دلیل که در این روش از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته برای برداشت و کاشت مو استفاده می شود و نیازی به دخالت دست در مراحل پیوند مو نیست، گرافت های مو کمتر دچار آسیب می شوند و تعداد بیشتری از آنها سالم می ماند که از این رو این مساله نیز باعث افزایش تراکم موی کاشته شده در روش sut می شوند.

پس اگر قصد دارید که کاشت مو پر تراکم انجام دهید یکی از روش های مناسب برای شما، روش sut خواهد بود و این روش را می توانید در کلینیک زیبایی مدرن در تهران انجام دهید و از خدمات بی نظیر این مجموعه بهره مند شوید.

روش dhi ترکیبی

از دیگر روش های کاشت مو که امکان ایجاد تراکم مو در آن زیاد است، روش کاشت موی dhi است. روش dhi را روش کاشت موی ترکیبی نیز می گویند که این روش برای افرادی که دارای وسعت طاسی زیادی هستند، بسیار روش مناسبی است.

در روش dhi معمولی پزشک می تواند تعداد 8000 گرافت مو را از بانک مو برداشت کند وبرای فرد مورد نظر پیوند بزند اما در روش dhi ترکیبی میزان برداشت گرافت هایی مویی و تراکم کاشت بسیار بیشتر از این میزان است.

به عبارت دیگر در روش dhi ترکیبی این امکان وجود دارد که به میزان 10 الی 12 هزار گرافت مو را برداشت کرد و برای فرد پیوند زد که این میزان برداشت و کاشت مو در روش dhi ترکیبی از همه روش ها حتی از روش sut هم بیشتر است.

هزینه کاشت مو پر تراکم

کاشت مو پر تراکم از آنجایی که با استفاده از روش های جدیدتر کاشت مو، تجهیزات پیشرفته تر و تراکم بیشتر مو قابل انجام است، مسلما از هزینه بیشتری نیز برخوردار است و اشخاصی که می خواهند از این روش استفاده کنند باید هزینه بیشتری را برای خود در نظر بگیرند.

خصوصا با توجه به اینکه یکی از عوامل تاثیر گذار در کاشت مو میزان تراکم مو است و هر چه تراکم مو بیشتر باشد، هزینه نیز به همان میزان افزایش پیدا می کند.

به عبارت دیگر می توان کاشت مو پر تراکم را از گران قیمت ترین روش های کاشت مو در نظر گرفت.

کلام پایانی

با توجه به توضیحات ارائه داده شده در خصوص کاشت مو پر تراکم به شما عزیزانی که قصد دارید تراکم موهای شما پس از کاشت مو زیاد باشد، توصیه می کنیم که از این روش ها برای کاشت مو استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

برای کاشت مو با تراکم زیاد می توانید به کلینیک زیبایی مدرن که یک مجموعه در خصوص خدمات پوست و مو است مراجعه کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار