• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت مو طبیعی با بالاترین تراکم

آیا می توان کاشت مو طبیعی با بالاترین تراکم انجام داد؟ چگونه می توان با بیشترین تراکم کاشت مو انجام داد؟ از چه روشی برای کاشت مو با بیشتری تراکم می توان استفاده کرد؟

کاشت مو یکی از روش های بسیار مهم و تاثیر گذار و نتیجه بخش در ترمیم موهای از دست رفته است که بر اساس مزایای بسیار زیادی که دارد، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و بسیار در میان مردم جوامع مختلف محبوب شده است.

کاشت مو به روش های مختلفی انجام می شود که هر روش دارای ویژگی های مربوط به خود می باشد. اما در این مطلب می خواهیم به شما عزیزان بگوییم که چگونه میتوان کاشت مو طبیعی را انجام داد.

با این وجود اگر شما خواننده محترم نیز از گروه افرادی هستید که کسب اطلاع از پاسخ این سوال برایتان اهمیت دارد، با ما همراه باشید و این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.کاشت مو طبیعی با بالاترین تراکم

کاشت مو طبیعی با بالاترین تراکم

منظور از کاشت مو طبیعی با بالاترین تراکم این است که موهای کاشته شده به میزان کافی پرپشت باشند. اما در این رابطه باید گفت که در تمامی انواع روش های پیوند مو این امکان وجود ندارد که تراکم موهای کاشته شده را خیلی زیاد کرد. به عنوان مثال: روش های قدیمی تر کاشت مو یعنی روش fit و fut این امکان را ندارند و با محدودیت برداشت گرافت مو مواجه هستند.کاشت مو طبیعی با بالاترین تراکم

اما خوشبختانه در روش جدید پیوند مو که روش sut نام دارد، این امکان وجود دارد که تراکم موهای کاشته شده را به میزان 14000 تار مو ایجاد کرد.

به عبارت دیگر در روش sut بیشتری میزان برداشت گرافت های مویی از قسمت بانک مو امکان پذیر است و اشخاصی که از این روش برای پیوند موی خود استفاده کنند می توانند تراکم کاشت مو را به میزان دلخواه خود افزایش دهند و تا هر میزانی که میخواهند پرپشتی موهای خود را افزایش دهند که در نتیجه پیوند مویی انها موفقیت آمیز تر خواهد بود و حاصل کاشت مو زیبا تر خواهد شد.

به همین دلیل تکنیک کاشت مو به روش sut از محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم برخوردار است. البته لازم به ذکر است که این روش علاوه بر امکان برداشت بیشترین گرافت های مویی از مزیت های بسیار زیاد دیگری نیز برخوردار است.

هزینه کاشت مو طبیعی با بالاترین تراکم چه قدر است؟

به صورت کلی هزینه کاشت مو طبیعی به روش sut در مقایسه با روش های دیگر بیشتر است زیرا این روش از عوارض کمتری برخوردار است و نتیجه آن طبیعی تر می باشد. همچنین در این روش از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته تری استفاده می شود که به علت استفاده از این تجهیزات امکان برداشت گرافت های مویی بیشتری وجود دارد و میتوان تراکم بالاتری برای پیوند مو داشت.

هزینه کاشت مو طبیعی با بالاترین تراکم به این مساله بستگی دارد که شخص مورد نظر چه میزان تراکم مویی را در نظر داشته باشد. زیرا هر چه تراکم مویی در نظر گرفته شده بیشتر باشد باید گرافت هایی مویی بیشتری از بانک مو برداشته شوند و به نواحی مورد نظر پیوند زده شوند.

در نتیجه با این وجود پزشک باید مدت زمان بیشتری را برای کاشت مو شخص در نظر بگیرد که در این صورت هزینه کاشت مو نیز افزایش پیدا می کند.

پس اگر قصد دارید که کاشت مو طبیعی را انجام دهید، برای تعیین شدن هزینه مورد نیاز برای کاشت موی شما باید وضعیت شما و میزان فضای خالی سر و همچنین میزان پرپشت شدن موهای شما در نظر گرفته شود تا بتوان هزینه کاشت مو را برای شما تعیین کرد.

سخن پایانی:

در این مطلب در خصوص کاشت مو طبیعی با بالاترین تراکم با شما عزیزان صحبت کردیم. امیدواریم که مطالب ذکر شده برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. دوستان عزیز در انتهای این مطلب جا دارد که به شما عزیزان بگوییم که اگر قصد دارید از این تکنیک برای کاشت مو استفاده کنید می توانید به کلینیک مدرن کاشت مو در تهران مراجعه کنید و از تخصص و مهارت پزشکان با تجربه این مجموعه بهره مند گردید و نتیجه رضایت بخشی را دریافت کنید.

پس در صورت تمایل با شماره تماس های درج شده در وب سایت تماس بگیرید و نوبت ویزیت دریافت کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار