• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش SUT : داشتن موهای خوش فرم و خوش حالت یکی از متعدد مسائلی است که در اعتماد به نفس چه جوانان و چه بزرگسالان تاثیر بسیار زیادی دارد.

اما متاسفانه تمام افراد از این نعمت خدا دادی برخورداد نیستند.

برخی از افراد به دلیل انواع بیماری های پوستی،ژنتیکی و همچنین برخی بیماری های عفونی از داشتن این نعمت محرومند.

انواع آسیب به سر انواع سوختگی ها که میتوانند موهای فرد را تخریب کنند. تمام این فاجعه ها را میتوان توسط عمل های کاشت مو برطرف کرد.

امروزه که عمل های کاشت مو در بین ما طرفداران بسیاری پیدا کردند شما میتوانید به راحتی به یک کلینیک کاشت مو سر بزنید و از مزایای این عمل ها بهره ببرید.

اما شاید از خود تان این سوال را بپرسید که کدام روش بهتر است و یا کدام روش اثر بیشتری خواهد داشت و غیره.

امروز ما در این مقاله به شما روش SUT را برای کاشت مو معرفی خواهیم کرد،با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا شما را با این روش از کاشت مو و همچنین مزایا و معایب آن آشنا کنیم.

 

روش کاشت موی SUT

روش کاشت موی SUT

یکی از ویژگی های بارزی که روش SUT دارد استفاده از ابزارآلات مدرن در آن است،دستگاه هایی مدرن که میتوانند سلامت فولیکول های موی شما را تضمین کنند.

هولدرهای دستی قدیمی را فراموش کنید و نگران جاهای زخم و درد در طول عمل نباشید.

از آنجایی که در این عمل کاشت مو از دستگاه های بسیار پیشرفته و همچنین نوین استفاده میشود بعلاوه عملکرد سریع تر پوششی که بر روی سر شما ایجاد میشود بیشتر و بهتر از روش های دیگر است.

همچنین تراکم مو در این روش بسیار بیشتراز سایر روش های موجود خواهد بود.

این روش در مقایسه با سایر روش ها دیگر جاهای زخم متعدد و قابل رویتی در سر شما ایجاد نمیکند به همین دلیل است که این روش مورد استقبال زیاد متخصصان و متقاضیان قرار گرفته است.

در مواردی که متقاضی دارای بانک موی خوب و متراکمی باشد پزشک متخصص میتواند حتی 14000 تار مو را برای متقاضی پیوند بزند.

این ویژگی یکی از متعدد ویژگی های ارزشمند روش SUT است.

همچنین نتیجه کاشت مو بعد از انجام این عمل به دلیل استفاده از دستگاه های پیشرفته بسیار طبیعی خواهند بود و نشانه ای از کاشته شدن مو رویت نخواهد شد.

 

مزایای کاشت موی SUT

مزایای کاشت موی SUT

در این روش سعی دکتر متخصص بر این است که فولیکول ها را به طوری از سر فرد استخراج کند که کمترین بافت پوست همراه با آن استخراج شود،زیرا این امکان را بوجود می آورد تا حداکثر تعداد فولیکول کاشته شده به مرحله رشد برسند.

در این روش شما به دلیل وجود نداشتن هیچ گونه برش در بانک مو و یا قسمت طاس نیازی به بیهوشی کامل ندارید و فقط بی حسی موضعی را تجربه خواهید کرد.

در این روش ابزارها اتوماتیک و بسیار پیشرفته هستند که از مرحله استخراج تا جمع آوری و نگه داری فولیکول ها به خوبی پیش میروند.

این دستگاه ها فرآیند عمل را سریعتر خواهند کرد،همچنین امکان ایجاد خطا و هرگونه آسیب به فولیکول ها را به حداقل خواهند رساند.از آنجایی که از پانچ های نوک تیز دستی در این روش استفاده نخواهد شد متقاضی هیچگونه درد،خون ریزی و یا جای زخمی را تجربه نخواهد کرد.

این روش روشی کم تهاجمی است که از سایر روش های کاشت مو بسیار راضی کننده تر خواهد بود.

دوره بهبودی این روش به دلیل کم تهاجمی بودن آن بسیار کوتاه خواهد بود و سوراخ های کوچک در ناحیه بانک مو طی 7 تا 14 روز بهبود پیدا خواهند کرد.

همچنین بعد از درمان محدودیتی برای انجام فعالیت های روزانه خود نخواهید داشت.

 

معایب کاشت مو به روش SUT

روش SUT مانند سایر روش های موجود نیز معایب خود را دارد اما به دلیل استفاده هایی که از ابزارآلات مدرن در این روش میشود معایب آن به حداکثررسیده است.

پس از عمل متقاضی شاهد برخی تورم ها در ناحیه پیشانی خواهد بود که با گذشت زمان بهبود خواهد یافت.

احساس بی حسی در قسمت بانک مو و همچنین ناحیه طاس یا گیرنده که پس از گذشت چند هفته این بی حسی از بین خواهد رفت.

همچنین متقاضی میتواند شاهد رشد نابرابر و با تاخیر در موهای کاشته شده خود باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار