• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

قبل از خواندن این مطلب کاشت مو دائمی را فراموش کنید.

کاشت مو دائمی

کاشت مو دائمی

همه ما به خوبی می دانیم که مو تا چه اندازه در زیبایی و حتی اعتماد به نفس ما نقش مهمی دارد. این روزها افراد در سنین مختلف بنا بر دلایلی همچون ارثی بودن، استرس داشتن، نداشتن رژیم غذایی مناسب و عوامل دیگری ریزش مو را تجربه می کنند. اگر شما نیز در دسته افرادی هستید که ریزش مو باعث ناراحتی شما شده، بر سن واقعی شما چندین سال اضافه کرده و در نتیجه اعتماد به نفس شما را کاهش داده، کاشت مو دائمی  می تواند راه حل مناسبی برای شما باشد.

اما آیا می دانید اگر کاشت مو طبیعی درست و اصولی و زیر نظر متخصصین مجرب انجام نشود می تواند برای شما خطر آفرین باشد؟ توصیه ما به شما این است که در ادامه با کلینک مدرن همراه باشید تا با یکدیگر به بررسی مراحل کاشت مو، هزینه کاشت موی سر و عوارض آن بپردازیم.

مراحل کاشت مو دائمی

کاشت مو دارای مراحلی است که عمل به تک تک آن ها برای دست پیدا کردن به نتیجه رضایت بخش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین در این مقاله شما را با این مراحل آشنا خواهیم کرد.

جلسه معاینه و بررسی تمام عوامل

پس از اینکه شما تصمیم به انجام کاشت مو گرفتید. یک جلسه مشاوره حضوری برای شما در نظر گرفته می شود. در ابتدا برای شما آزمایش هایی نوشته می شود، تا شرایط بدنی شما مورد بررسی قرار بگیرد. سپس پس از مشورت با تیم پیوند کاشت مو دائمی روش مورد نظر خود را انتخاب خواهید کرد. در این جلسه همچنین خط کاشت مو و میزان کاشت فولیکول ها نیز مشخص خواهد شد.

به وقوع پوستن آنچه در ذهن شماست

در مرحله بعدی تیم مخصوص کاشت مو دائمی در ابتدا بی حسی موضعی را انجام می دهند. تا مراجعه کننده متوجه کوچک ترین دردی نشود. سپس برداشت مو صورت می پذیرد، این مرحله از کار بسیار حساس است و فردی با مهارت بالا باید آن را انجام دهد تا فولیکول های مو آسیبی نبینند. بعد از اینکه تیم متخصص فولیکول ها را با مهارت جدا کرد، اکنون با سوزن های ریز و منحصر به فرد فولیکول ها بر محل مورد نظر کاشته خواهند شد.

هزینه کاشت مو سر

از آنجا که کاشت مو سر تنها راه بازگشت موهای از دست رفته شما است، این عمل از آن دسته از عمل‌هایی است که بیمه هیچ تعهدی در قبال پرداخت آن ندارد زیرا در مجموعه عمل‌های زیبایی قرار می‌گیرد. از این رو به دلیل استقبال ایرانیان از این عمل زیبایی، هزینه آن از دیگر کشورهایی که در این عمل حرفه‌ای هستند پایین‌تر و به صرفه‌تر است. قیمت کاشت مو دائمی در کشورهایی مانند آلمان، فرانسه، کانادا و انگلستان از رقم بالایی برخوردار است و به همین دلیل مقصد اصلی خیلی از مشتریان کاشت مو کشور ایران و ترکیه می‌باشد.

یکی دیگر از دلایلی که در ایران این عمل زیبایی با قیمتی مناسب و کیفیت بالا صورت می‌گیرد تخصص جراحان فعال در این حوزه است؛ پس این مطلب که هزینه‌ای که در ایران از مشتری دریافت می‌شود از دیگر کشورها کمتر است پس کیفیت پایینی دارد کاملاً ناصحیح است و تمامی شواهد دال بر این است که ایرانیان با داشتن کلینیک‌های پیشرفته و تخصصی در این امر بسیار موفق عمل کرده‌اند.

عوارض کاشت مو دائمی

اگر کاشت مو دائمی خود را به دست فرد متخصصی بسپارید، خوش تیپ شدن و برگشت به دوران جوانی تان را می توان تنها عوارض آن دانست! بنابراین به جرات می توان گفت که کاشت مو حرفه ای هیچ عوارضی ندارد.البته باید افزود که شما بعد از این کار ممکن است، دچار ریزش مو، خارش، مورمور شدن و گاهی درد شوید. اما این موارد کاملا طبیعی هستند و پس از چند روز برطرف خواهند شد.

چرا کلینیک مدرن؟

  • متخصصین حرفه ای
  • مشاورین دلسوز
  • قیمت های مناسب
  • متعهد به بیمار

تنها چندین مورد از مزایای کلینک مدرن است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تماس با ما وارد عمل شوید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار